پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

جوک اردیبهشت 90

جک جدید اردیبهشت ماه 1390

غضنفر تو دادگاه محاکمه می‌شد. وکیل مدافع هنگام دفاع ازش گفت: «آقای قاضی! مردی که شما محاکمه‌اش می‌کنید پدری مهربان، انسانی شریف، آدمی‌با وقار، مردی درست کار و پاکدامن و شهروندی با انضباط و مطیع قانون است.» غضنفر در این هنگام به وکیلش اعتراض کرد و گفت: «آقای وکیل! تو از من پول گرفته‌ای، حالا داری از یک نفر دیگر دفاع می‌کنی؟»

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 90

اس ام اس های جدید و عاشقانه اردیبهشت ماه 1390

من به مهر تو چنان رام شدم٫که خدا می داند

من به زلف تو چنان خام شدم٫که خدا میداند

این چه سری ست که بر جام نگاهت جاری ست

من چنان جادوی این دام شدم که خدا میداند

++++++++++++

مرنج از من ، که دل را نباشد طاقت رنجت
به دنیایی نمی بخشم صفای قلب یکرنگت

++++++++++++

خوشا آن دل که دلدارش تو باشی، چراغ هر شب تارش تو باشی، مریضی هم صفائی دارد ای دوست، به شرطی که پرستارش تو باشی.

فرستنده : 9058***0939

++++++++++++

ﮔﻮﺷﻳﺘﻮ 90ﺩﺭﺟﻪ ﺑچرﺧﻮﻥ

( ) - -
       __; (

( ) - -

ﺍﻳﻦ ﺍﺷﻙﺩﻟﺘﻨگی ﻣنه

فرستنده : مینا از اندیمشک

ادامه مطلب ...

اس ام اس دلشکسته فراموشی دلتنگی جدایی اردیبهشت ماه 90

جدیدترین و قشنگترین اس ام اسهای عاشقانه دلشکسته

گل عشق توهستم شبنمم باش ... دلم دنیای زخمه مرهمم باش... زدرد بی کسی قلبم شکسته... به شهر بیکسیها همدمم باش

++++++++++++

خدایا ...
یاریم کن تا آنچه را دانسته یا ندانسته میشکنم دل نباشد...

فرستنده : 3571***0915

++++++++++++

از باد پرسیدم پایان کار عشق چیست؟
سری تکان داد و گفت نفرین بر جدایی

فرستنده : 7282***0939

++++++++++++

به سراغ من اگر میایی دگر آسوده بیا ، چند وقتیست که فولاد شده چینی نازک تنهایی من.

فرستنده : 3210***0937

ادامه مطلب ...

اس ام اس اردیبهشت 90

من به مهر تو چنان رام شدم٫که خدا می داند

من به زلف تو چنان خام شدم٫که خدا میداند

این چه سری ست که بر جام نگاهت جاری ست

من چنان جادوی این دام شدم که خدا میداند

++++++++++++

مرنج از من ، که دل را نباشد طاقت رنجت
به دنیایی نمی بخشم صفای قلب یکرنگت

++++++++++++

خوشا آن دل که دلدارش تو باشی، چراغ هر شب تارش تو باشی، مریضی هم صفائی دارد ای دوست، به شرطی که پرستارش تو باشی.

فرستنده : 9058***0939

ادامه مطلب ...

جملات ضدحال به مردها محض شوخی و خنده

دوستان عزیز این مطلب فقط جنبه شوخی و طنز دارد و قصد توهین به آقاپسرها و آقایون رو نداره ( جدی نگیرید!)

با عذرخواهی از انگشت شماری از  مردان متفاوت

مردان از دو نوع خارج نیستند;یا روی سرشان خالیست یا توی سرشان.

++++++++

چرا مردان زنان باهوش را دوست دارند؟

بخاطر اینکه دو قطب غیر همنام همدیگر را می ربایند.

++++++++

تنها دلیل وجود مردها برای چمن زنی و پنچر گیری اتومبیل است.

ادامه مطلب ...

گلچین اس ام اس باحال

سرم خاک کف پاى رفیق است *

دلم مجنون صحراى رفیق است*

بهشت ارزانى خوبان عالم*

بهشت من تماشاى رفیق است.

+++++++++++

گل یخ زمستان توهستم,گرفتارنازچشمان توهستم,مراپرپرنکن,اى دوست که مشتاق دیدارتوهستم

+++++++++++

یخ واسه اینکه آب رو خنک کنه خودش رو فدا میکنه! آهای رفیق یختیم!

فرستنده : 3973***0936

+++++++++++

کاش واژه ى حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمى بود

که براى بیان کردن دوستت دارم، نیاز به قسم خوردن نبود.

+++++++++++

اشک بهترین پدیده ی دنیاست

ولی تا زیبا ترین چیز هارو از ادم نگیره خودشو نشون نمیده.

ادامه مطلب ...

گلچین اس ام اس خنده دار

موضوع انشا غضنفر اینا :تا به حال احساس غیر قابل توصیفی داشته اید؟
آن را توصیف کنید !

+++++++++++

پسره: من تا ۲۵ سالم نشه ازدواج نمیکنم
دختره: منم تا ازدواج نکنم ۲۵ سالم نمیشه

+++++++++++

شهین ومهین واقدس/چلوکباب هفت دست/پیچ گوشتى وانبردست/ مخلصتیم ما دربست

ادامه مطلب ...