پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس شکسته دلان شهریور ماه 1390

راننده تاکسی اسکناس رو گرفت و پرسید: 1نفری؟ مکث کردمو گفتم خیلی وقته!

فرستنده : 2964***0937

*************

دل ناله کند از من ، من ناله کنم از دل ، یارب تو قضاوت کن دیوانه منم یا دل؟

فرستنده : ژیلا

*************

وقتی تمام شیرها پاکتی اند وقتی همه پلنگها صورتی اند وقتی پهلوانانش دوپینگی اند ایراد مگیر عشق ها ساعتی اند.

فرستنده : نادیا

*************

نمیدانم انگار کسی برایم نماز باران خوانده که این روزها اسمان چشم هایم همیشه بارانی ست...

فرستنده : دانش از تهران

*************

میان بازها یک باز تنهاست .... در اوج قله بی اواز تنهاست ... کبوتر با کبوتر هم غریب است... کبوتر با کبوتر باز تنهاست...!

فرستنده : 6271***0936

*************

دل هوای لاله زاران میکند ، بیقراری بهر یاران میکند ، چشمهایم ساکت و بی اختیار ، خلوتم را اشکباران میکند ، یاد یاران در غروب غصه ها ، بار غم را صدهزاران میکند.

فرستنده : 3346***0919

*************

به راه عمر صدها قصه دیدم - سفرکردم حکایتها شنیدم - نفهمیدم چه شد تا اینکه روزی - سرکوی رفیق بازی رسیدم - به هرباغی رسیدم از سرشوق - زهر دسته گلی یک شاخه چیدم - غلامم چاکرم لوتی بفرما - همینها شد همه عشق و امیدم - بدون هیچ حرفی یا سوالی - پیاله هرکسی داد سرکشیدم - ولی افسوس باهرکه نشستم - رفاقت کردم و خیری ندیدم - چشام بارونی و قلبم شکسته - از این دنیا و اهلش دل بریدم .

فرستنده : بهزاد راشاد

*************

وقتی که بن بست غربت سایه سار قفسم بود ، زیر رگبار مصیبت بی کسی تنها کسم بود!

فرستنده : 2268***0938

*************

آنقدر از غم وفادیدم شدم شرمنده ی غمها ، بنازم غیرت غم نگذاشت مرا تنها.

فرستنده : سحر

*************

روزگاری جاده بودم جاده ای غرق تردد ، جاده ای کز رفت و آمد لحظه ای خالی نمیشد من که بسیاری غریبان را به آبادی رساندم عاقبت خود ماندم و ویرانه و تنهایی خود...!

فرستنده : میلاد

*************

تمام کوچه رنگ غربتم بود ، همیشه دوری از تو قسمتم بود ، کسی حرف مرا باور نمی کرد ، دلم تنهاترین هم صحبتم بود.

فرستنده : 6276***0913

*************

من اینجا تو آنجا ، نیمکتهای دنیا را چه بد چیده اند!!!

فرستنده : 7940***0939

*************

  • اس ام اس فلسفی شهریور 90
  • اس ام اس باحال شهریور 90
  • اس ام اس جدید شهریور 90
  • اس ام اس عاشقانه شهریور 90
  • جدیدترین اس ام اس روز
  • داستانی جالب از حضرت علی (ع)
  • اس ام اس جدید شب قدر
  • اس ام اس به زبان شیرین لری جدید
  • اس ام اس شهریور 90
  • اس ام اس جدید امروز
  • مرکز اس ام اس ایران
  • یه عالمه اس ام اس عاشقانه توپ
  • اس ام اس های خواندنی و باحال
  • اس ام اس های شنیدنی و زیبا
  • اس ام اس تازه و جدید
  • زیباترین و خوشگل ترین اس ام اسها
  • اس ام اس جدید جدید 90
  • پیامک جدید جدید
  • اس ام اس زیبا و جدید
  • اس ام اس فلسفی و عرفانی جدید
  • نظرات 3 + ارسال نظر
    DaniyalOnline چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.daniyalonline.com

    سلام
    من می خواهم با سایت شما تبادل لینک کنم
    پرتال تاریخی دانیال آنلاین
    http://www.daniyalonline.com
    پیج رنک 3 می باشم
    اگر مایلید با ما تبادل لینک کنید
    به ما اطلاع دهید با چه نامی لینکتان کنیم
    باتشکر
    daniyalabai@yahoo.com

    مهربونی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ق.ظ http://دلم از درد بی دردی گرفته/ دلم از

    دل شکسته دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ق.ظ http://www appel.come

    اشنایان کهن را خبری از دل تنهایم نیست
    غم دل با که بکویم که کسی یادم نیست

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد