پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

زن و چراغ جادو

زنی چراغ جادو پیدا کرد و آنرا مالش داد ، غولی از آن بیرون آمد و به زن گفت: اگه آرزویی داری برآورده می کنم ، زن 1 دقیقه فکر کرد و گفتک آرزو می کنم پاهای لاغر داشته باشم. غول به او نگاه کرد و گفت : همش همین؟ من گفتم که هر چه دلت بخواهد برایت آماده میکنم و تو پاهای لاغر میخواهی؟ مردم از گرسنگی میمیرند ، همه جا جنگ است ، بیماری و فقر بیداد میکند و تو در حالی که میتوانی هر آرزویی بکنی پاهای لاغر میخواهی؟ زن بیچاره که دست پاچه شده بود گفت: خیلی خب ، پاهای لاغر برای همه مردم

اس ام اس های جدید

الماس وجودت بر شیشه دلم خطی کشیده که پاک کردنش بدون شکستن ممکن نیست.

.

.

.

آنقدر عزیزی که وقتی در بهار قدم میزنی برگ درختان برای بوسیدن پایت انتظار می کشند.

.

.

.

میگن مرد هرچه قدر زشت تر با ابهت تر! بابا با ابهت!

.

.

.

نگرانی هرگز چیزی از غصه فردا نمیکاهد بلکه فقط شادی امروز را از بین می برد

.

.

.

دریا باشی یا گودالی کوچک از آب ، فرقی نمی کند ، زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

اس ام اس عاشقانه جدایی

قلب پر از سکوتم دلتنگه از جدایی / بی تو ببین چه سرده تابستون و تنهایی

.

.

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

مهربان ترین قلبها متعلق به کسانیست که با محبت ، دیگران را یاد می کنند.

.

.

.

اس ام اس عشقولانه و زیبا

در زمستانی سرد با دلی رفته ز دست زیرلب می خوانم : کاش میشد به تو گفت که تو تنها سخن شعر منی ، تو نرو دور نشو از بر من ، تو بمان تا که نمیرد دل من!!

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ادبی

یک رنگی و بوی تازه از عشق بگیر ، پرسوزترین گدازه از عشق بگیر ، در هر نفسی که می تپی ای دل ، یادت نرود اجازه از عشق بگیر.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه باحال

ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد ، ویرانه نه آن است که فرهاد فروریخت ، ویرانه دل ماست که با هر نگه تو ، صدبار بناگشت و دگر بار فروریخت.

ادامه مطلب ...

اس ام اس های خنده دار

اس ام اس و پیامک های خنده دار

.

.

.

سه تا عکس بردار زود برو شرکت داروگر.

باباقورقوری اخراج شده نیرو میگیرن

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه خنده دار

دوسطط دارم با ط دسته دار! که دستش بخوره تو سر هرچی حسوده!

.

اس ام اس عاشقانه جذاب

جذاب ترین اس ام اس های عاشقانه

کاش می دانستم بعد از مرگم اولین اشک از چشمان چه کسی جاری می شود ، و آخرین سیاه پوش که مرا فراموش می سپارد چه کسی خواهد بود تا قبل از مرگم جانم را فدایش کنم.

.

.

تورو از دست نمیدم ، جز تو دل به کس نمیدم ، تورو از خدا گرفتم به خدا هم پس نمیدم.

فرستنده : محدثه از کرمانشاه 09350007608

.

.

.

نمیخوام مانیتورت باشم ؛ رخ به رخت.
نمیخوام کی بردت باشم ، زیر دستات.
نمیخوام موست باشم ؛ تو مشتت.
میخوام پسوردت باشم ؛ همیشه تو فکرت.

فرستنده : 09380006276

.

.

یکی تصادف می کنه ، می میره..
یکی پیر میشه ، می میره..
یکی بیمار میشه ، می میره ...
بالاخره هر کسی یه جوری می میره ..
اما من برات همه جوره می میرم.

.

.

تصویر چشمان تو را در رویاها کشیدم ، باغ گلی از جنس مریم ها کشیدم ، تو گم شدی در جاده های ساکت و دور ، من هم به دنبال نفس هایت دویدم.

ادامه مطلب ...

جدیدترین اس ام اس ها

گاهی گمان نمیکنی ولی میشود ، گاهی نمی شود که نمی شود! گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست! گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود! گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست! گاهی تمام شهر گدای تو می شود!!! < شریعتی >

فرستنده : 09190006722

.

.

.

کاش میدانستم مسافر کدام راهی تا چشمانم را فانوس راهت میکردم.

فرستنده : 09350002353

.

.

.

شب در خم گیسوی تو عابر میشد با هر نفست بهار ظاهر می شد ، ای فلسفه شگفت ، افلاطون هم با دیدن چشمان تو عاشق میشد.

فرستنده : مسیحا از سبزوار 09150003639

.

.

.

یادته زیر گنبد کبود ، تو بودی و کلی آدمای حسود؟ تقصیر همون حسوداست که حالا ، هستی ما شده یکی بود یکی نبود!

فرستنده : مسیحا از سبزوار 09150003639

ادامه مطلب ...

اس ام اس کوتاه

اس ام اس های کوتاه و باحال

ما محبت را به نام دوست ارزان می کنیم ، تا صداقت هست ما هم رفاقت می کنیم.

.

.

دنیا را برایت شاد شاد و شادی را برایت دنیا دنیا آرزومندم.

.

.

من از اظهار نظرهای دلم فهمیدم ، عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند.

.

.

ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد / در دام مانده مرغی صیاد رفته باشد.

.

.

جان اسیر دل ، دل اسیر دوست ، دوست چه میداند دل اسیر اوست.

.

.

هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود چیزی یاد نگرفتم.

ادامه مطلب ...