پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جوک خنده دار

شبی از سوز گفتم قلم را / بیا بنویس غم های دلم را
قلم گفتا برو بیمار عاشق ، ندارم طاقت این بار غم را

--------------------------------------

پاییز را دوست دارم چون فصل غم است غم را دوست دارم چون گریه دل است دل را دوست دارم چون

عشق را به من آموخت عشق را دوست دارم چون تو را دوست دارم چون تو را دوست دارم!!

--------------------------------------

کشاورز پیر در کنار گاو آهن فرسوده اش ایستاده بود و به مزرعه ی شخم نخورده اش می نگریست و همچنان منتظر بود..

.

.

چون گاوش داشت اس ام اس می خوند.

--------------------------------------

خدایا به هر که دوست داری بیاموز کهsms   9 تومنه،
به هر که بیشتر دوست می داری بیاموز ارزش دوست بیشتر از 9 تومنه

--------------------------------------

همه به زخم هایشان دستمال می بندند .

.

.

.

.

ولی من به تو دل بسته ام

زنگ در خونه تم ..هر کی تو رو بخواد اول باید منو بزنه.

--------------------------------------

اهداء اس‌ام‌اس، اهداء زندگی است، هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!

Dastan tanz

حتما ماجرای راننده ایرانی در کانادا را شنیده‌اید که دنده عقب می‌رفته که به ماشین یک کانادایی می‌زند و پلیس که می‌آید، از راننده ایرانی عذرخواهی می‌کند و می‌گوید " لابد راننده کانادایی مست است که مدعی‌ شده شما دنده عقب می‌رفتید!"

حالا اتفاق جالب‌تری در اتوبان اصفهان رخ داده: همشهری اصفهانی ما توی اتوبان با سرعت
۱۸۰ کیلومتر در ساعت می رفته که پلیس با دوربینش شکارش می کند و ماشینش را متوقف می کند. پلیس می‌آید کنار ماشین و می‌گوید:

"گواهینامه و کارت ماشین!" اصفهانی با لهجه غلیظی می‌گوید:" من گواهینامه ندارم. این ماشینم مالی من نیست. کارتا ایناشم پیشی من نیست.


من صاحَب ماشینا کشتم آ جنازشا انداختم تو صندق عقب. چاقوش هم صندلی عقب گذاشتم! حالاوَم داشتم میرفتم از مرز فرار کونم، شوما منا گرفتین."

مامور پلیس که حسابی گیج شده بوده بیسیم می‌زند به فرمانده‌اش و عین قضیه را تعریف می‌کند و درخواست کمک فوری می‌کند.

فرمانده اش هم میگوید که او کاری نکند تا خودش را برساند! فرمانده در اسرع وقت خودش را به محل می‌رساند و به راننده اصفهانی می‌گوید:

آقا گواهینامه؟ اصفهانی گواهینامه اش را از توی جیبش در می‌آورد و می‌دهد به فرمانده. فرمانده می‌گوید: کارت ماشین؟ اصفهانی کارت ماشین را که به نام خودش بوده از جیبش در می‌آورد و می‌دهد به فرمانده.

فرمانده که روی صندلی عقب چاقویی نیافته، عصبانی دستور می‌دهد راننده در صندوق عقب را باز کند. اصفهانی در را باز میکند و فرمانده می‌بیند که صندوق هم خالی است.

فرمانده که حسابی گیج شده بوده، به راننده اصفهانی می‌گوید:" پس این مأمور ما چی میگه؟!"

اصفهانی می‌گوید: "چی میدونم والا جناب سرهنگ! حتماً الانم می‌خواد بگد من داشتم
۱۸۰ تا سرعت می‌رفتم؟"

اس ام اس به زبان ترکی

اگه شما هم اس ام اس جدیدی دارین به زبان ترکی برام ( از طریق اس ام اس ، نظرات ، یا ایمیل mahmuds166@gmail.com ،) بفرستید ترجیحا با معنی

اس ام اس ترکی

گل دونیانی بولوشدورک

دنیز منیم دالقا سنین .

گونش منیم ایشیق سنین .

هامّیسی سنین سنده منیم

--------------------------

اس ام اس عاشقانه به زبان ترکی

تو را بس منتظر ماندم

اوتاندی لحظه لر مندن

بدان من دوستت دارم

اینان بو یاشلی گوزلردن

سفر از تو گذر از تو

فقط یول گوزلماخ مندن

فقط با یک نگاه تو

اوچاردی غصه لر مندن

--------------------------

اس ام اس به زبان ترکی

داغدا پائیز اولاندا

ساری سنبل سولاندا

یارا ائلچی گوندررم

اون بئش یاشی دولاندا 

ادامه مطلب ...

دوبیتی طنز واسه اس ام اس

دوبیتی طنز برای دوست

خوشا این دل که ویلای تو باشد

درونش ردی از پای تو باشد

درآور کفش و جورابت ، بفرما

به روی چشم ما جای تو باشد

-------------------------------------------------

دوبیتی طنز واسه همسر

تو زیبایی نداری حرف ای زن

همین را گفته و گفتیم ایضا

برای مرد اما وجودت

در این دنیا نیازی نیست دشمن 

ادامه مطلب ...

انواع اس ام اس

اگر شما در ایران زندگی می‌کنید و مجهز به یک دستگاه موبایل هم هستند، داستان اس ام اس برایتان داستان جدیدی نیست. شما خود هر روز تعداد فراونی اس.ام.اس دریافت می‌کنید. مضمون این پیام‌ها هرگز یکسان نبوده و طیفی که شعاع آن را بهتر است از شیر مرغ تا جان آدمیزاد گسترده بدانیم، در بر می گیرد. امروز قصد داریم انواع اس ام اس ها رو همراه با چند مثال بیاریم.

اس ام اس طنز و فکاهی

بچه هویجه با مامانش می رن بیرون، وسط راه میگه: مامان مامان! من آب هویج دارم!


یکی زنگ میزنه هواشناسی می‌گه: آقا خیلی ممنون، دیروز هوا خیلی خوب بود.

-------------------------------------------------------

اس ام اس سیاسی اجتماعی

هموطن، در باغ شهادت هنوز باز است! هواپیمایی جمهوری اسلامی


بوش بعد از مسلمان شدن به احمدی نژاد گفت: انرژی هسته‌ای رو ولش، این صیغه که می‌گن چیه؟  ادامه مطلب ...

اس ام اس جالب

اس ام اس و پیامک جالب

اس ام اس جالب
چشمهای درشت و زیبایت را که به من می دوزی و با لبهای زیبا آواز می خوانی . احساس
می کنم که بیش از همیشه عاشقت هستم . تو زیبا ترین قورباغه ی این برکه ای

———————————————

اس ام اس جالب
کوچولو ، موچولو ، لولو ، مولو ، هلو ، نونو ؛ این پیغام صرفا برای غنچه کردن لبهای شماست و فاقد هرگونه ارزش قانونی دیگر می‌باشد 

ادامه مطلب ...

اس ام اس طنز

اس ام اس های طنز

بخشید لنگه کفش من خونتون جا نمونده ؟
.
.
.
.
.
از طرف سیندرلا
.
.
.
.
( طرح پیدا کردن شوهر !) 

ادامه مطلب ...