پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

عکس های جدید فوق العاده خنده دار

عکس های جدید فوق العاده خنده دار 

 

عکس خنده دار امیدواری

ادامه مطلب ...

جدیدترین اس ام اس های 2012

حدیث غضنفری : هرکس به والدین خود احترام بگذارد مثل این است که به پدر و مادر خود احترام گذاشته است.

===========

به او گفتم سختیهایم را بگیر تا آرامش یابم و او گفت آرامش در پیش پذیرش سختی هاست.

===========

سوال مهم غضنفر : من هنوز نفهمیدم وقتی میگن به افتخارش دست بزنید دقیقاً باید به کجای طرف دست بزنیم؟

===========

حقیقت بی پرستش ، فلسفه و دانش است و پرستش بی حقیقت بت پرستی است. دکتر شریعتی

ادامه مطلب ...

اس ام اس های روز های بارانی

همچون باران باش ، رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن . . .

.

.

.

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه غمگینی

دلم تنهای تنهاست، دیگه از همه سیره / ولی با همه ی درداش برای تو میمیره

________********________

کسی هرگز نمیداند چه سازی میزند فردا / چه می دانی تو از دیروز چه می دانم من از فردا / همین یک لحظه را دریاب که فردا میشوی تنها

_______________

تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است / یاد ایام گذشته به دلم / زنده باد که چقدر رنگین است

ادامه مطلب ...

پیامک دلتنگی باحال

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست لحظه های دیدار با همه ی زیبایی هایش گاه پر از دلتنگیست

______________

گاه چشمات تر شد، اگه دلت تنگ شد، اگه دیدی کسی، امید و هم نفسی، بدون که هست اینجا کسی، که تو واسش همه کسی

______________

میگن دلتنگی قشنگترین هدیه عشقه حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم؟

ادامه مطلب ...

پیامک با موضوع خداوند

یا رب گناه جمله جهان را به ما ببخش / ما را سپس به رحمت بی منتها ببخش
هر چند ما نه ایم سزاوار رحمتت / ما را بدانچه نیست سزاوار ما ببخش . . .

.

.

.

خدایا
راهی نمیبینم ، آینده پنهان است اما مهم نیست
همین کافیست که تو راه را میبینی و من تو را  . . .

.

.

.

خدا یا گر نبخشی آنچه خواهم/گر ببخشی درد وبلا تو با هم
به نام حکمت آنرا می پذیرم/که عشق غیر تو باشد گناهم . . .

.

.

.

نا کرده گناه در جهان کیست ؟ بگو
آن کَس که گنه نکرده چون زیست؟بگو
من بد کنم وتو بد مکافات دهی
پس فرق میان من و تو چیست؟ بگو . . .

ادامه مطلب ...

گلچینی از زیباترین پیامک های عاشقانه زمستان 1390

ببین این اسمش دله! اگه قرار بود بفهمه فاصله یعنی چی، اگه قرار بود بفهمه که نمیشه، میشد مغز، دله دیگه، نمیفهمه

++++++++++++++

با تو بر مرغان دریایی امیرم / بی تو در زندان تنهایی اسیرم
با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم

++++++++++++++

اینجا آسمان صاف تا قسمتی به رنگ دوستی همراه با غبار فراق است ،
توده ای سلام به سمت شما در حرکت است ، ضمنا احتمال بارش بوسه فراوان است.

++++++++++++++

ماه من ، نماز آیات می خوانم ، وقتی گرفته ای !

ادامه مطلب ...