پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک دلشکتسه

اینجا زمین است وآدم ها عجیب....اینجا گم می شوی به جای اینکه پیدایت کنند؛؛؛؛؛؛"فراموشت می کنن!!

++++++++++++++++

مخاطب های خاص امروز را هرچه"خاص تر کنی....بی خاصیت تر می شوند!!!

++++++++++++++++
 
ادامه مطلب ...

پیامکهای جدید عاشقانه خرداد 93

پیامکهای جدید عاشقانه خرداد 93

 110.gif   110.gif   110.gif   110.gif

یادت ....
عطر شمعدانی ست ...
گوشه ی دلم ....
هر وقت ....
می خواهمت ...
چشمهایم را می بندم ....! 
و عمیق....نفس می کشم !..

 110.gif   110.gif   110.gif   110.gif

 چه خوش باشد که دلدارم تو باشی,
 ندیم و مونس و یارم تو باشی,

 دل پُر درد را درمان سازی

شفای جان بیمارم تو باشی!!

 110.gif   110.gif   110.gif   110.gif

  من عاشق سرگشته به دیدار تو باشم 
سر مست جنون باز به بازار توباشم 
گر چند که جمال تو زجان است گرانتر
جان بازم و من باز خریدار تو باشم

 110.gif   110.gif   110.gif   110.gif

محبت گرگناه باشد نگویم از توبیزارم
  ادامه مطلب ...

شعر خنده دار 2014


شعر طنز ﻋﻤﻮ ﺳﺒﺰﯼ ﻓﺮﻭﺵ 2014

 

ﻋﻤﻮ ﮐﻠﯿﭙﺲ ﻓﺮﻭﺵ ! ﺑﻠﻪ !
ﮐﻠﯿﭙﺲ ﮐﻢ ﻓﺮﻭﺵ ! ﺑﻠﻪ !
ﮐﻠﯿﭙﺴﺖ ﺟﺎ ﺩﺍﺭﻩ ؟ ﺑﻠﻪ !
ﺩﻭﺭِﺵ ﭘَﺮ ﺩﺍﺭﻩ ؟ ﺑﻠﻪ !
ﻋﻤﻮ ﮐﻠﯿﭙﺲ ﻓﺮﻭﺵ ! ﺑﻠﻪ !
ﻣﻦ ﮐﻠﯿﭙﺲ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ !! ﺑﻠﻪ !
ﻭﺍﺳﻪ ﯾﻪ ﺷﺐ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ !! ﺑﻠﻪ !
ﻋﻤﻮ ﭼﮑﻤﻪ ﻓﺮﻭﺵ !! ﺑﻠﻪ !
ﭼﮑﻤﻪ ﮐﻢ ﻓﺮﻭﺵ ! !
ﭼَﮑﻤﺖ ﻋُﻤﻖ ﺩﺍﺭﻩ ؟ ﺑﻠﻪ !
ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﺩﺍﺭﻩ ؟؟ ﺑﻠﻪ !
ﻋﻤﻮ ﭼﮑﻤﻪ ﻓﺮﻭﺵ !! ﺑﻠﻪ !
ﻣﻦ ﭼﮑﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ! ﺑﺎﺷﻪ !
ﻭﺍﺳﻪ ﯾﻪ ﺭُﺏ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ !!! ﺑﺎﺷﻪ

 

ترجمه عمو سبزی فروش به زبان انگلیسی:

 uncle vegetable seller

 oh ye

 do you have vegetable

 oh ye

 ... ... i want a lemon

 oh ye

 i want u alone

 oh ye

 uncle vegetable seller

 ... oh ye

 i want a cherry

 oh ye

 strawberry

 oh ye

 i want an apple

 oh ye

 can we be a couple

 oh ye

 uncle vegetable seller

 oh ye

 sabzit ashie

 oh yea

 فقط خودتونو کنترل کنین :))))

عکس و اس ام اس تبریک تولد


23.gif   23.gif    23.gif   23.gif     23.gif   23.gif    23.gif    23.gif


21.gif
 21.gif امــــــــروز روز تـــ3.gifـــوست…..روز میــــــلادتـــــ3.gifـــــــ 21.gif

21.gif
21.gif دنیا تبســ3.gifــم کرده است امـــــــروز با یادتـــــ3.gifـــــ 21.gif

21.gif


21.gif
21.gif شب میــــ3.gifــــلاد تـــ3.gifــو ای دوســـ3.gifـــت برای دل مــــ3.gifــــن21.gif
21.gif
21.gifشب میــــ3.gifـــلاد همه خوبــــ3.gifـــی هاست 21.gif

21.gif
روز میـــــــلاد تو بود ،

که زمیـــن عاشق شد و شکــــوفه خندید ،

چشم گل باز شد

و باز خورشیــــــد دمید


19.gifتـــولدت مــبارک 19.gif
  


2808.gif

میلاد تو طلوع نور
در قلبی مه گرفته بود نفسی گرم در فضای سرد و غریب
گلی شکفته در بهار
تولد یک شعر دلنشین شعری در واژه های نگاهت و در قافیه های کلامت
رویا جون تولدت با یک روز تاخیر مبارک!!
 
ادامه مطلب ...

پیامک مخاطب خاص

س ام اس مخاطب خاص

دوستان این اس ام اسهای قشنگ ( هم سرکاری و هم عاشقانه ) رو تقدیم می کنم به همه ی مخاطبهای خاص

 

مخاطب خاصم ؟

میخوام یه چیز بهت بگم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

میخوام بدونم شما چی تو خودت دیدی که فکر کردی مخاطب خاصی اومدی پایین...!!

یه مطلب خصوصی بود در گوشش گفتم تموم شد...!! شمام

فضولی نکن اینقدر تو کار بقیه!

 

یه مخاطب خاص هم نداریم ازین پستا براش بذاریما :(

 

دووستت دارم

دوووستت دارم

دووووستت دارم

دوووووستت دارم

دوووووووستت دارم

دوووووووووستت دارم

دووووووووووووستت دارم

دوووووووووووووووستت دارم

دووووووووووووووووووووووستت دارم

دوووووووووووووووووووووووووووووستت دارم

دووووووووووووووووووووووستت دارم

دوووووووووووووووستت دارم

دووووووووووووستت دارم

دوووووووووستت دارم

دوووووستت دارم

دووووستت دارم

دوووستت دارم

دووستت دارم

دوستت دارم    ادامه مطلب ...

پیامک تبریک عید مبعث 93


 

مژده دادند عرشیان ازبارگاه کبریا

حکم حق آمد که شد مبعوث ختم الانبیاء

احمد ومحمود وحامد آمد از سوی حمید

خنده بر لب دارد و در دست قرآن مجید

تویی هم مصطفی و هم محمد / تو را در آسمان نامند احمد

تو کانون صفا مرد یقینی / تو عین رحمه للعالمینی

عید مبعث بر تمام مسلمانان مبارک باد

یا محمد ای خرد پابست تو / ای چراغ مهر و مه در دست تو

هر زمان گلواژه هایت تازه تر / بلکه از هستی بلند آوازه تر

ختم شد بر قامتت پیغمبری / این ترا باشد دلیل برتری . . .

عید مبعث مبارک

خواند زبان دلم ثنای محمد(ص)

ماند خرد خیره در لقای محمد(ص)

دیده دل، جام جم به هیچ شمارد

سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص)

عید مبعث بر همگان مبارک

عرشیان امشب زمین را لاله باران می کنند

خاک را خوشبوتر از زلف نگاران می کنند

آفرینش فیض از دیدار احمد می برد

کعبه امشب سجده بر خاک محمد می برد

عید مبعث حضرت رسول اعظم بر شما مبارک

پیامبری چونان محمد شایسته آن است که از آیین وی پیروی شود و برای پذیرش رسالتش بر یکدیگر پیشی گرفت زیرا دعوت شریف او بر شناخت آفریدگار و تشویق به امور خیر و باز داشتن از زشتیها استوار است وهمه آنچه برای بشریت به ارمغان آورده زیبا و خوبی آفرین است.

(گوستاو لوبون، دانشمند فرانسوی)

مبعث پیامبر اسلام بر شما مبارک باد

مبعث فرخنده آخرین فرستاده خدا ، حبیب قلوب العالمین

طیب نفوس المومنین ، اشرف الانبیاء و المرسلین ،

فخر عالم امکان ، محمد مصطفی صلوات الله علیه

واله بر مسلمانان سراسر دنیا مبارک باد 

بعثت نه این سرور، سرور ولایت است ... مبعث نه این چراغ، چراغ هدایت است

خورشید چون ز شرق حرا پرتو افکند ... احمد نه این فروغ، فروغ رسالت است

 

 

از بعثت او جهان جوان شد ، گیتى چو بهشت جاودان شد ، این عید به اهل دین مبارک ، بر جمله مسلمین مبارک.

   

سالروز تبریک عید مبعث


نور عترت آمد از آیینه ام
کیست در غار حرای سینه ام
رگ رگم پیغام احمد می دهد
سینه ام بوی محمد می دهد
 

 

 

 

امام جعفر صادق (علیه السلام) فرمود:

در آخر روز پنج شنبه و شب جمعه، جمعی از ملائکه از آسمان فرود می آیند

که قلم هایی از طلا و لوح هایی از نقره همراه آنان است

و در آخر روز پنج شنبه و شب جمعه و روز جمعه تا وقت غروب،

چیزی به جز صلوات بر پیغمبر و آل آن حضرت نمی نویسند.

 مبعث حضـرت رسـول اکـرم (ص)، پیـام آور وحی، پیامبـر نـور و رحمت

بر همه جهانیـان، پیروان حقیقی اش، بویژه شما دوستان مبارک باد

 

 

 

ستاره ای بدرخشید وماه مجلس شد /دل رمیده ما انیس و مونس شد

نگارمن که به مکتب نرفت وخط ننوشت/ بغمزه مسئله آموز صد مدرس شد

ببوی او دل بیمار عاشقان چو صبا /فدای عارض نسرین وچشم نرگس شد

 

 

 

 

خواند زبان دلم ثنای محمد(ص)
ماند خرد خیره در لقای محمد(ص)
دیده دل، جام جم به هیچ شمارد
سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص)عید مبعث بر همگان مبارک