پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک خنده دار تیر 92

اگه اونی که هست و نیست می بود

و اونی که نیست و هست نبود

حال من اینطوری که هست نبود

و اونطوری که نیست می بود … :|

================

مــا تو حمومون وان نداریم …

وگرنه تا حالا چند بار خـــود کشی میکردم !

خیلی کلاس داره لامصب …

================

یکی از پیچیده ترین آدرس دادنها , دادن نشونی درست محل خارش ب کسی ک داره پشتتو میخاره هستش :|

================

“سُسش سُسسا” چیست ؟

رضایت یک اصفهونی اصیل از کیفیت سُس !

ادامه مطلب ...

پیامک عاشقانه تیرماه 92

گفت تا ابد تنهایت نمیگذارم

ابدش چه زود عفو خورد . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥

نمیدانم به مسافر دل بستم

یا

مسافر شد آنکه به او دل بستم . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥

انسان ها عموما دو دسته اند :

تـــو و بقیــــه  . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥

میترسم اگر یک شب هم راضی شدی به خوابم بیایی

من به یادت بیدار نشسته باشم . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥

هـر روز صفحه ی نیازمندیـهــا را زیر و رو میکنــم

میدانــم بالاخره

یک روز

به مــن لعنتی نیاز پــیدا میکنـــی . . .

ادامه مطلب ...

پیامک خداوند تیر 92

خداوندا

خسته ام از فصل سرد گناه

و دلتنگ روزهای پاک.

بارانی بفرست چتر گناه را دور انداخته ام…

جاذبه‌ی سیب ، آدم را به زمین زد و جاذبه‌ی زمین، سیب را!

فرقی نمی‌کند؛ سقوط سرنوشت دل دادن به هر جاذبه‌ای غیر از خداست…

خدایا!

من ایمان دارم

ایمان دارم به اینکه هر که دلش هوایی تو شود

تو هوایش را داری…

وقتی احساس کردی گیر افتادی و دیگه هیچ راهی نیست که خارج بشی، اجازه بده خدا وارد بشه…

ادامه مطلب ...

پیامک غمگین تیرماه 92

تا حالا به این فکر کردى با اینکه سگ به وفادارى معروفه اما چرا میگن مثل سگ پشیمون میشى؟؟؟ چون ته وفادارى پشیمونیه…

خیلی سخته دلت گیر کنه به قلاب ماهیگیری که دلش

ماهی نمی‌خواد و فقط برای تفریح اومده ماهیگیری…

از روزگار پرسیدم با آنهایی که با زندگی و احساساتم بازی کردند چه کنم؟

گفت آنها را به من واگذار کن که چرخ روزگار، بالا و پایین بسیار دارد…

آدمی که می‌خواهد برود، می رود

داد نمی زند، که، من دارم می روم!

آدمی که رفتنش را داد می زند

نمی خواهد برود….

داد می زند، که نگذارند برود!

می فهمی؟

ادامه مطلب ...

پیامک آخر خنده

ﻋﻄﺴﻪ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﺑﺎﺷﻪ ﺟﻮﺍﺑﺶ ﺯﻫﺮ ﻣﺎﺭﻩ ﻧﻪ ﻋﺎﻓﯿﺖ ﺑﺎﺷﻪ :|

================

دنبال یه شرکت حمل و نقل معتبر می گردم

که مرده شور اوقات فراغتمو ببره :|

================

جدیدا پشه های خونمون قابلیت عبور از پتو رو هم بدست اوردن

در حد کریس آنجل!

یکیشون اومد در گوشم گفت..:

ماااااااااااااااااااایند فرییییییییییک...:)

================

یه بیماری جدیدم اومده این روزابه نام خود معشوق پنداری،یعنی تا دوقیقه با بعضیا گرم میگیری فک میکنن عاشقشون شدی !!

================

ما از اونایى هستیم که دعاهامون میخوره به پنجره بعد کمونه میکنه میخوره به سقف، سقف خراب میشه رو سر خودمون

ادامه مطلب ...

گلچینی از بهترین پیامک های سرکاری سال 1392

گلچینی از بهترین اس ام اس های سرکاری سال 1392

لذتی که در “کوفت” گفتن مامان هست در “قربونت برم” هیچکس نیست

******************

ملاقه یه قاشقه که خواسته و تونسته !

******************

یه حکایت مکزیکی هست که هیچی نمیگه ! فقط موج میزنه

******************

اگه همه ی گل های دنیا رو به پات بریزم بازم کمه چون پات خیلی بو میده 

ادامه مطلب ...

گلچین بهترین پیامک های عاشقانه 92

به سلطان حقیقت ها فراموشت نخواهم کرد تو تنها شعله ای هستی که خاموشت نخواهم کرد.

*********************

پا برهنه و بی صدا وارد گوشیت شدم تا بهت بگم مهربون به یادتم

*********************

دست من کوتاه از دیدار توست /قلب من اما همیشه یاد توست /بهترینم هر کجا هستی بدان /هر کجا باشم همیشه این دلم در یاد توست

*********************

خدایا لج نکن: حق با شیطان بود….

آدمیانت فابل پرستیدن نیستن…

*********************

گاهی یک دوست ‘کاری’ میکند که دلت بدجور برای دشمنت تنگ میشود…!! 

ادامه مطلب ...