پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

جوک چهارشنبه سوری 93


یه روز یه جای سوختگی کوچیک روی زانوم دیدم

به مامانم گفتم : این جای چیه؟

گفت : حدودا ۶-۵سالت بود؛شلوارک پات بود

چهارشنبه سوری هم بود،با پسرعموهات رفتی از روی آتیش پریدی!

گفتم : آهان… پس اونجا سوخته!

گفت : نه اونجا نسوختی،اومدی خونه خودم با قاشق سوزوندمت

که دیگه بی اجازه جایی نری ..!

مادر من چه حرکتیه آخه

 

   ادامه مطلب ...

جوک جدید 94

جوک جدید

 

مرد جوان وارد طلافروشی شد و حلقه‌ای را انتخاب کرد. طلا فروش پرسید: «آیا می‌خواهید داخل حلقه نوشته‌ای حک شود؟»
مرد جوان گفت: «بله، لطفاً حک شود: تقدیم به عزیزترینم، آلیس
طلافروش پرسید: «آلیس خواهر شماست؟»
مرد گفت: «نه او دختری است که قرار است با هم نامزدشویم
طلافروش گفت: «من اگر جای شما بودم این را داخل حلقه نمی‌نوشتم. اگر نظر شما یا او عوض شود دیگر نمی‌توانید از این حلقه استفاده کنید
مرد گفت: «پیشنهاد شما چیست؟»
طلافروش گفت: «این را تقدیم می‌کنم: به اولین و آخرین عشقم. با این کار شما می‌توانید از این حلقه بارها استفاده کنید. من خودم هم همین کار را کردم!!»

 

مردها موجودات خیلی خطرناکیند
،

،
اما لازمه یکیشونو داشته باشی تا
از بقیه در امان بمونی
یه چی تو مایه های واکسیناسیونه

     ادامه مطلب ...

پیامک طنز اسفند 93

شما یادتون نمیاد
اینجا وبلاگ نبود کــــــه
اینجا تا چشم کار میکرد بیابون بــــــود....!


آیا می دانستید در چین عکاس وجود ندارد
چینی ها چون شبیه هم هستن عکاس ندارن
همینجوری میرن بقالی سر کوچشون میگن ۶ تا عکس ۳×۴ مردونه بدید…!


استیون هاوکینگ اگه ایران بود نهایت امکانات رفاهى که براش فراهم میکردن این بودکه ببرنش استادیوم کنار زمین از نزدیک بازى پرسپولیس صبا رو ببینه


روزی زﻧﯽ از ﯾﻪ ﺣﻘﻮق دان ﭘﺮﺳﯿﺪ
ﺗﺎ ﮐﯽ ﻣﯽ ﺧﻮاﯾﻦ ﺑﻪ ﻣﺮدان اﺟﺎزه ﺑﺪﯾﻦ زن دوم ﺑﮕﯿﺮن
ﺣﻘﻮق دان ﮔﻔﺖ
ﺗﺎ زﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ زﻧﻬﺎ ﯾﺎد ﺑﮕﯿﺮن زن دوم ﻫﯿﭻ ﻣﺮدی ﻧﺸﻦ ...

از ماست ک بر ماست.


هر چی اختراع میشه برای راحتی زناست 
لباسشویی!
آبمیوه گیر! 
جاروبرقی! 
و خیلی چیزای دیگه...! 
ولی برای راحتی مردا فقط یه شلوار کردی درست شده که آدم روش نمیشه باهاش تا دم در هم بره!




آقا بخدا خسته شدیم از بس گفتن این پیامو به 8 نفر بفرست، به 10 نفر بفرست واست خبر خوشی میرسه!
همش چرته، دیگه این کارو نکنید و هی واسه این وقت نذارین، الکی خودتونو علاف میکنید بخدا..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خواهشا این پیام رو به 9 نفر دیگه بفرستید تا همه در جریان قرار بگیرن



روش صحیح کمک گرفتن از مردها در امر خانه تکانی:
:عزیزم این مبل و باید عوض کنیم .لکه هاش پاک نمیشه. خیلی کثیف!!!
:کی میگه لکه هاش پاک نمیشه ! برو یه دستمال و شامپو بیار خودم تمیزش میکنم.



به یه تنبل میگن کدوم یکی از اعضای بدنتو بیشتر دوست داری؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میگه گوشام!!!!!
میگن چرا !!!!!
میگه گوش خود به خود میشنوه نه میخواد بازش کنی نه حرکت بدی نه تلاش کنی چی میشد همه چی مثل گوشام بودددددد!!!!! 

جوک اسفند 93

جوک اسفند 93



وقتی کسی میفهمه دانشجویی تو کشورای مختلف:

.برزیل : از رشتت راضی هستی؟ 

ژاپن: از استاد هات راضی هستی ؟

المان : چی شد به این رشته علاقه پیدا کردی ؟

اسپانیا : امید وارم موفق باشی .

هلند :امکاناتش چطوره دانشگاهتون ؟

..ایران : دانشگاتون دختر داره ؟؟؟؟




دانشمندان به این نتیجه رسیدن که ورزش طول عمر رو زیاد میکنه؟!!!!!!!

خرگوش که همیشه جنب و جوش داره دو سال عمر میکنه و لاک پشت که ورزش نمیکنه چهارصد سال عمر میکنه!

گول نخوریدها, به استراحتتون ادامه بدید


"روابط عمومی شیراز"  ادامه مطلب ...