پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه جدید مهر 1390

اس ام اس عاشقانه جدید مهر 1390

من ناخدای عشقم طوفان حریف من نیست ، من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست.
فرستنده : 0363***0938

+++++++++++++++++

من " ارگ بم " و خشت به خشتم متلاشی ، تو " نقش جهان " هر وجبت ترمه و کاشی ... در هر نفس اینست دعایم همه جانا ، در زیر و بم خاطره آزرده نباشی.
فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++

از پمپ محبت مزاحم میشم کارت سوخت دلتون تو قلبم جامونده.

+++++++++++++++++

بیا ای بهترین درمان قلبم ، مداوا کن غم پنهان قلبم ، قسم برخالق دلهای عاشق ، تو هستی اخرین سلطان قلبم.

فرستنده : 6095***0938

+++++++++++++++++

آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط به خاطر شستن غمهای تو باشه.

فرستنده : شبنم

+++++++++++++++++

هزار گل تقدیم به آینه شکسته ای که لبخند تورا هزار بار تکرار میکند.
فرستنده : 9921***0939

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه غمگینی مهرماه 90

اس ام اس عاشقانه غمگینی مهرماه 90

یادته روز اول بهت گفتم میخوام با یه دروغ بزرگ حرفامو شروع کنم؟ تو اخم کردی ، گفتم : دوستت نداااااارم! بعد هردو تامون زدیم زیر خنده ... اما دیروز گفتی که میخوای با یه دروغ بزرگ خداحافظی کنی و بعد فریاد زدی : دوستت دارم!! هر دومون بغض کردیم و تو رفتی برای همیشه.
فرستنده : 0298***0935

+++++++++++++++++

به هر دری که زدم سری شکسته شد / به هرجا که سر زدم دری بسته شد / نه دگر در زنم به سر نه دگر سر زنم به دری / که روح در به درم از سر و در زدن خسته شد.
فرستنده : 9066***0936

+++++++++++++++++

جز من اگر عاشق شیداست بگو / ور میل دست به جانب ماست بگو / ور هیچ مرا در دل تو جاست بگو / گر هست بگو نیست بگو راست بگو.
فرستنده : 3350***0917

+++++++++++++++++

بسترم صدف خالی یک تنهاییست ، و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری!
فرستنده : دانش از تهران

ادامه مطلب ...

اس ام اس های باحال و خواندنی مهر 1390

اس ام اس های باحال و خواندنی مهر 1390

به لبخندی مرا از غم رها کن مرا از بی کسی هایم جدا کن ، اگر مردن سزای دوستان است برای مردنم هرشب دعاکن.

فرستنده : 6095***0938

+++++++++++++++++

ای صبا گر بگذری از کوی مهرافشان دوست / دوست ما را گو سلامی ، دل همیشه تنگ اوست.
فرستنده : حسین

+++++++++++++++++

تو به پاکی عقیقی / مثل دریاها عمیقی / فهمیدی چرا میخوامت؟ / آخه بهترین رفیقی.
فرستنده : حسین

+++++++++++++++++

از بانک دوستی شعبه صفا مزاحمتون میشم! حساب وفاتون خیلی خالی شده!!؟
فرستنده : 1641***0939

+++++++++++++++++

یادت ای دوست بخیر ، بهترینم خوبی؟ خبری نیست زتو! دل من میخواهد که بدانی بی تو دلم اندازه ی دنیا تنگ است ، میسپارم همه ی زندگی ات را به خدا.

فرستنده : 0363***0938

+++++++++++++++++

به سلامتی 2 بوسه اولی وقتی بچه به دنیا میاد مادر می بوستش ولی بچه نمی فهمه دومی وقتی مادر از دنیا میره بچه می بوستش ولی مادر دیگه نمیفهمه!
فرستنده : 3895***938

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی و عارفانه مهر 90

اس ام اس های جدید فلسفی مهرماه

خدایا در دوراهی زندگیم تابلوی راهت را محکم قرار بده نکند که با نسیمی راهم را کج کنم. -

فرستنده : 0363***0938

+++++++++++++++++

چهار چیز است که قابل بازیابی نیست:
سنگ پس از پرتاب شدن
سخن پس از گفته شدن
فرصت پس از دست رفتن
و زمان پس از سپری شدن.

+++++++++++++++++

اشکی که هنگام شکست میریزیم عرقیست که هنگام تلاش نریختیم!

+++++++++++++++++

تاریک ترین ساعات شب قبل از طلوع خورشید است پس همیشه امید داشته باش.
فرستنده : 8059***0938

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار مهر ماه 90

جدیدترین اس ام اسهای خنده دار مهرماه 1390

رفتم به کنار دلبرم با شادی / گفتا که چه خوب یاد من افتادی / گفتم صنما تو عشق را استادی / گفتا په نه په تو یاد من میدادی!

+++++++++++++++++

غضنفر جونش به لبش میرسه تف میکنه میمیره!

+++++++++++++++++

تختی رو کشتن ، بروسلی رو کشتن ، داداشی رو هم کشتن ولی تاحالا دیدی یه آدم معتاد رو بکشن.
نتیجه اخلاقی : ورزش بیشتر از اعتیاد برای سلامتی ضرر داره!
فرستنده : کوروش محمدی

+++++++++++++++++

غضنفر خطاب به زنش : من چشم میزارم تو برو گم شو.
فرستنده : 9877***0939 

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید مهرماه 1390

یه عالمه اس ام اس جدید و زیبا مهرماه 1390

تو صمیمی تر از آنی که دلم می پنداشت / قلب تو با تمام اینه ها نسبت داشت.

++++++++++++

اگر عالم شود انگشتر ناب / تو بر انگشتر عالم نگینی.

++++++++++++

ای دوست دلت همیشه زندان من است ، آتشکده عشق تو از آن من است ، آن روز که لحظه ی وداع من و توست آن شوم ترین لحظه ی پایان من است.

++++++++++++

به نام کسی که یادش در بهار من ، نامش در اندیشه ی من ، عشقش در قلب من ، کلامش در دفتر من و دیدارش آرزوی من است.

++++++++++++

1 2 3 4 هزار هزار ، قطار قطار ، پایئز و بهار ، تو لاله زار تو بیشه زار ، مثل بهار بالا بری پایین بیای ، بخوای نخوای ، دوستت دارم دیوونه وار.

++++++++++++

مثل ساحل آرام باش تا مثل دریا بیقرارت باشند.

ادامه مطلب ...

مطالب جالب :: عشق از دیدگاه معلمان

از معلم دینی پرسیدند عشق چیست؟ گفت: حرام است

از معلم هندسه پرسیدند عشق چیست؟ گفت: نقطه ای که حول محور نقطة قلب جوان میگردد

از معلم تاریخ پرسیدند عشق چیست؟گفت: سقوط سلسله ی قلب جوان است

از معلم زبان پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: همپای love

از معلم ادبیات پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: محبت الهیات است

از معلم علوم پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: عشق تنها عنصری است که بدون اکسیژن میسوزد

از معلم ریاضی پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: عشق تنها عددی است که هرگز تنها نیست

از معلم فیزیک پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: تنها آدم ربایی است که قلب جوان را به سوی خود میکشد

از معلم انشا پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: تنها موضوعی است که می توان توصیفش کرد

از معلم ورزش پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: تنها توپی است که هرگز اوت نمی شود

از معلم زبان فارسی پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: عشق تنها کلمه ای است که ماضی و مضارع ندارد

از معلم زیست پرسیدند عشق چیست؟ گفت: عشق تنها میکروبی است که از راه چشم وارد میشود

از معلم شیمی پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت عشق تنها اسیدی است که درون قلب اثر می گذارد

واقعا عشق چیست....؟