پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه شهریور 90

اس ام اس عاشقانه جدید شهریورماه 1390

کابوس نبودی که رهایت بکنم. از خاطره عشق جدایت بکنم. آنقدر عزیزی که دلم میخواهد هر چیز که دارم بفدایت بکنم.

فرستنده : دانش از تهران

*****************

تورا هر لحظه میفهمم ، تو یک احساس زیبایی ، عزیزم کاسه چشمم سرایت ، وای !! کم گفتم ، تمام هستیم ازتو که تو خود یک قسمت از مایی.

فرستنده : دانش از تهران

*****************

اگه کم سراغتو میگیرم منو ببخش ... آخه بلیط سرزمین فرشته ها گرونه!

فرستنده : 9106***0937

*****************

زندگی 3 تا پیچ داره :
تولد ، عشق ، مرگ.
سر پیچ دوم منتظرم نباش تا پیچ سوم همراهیت میکنم!

فرستنده : دانش از تهران

*****************

سلامتی بچه های بالا شهر که دستبند طلا دستشون! و گردنبند طلا گردنشونه ...
و سلامتی بچه های پایین شهر که دستبند کلانتری دستشون و طناب دار گردنشونه!!
اما به سلامتی تو که لبخندت برام طلای بالاشهرهاست و ناراحتیت طناب دار پایین شهرهاست...

فرستنده : زهرا شریفی

*****************

مجنون را به محاکمه عدل بردند و گفتند توبه کن گفت : خدایا عاشقترم کن.

*****************

منو میبو 30
اگه نبو 30
خیلی لو 30
مر 30
نگی به ک 30
خیلی نف 30
عزیزم نتر 30
از هر کی بپر 30
به این موضوع میر 30
که واسم همه ک 30

فرستنده : 2387***0915

*****************

شب یعنی یاد تو ، صبح یعنی دلتنگم برای تو ، ظهر یعنی انتظار تو ، عصر یعنی رویای دیدار تو و تو یعنی تمام لحظه های من.

فرستنده : ساناز

*****************

بگم
نگم
بذار بگم
میشه نگم
باشه میگم
میخوام بگم
دوستت دارم.

فرستنده : 0367***0916

*****************

ساکتم از بهر اینکه مات رخسار توام!
آشنای کوچه عشقم ، گرفتار توام!
تورا می جویمت ای آشنای درد من
تاکه درمانم کنی زیرا که بیمار توام!

فرستنده : 1105***0939

*****************

عشق زایئده تنهایی است و تنهایی نیز زائیده عشق!

فرستنده : هادی تکتا

*****************

اندازه یک سر کبریت دلم برات تنگ شده! کوچیکه اما میتونه دنیارو آتیش بکشه.

فرستنده : 2126***0938

*****************

توی بیشه روی شیشه رو غبار گرم شیشه می نویسم تو عزیزی از گذشته تا همیشه.

فرستنده : دانش از تهران

*****************

یه تریلی میخرم شاگردم شو ، فقط بخواب ، منم به عشقت پشت تریلی می نویسم : بوق نزن شاگردم خوابه!

فرستنده : دانش از تهران

*****************

زمرگم هیچ نمیترسم اگر دنیا سرم ریزد / از این ترسم که بعد از مرگ گلم را دیگری بوسد.

*****************

هر دو چشم تو دنیای من است ، گر نبینم تورا یادت نگهدار من است.

*****************

اگه تنم کویره .... اگه نگام فقیره ... یه قلب پاک و ساده به یاد تو اسیره.

فرستنده : 2378***0915

*****************

این کارت شارژ رو وارد قلبت کن
/2/و/3/ت/ت/د/ا/ر/م/
اعتبار تا قیامت.

فرستنده : 9589***0936

*****************

زندگی جیره ی مختصریست. مثل یک فنجان چای و کنارش عشق است. مثل یک حبه ی قند ، زندگی را با عشق نوش جان باید کرد.

فرستنده : دانش از تهران

*****************

خدایا رحم کن برانان که میمیرند از ترس دوست داشتن و عشق را بر خود حرام میکنند!

فرستنده : 6115***0913

*****************

یک سلام
یک گل رز
یک دنیا محبت
یک عالم عشق
یک دریا اشک
یک اسمان صداقت
فدای یک لحظه دیدن تو!

فرستنده : دانش از تهران

*****************

ببخشید سایه من عاشق سایه تو شده میشه همسایه بشیم؟!!!!

*****************

ندیدی چشم غمگین و تر من / تو رفتی و شد این باور من / به پایت می نشینم تا بیفتد / دوباره سایه تو برسر من.

*****************

پس از تو خط قرمز میگذارم / پس از هر بی تو هرگز می گذارم / مبادا واژه ها دستت بگیرند! / (تو) را در یک پرانتز میگذارم.

*****************

همیشه یادت باشه یه جای کوچیک تو وجودم داری که بزرگیش وسعت دنیاست ، قلبم!

فرستنده : 6315***0918

*****************

نظرات 3 + ارسال نظر
سوگند یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

مرسی از sms زیباتون

مهندس ایزدی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ http://en-izadi.ir

با سلام واحترام
وبلاگ زیبایی دارید اگر دوست داشتید به من سر بزنید و در صفحه ی تبادل لینک من با من تبادل لینک کنید
با تشکر مهندس ایزدی
http://en-izadi.i

sobhan دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.tangestanboys.blogfa.vom

سلام وب جالبی دارین به امید اینکه جالب تر هم بشه(یه سری هم به وب ما بزنین متشکر میشیم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد