پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

یه عالمه اس ام اس عاشقانه توپ

یک عالمه اس ام اس عاشقانه خیلی باحال

کنار چشمه بودم درخواب ، تو با جامی ربودی ماه از آب ، چو نوشیدم از آن جام گوارا ، تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب.

فرستنده : 6115***0913

*************************

کاش میشد بی کسی را چاره کرد / دفتر دلواپسی را پاره کرد / یک سحر زلف تورا در خواب خوش / با نوازش های باران شانه کرد / درپس دیوار این شهر عجیب در کنارت عاشقانه خانه کرد / کاش میشد دست در دست تو داد و دیده با اهل جهان بیگانه کرد.

فرستنده : 6115***0913

*************************

نفس را با تو میخواهم توکه از نسل گلهایی ، سیاهی را مکن باور توخود خورشید فردایی!

فرستنده : دانش از تهران

*************************

دریا که بزرگ شد نگاهش نمی توان کرد ، دو دل که یکی شد جدایش نمی توان کرد.

فرستنده : 0906***0939

*************************

وقت مردن هم نفسهایم صدایت میکند / جان شیرین را به آسانی فدایت میکند / قلب من با هر تپش با هرصدا با هر سکوت / غرق درخون یکنفس دارد دعایت میکند / روز و شب ، پاییز ، تابستان ، زمستان در بهار / بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند.

فرستنده : 7797***0915

*************************

اگه خوابت اومد بیا تو چشام بخواب ، اگه اشک نذاشت بیا تو قلبم بخواب ، اگه صدای قلبم نذاشت من میمیرم تو سیر بخواب.

فرستنده : 0363***0938

*************************

¥#¥#¥#¥#¥#¥#¥#¥

این سیم خاردارو بپیچ دور خودت که کسی هوس گل چیدن نکنه!

فرستنده : 1181***0938

*************************

تو یادت نیست ولی من خوب به خاطر دارم که برای داشتنت دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت!

فرستنده : 1927***0919

*************************

فردا بیا دادگاه تکلیفمون مشخص بشه ، تیر مرامت خورده به قلبم رضایت بی رضایت!

فرستنده : 6115***0913

*************************

از عشق تو آواره هر کوی و خیابون ، مجنون شدم و زدم به هر دشت و بیابون.

فرستنده : 6115***0913

*************************

مادر را بخاطر مهربانیش دوست دارم ، گل را بخاطر زیباییش و تورا بدون آنکه بدانم چرا به اندازه تمام دنیا دوست دارم.

فرستنده : 6115***0913

*************************

هرگز گمان مبر زخیال تو غافلم ، گرمانده ام خموش خدا داند و دلم.

فرستنده : 6115***0913

*************************

چه کسی میداند که تو در پیله خود تنهایی ، چه کسی می داند که تو در حسرت یک روز نه فردایی ، پیله ات را بگشای ، تو به اندازه پروانه شدن زیبایی.

فرستنده : 6115***0913

*************************

من نه عاشق هستم نه محتاج نگاهی که بلغزد برمن ، من خودم هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد ، من نه عاشق هستم ، نه دلداده به گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید ، من به دنبال نگاهی هستم که مرا از پس دیوانگی ام می فهمد.

*************************

ای دوست ز دوری ات پریشان گشتم / دیوانه شدم به شهر حیران گشتم / داروی مرا طبیب دیوار تو گفت / در خواب تورا دیدم و درمان گشتم.

فرستنده : 6115***0913

*************************

صبح که چشماتو بازمیکنی بدون دیشب یه نفر به شوق دیدن تو چشماشو بسته.

فرستنده : 1436***0935

*************************

نمیخوام برگ درختت باشم که با هر پایئز ازت جدا شم میخوام ریشه ات باشم که وقتی تو نباشی منم نباشم.

فرستنده : 8980***0912

*************************

دستانم لایق شکوفه های اجابت نیست بگذار دعایم را در دستان تو بنشانم تا اجابتشان را نظاره کنم.

فرستنده : دانش از تهران

خدای اطلسی ها با تو باشد / پناه بی کسی ها باتو باشد/ تمام لحظه های خوب یک عمر / به جز دلواپسیها با تو باشد.

فرستنده : 6115***0913

*************************

زمانی فراموشت میکنم که عقلم خاموش نفسم قطع / روحم در آسمان و تنم در گور باشد.

فرستنده : 6115***0913

*************************

قد گل ، قدخدا ، قد تموم عاشقا ، قد شب قد دعا ، قد دلای باصفا ، برام عزیزی بخدا.

فرستنده : 6115***0913

*************************

آمدم امشب به میخانه تمنایت کنم ، می نمیخواهم بیا ساقی تماشایت کنم ، بیقرارم ساقی از میخانه بیرونم مکن ، کرده ام می را بهانه تا تماشایت کنم!

فرستنده : 6115***0913

*************************

وقتی کسی را دوست داری حاضری جون فداش کنی. حاضری دنیا را بدی فقط 1 بار نگاش کنی. بخاطرش داد بزنی بخاطرش دروغ بگی روهمه چی خط بکشی حتی رو برگ زندگی. وقتی کسی تو قلبته حاضری دنیا بد باشه فقط اونی که عشقته عاشقی رو بلد باشه. قید تموم دنیا رو بخاطر اون میزنی. خیلی چیزا را میشکنی تا دل اونو نشکنی.

فرستنده : 6115***0913

*************************

فاصله قدرت نداره که تورو ازم بگیره ، دستاتو بزار تو دستم تاکه فاصله بمیره ، اگه فاصله بمیره تورو تو بغل میگیرم ، توی آغوش قشنگت مثل فاصله میمیرم.

فرستنده : 6115***0913

*************************

هرگاه مرا دوست نداشتی فریادنکن آرام درگوشم بگو تا آهسته بمیرم.

*************************

دوستت دارم راکجابنویسم که ماندگارباشد؟روی تن شبنم اگرازشاخه چکیدچه؟روی لبخندگلبرگ بازمستان چه کنم؟روی بسترساحل پس چگونه جلورقص موج رابگیرم؟پس بهترآنست که درلحظه لحظه دلتنگی هایم دوستت دارم رازمزمه کنم چراکه همیشه دلتنگ توام!

*************************

غریب کوی وصال و به شوق دیدارم دلم هوای تو کرده کجای ای یارم 

نظرات 7 + ارسال نظر
سعید دهقان جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.arzonimarket.com

سلام همکار عزیز
گروه بازار یابی ارزونی مارکت برای افزایش فروش محصولات خود اقدام به راه اندازی سیستم همکاری در فروش نموده است. به همین خاطر شما را دعوت به همکاری می نماید.
شما با عضویت و فروش محصولات 30 درصد آن محصول را به عنوان پورسانت دریافت نمایید.
ما افتخار داریم که در مدت 14 روز از راه اندازی این سیستم توانسته اییم از محبوبیت خوبی در بین وب مستر ها برخوردار شویم و با سایت های بزرگی چون موزیک فردا همکاری نماییم.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09193890750 تماس حاصل فرمایید.
www.arzonimarket.com

الهام شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ق.ظ

سلام
بسیار عالیه
جای بسی خوشحالیه که سایت شما با این همه جک و لطیفه خالی از هرگونه توهین به اشخاص و قومهاست
واقعا لذت بردم
موفق باشین

₪₪Shayan↔worthy₪₪ یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://fun4bax.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب بسیار زیبا و عالیی داری که لازم به گفتن نیست

با وبلاگ گروهی ما تبادل لینک می کنی؟
این وبلاگ کمتر از ۴ماه هست که تاسیس شده اما با پیشرفت خوب و چشمگیری مواجه شده
و ما در گوگل رنک ۱ رو داریم
در صورتی که با تبادل لینک موافق بودی به من خبر بده

Peyman سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.impey2download.vcp.ir

سلام دوست عزیز سایت خیلی خوبی داری اگه مایل به تبادل لینک هستی یه سری به سایت ما بزن. به امید همکاری بیشتر

تیز اوج سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ http://teezoj.com

سیستم وبلاگ دهی تیز اوج
www.Teezoj.com
با سلام بزرگترین سیستم وبلاگ دهی راه اندازی شد.
• اختصاص یک آدرس اینترنتی http://yourname.teezoj.com

• امکان ایجاد وبلاگ به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به هیچ هزینه

برای ثبت وبلاگ خورد هرچه سریعتر اقدام نمایید تا نام وبلاگی که مد نظرتان است و قبلا نتوانسته اید آن را ثبت کنید را به ثبت برسانید. سیستم وبلاگ دهی تیز اوج
با تیز اوج در اوج وب سایت ها قرار بگیرید
www.teezoj.com

مزیت این سیستم سرعت بالای آن و تازگی و کلمه بلاگ در نام آن استفاده نشده است.

فرصت را از دست دهید...

. یه خبر مهم یه خبر مهم سلام سیستم رایگان وبلاگ دهی تیز اوج افتتاح شد www.Teezoj.com

milad دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ب.ظ

مهدیه پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:24 ب.ظ

عالیییییییییییییییی بودددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد