پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه 89

اگه با دیدن من غم تو دلت جون میگیره ، پس میمیرم که تا ابد قلب تو آروم بگیره ، اگه با بودن من باغ تو ویرونه میشه ، میرم اما میدونم دل بی تو دیوونه میشه.

فرستنده : آرمان از لردگان 0816***0937

.

.

محبوب من یک پل بزن از چشم خود تا چشم من ، تا یک سبد احساس را تقدیم چشمانت کنم.

فرستنده : 2907***0938

.

.

نبض قلبم در فراقت بیقراری میکند / در هوای دیدنت لحظه شماری میکند.

فرستنده : آرمان 0816***0937

.

.

قلب من عاشق ترین بود  ، فرق من با تو همین بود.

فرستنده : 1334***0915

.

.

توی زندون عشق تو اون قدر شلوغ می کنم و زندون رو به هم می زنم که مجبور بشی منو بزاری تو انفرادی قلبت

ادامه مطلب ...

وقتی یک خانم رانندگی میکند!!!

1 – اگر یک خانم مشغول رانندگی باشد و ناگهان متوجه شود که ترمز خودرو اش بریده و نمی گیرد چکار می کند؟

الف ) قبل از اینکه هیچ حادثه ای روی دهد او پشت فرمان سکته کرده و راهی دیار باقی می شود.

ب ) سعی می کند یک ایستگاه اتوبوس پیدا کند و با زدن خودرو اش به مردم داخل ایستگاه آن را نگه دارد.

ج ) در همان حال با همسرش تماس می گیرد و از او کمک می خواهد.

د ) سفره ابولفضل نذر می کند که زنده بماند.

2 – هنگامی که یک خانم راهنمای سمت چپ خودرواش را می زند ، این به چه معناست؟!

الف ) یعنی می خواهد به سمت راست برود.

ب ) یعنی می خواهد شیشه سمت چپ خودرواش را پایین بیاورد.

ج ) یعنی می خواهد پشت فرمان موبایلش را درآورده و با همسرش تماس بگیرد.

د ) یعنی می خواسته برف پاک کن را بزند.

ادامه مطلب ...

پیامک عارفانه

گاه برای ساختن باید ویران کرد گاه برای داشتن باید گذشت ، گاه در اوج تمنا باید نخواست...

فرستنده : 2214***0939

.

.

برای آدم نابینا شیشه با الماس فرقی ندارد. پس اگر کسی قدرتو ندونست فک نکن تو شیشه ای ، اون نابیناست.

فرستنده : 4135***0938

.

.

آنچه را که آینده به شما تحویل خواهد داد بسته به آن است که شما خودتان امروز چه سرنوشتی برای فردای خود ذخیره میکنید.

فرستنده : 7649***0937

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید 2010

شکوفه های صورتی فدای مهربونیات ، یه دل که بیشتر ندارم اونم فدای خنده هات.

فرستنده : صائب از نقده 7220***0935

.

.

به جرم عاشقی زخمی در بدن دارم مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم.

فرستنده : صائب از نقده 7220***0935

.

.

گرمی سلامم آتش خاطره هاست ، پذیرا باش اگرچه میان ما فاصله هاست!!!

فرستنده : 0022***0937

.

.

شب شرابی خوردمو مستی مرا دربر گرفت ، دوریت آمد به یادم هستیم آتش گرفت.

فرستنده : 1913***0913

ادامه مطلب ...

کاریکاتور حیوانات

کاریکاتور پوشاک شدن اسبها در اسپانیا!!!

برای دیدن کاریکاتور در اندازه بزرگتر آن را روی سیستم خود ذخیره نمایید! 

 

کاریکاتور حیواناتت

لطیفه و جک

از غضنفر میپرسن نخست وزیر به انگلیسی چی میشه؟
میگه :
first and under

.

التماس غضنفر به عابر بانک : غلط کردم ، پول نخواستم ، گواهیناممو بده.

.

به غضنفر میگن به زنبورهایی که از کندو محافظت میکنن چی میگن؟ غضنفر میگه : خسته نباشید!

.

یه چوپان با گوسفنداش لج میکنه می بردشون چمن مصنوعی.

.

یه نفر تو دانشگاه تاریخ میخونه ، ازش می پرسن: رشتت چیه؟ میگه : مهندسی اموات.

.

اولی : رفیقت کو؟
دومی : مرد!
اولی : چطوری ، اون که تا دیروز سالم بود؟
دومی : تریلی رفت رو انگشتش مرد.
اولی : مگه میشه؟
دومی : آخه وقتی تریلی رفت رو انگشتش ، انگشتش تو دماغش بود.

.

خسیسه آب معدنی میخره ، به زنش میگه خانم آب بریز توش ، این خیلی غلیظه!

اس ام اس خنده دار 1389

عر عر عر ، به من میگن خر ، یه عمره که خر هستم! همیشه باربر هستم! خری که میگن من هستم ! گوشی موبایل به دستم ، در حال خوندن هستم!

فرستنده : 8778***0938

.

.

زبونی که نگه دوستت دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره!

پس
د
و
س
ت
دارم
ولش کن بستنیش خوشمزه تره!!!

.

.

آیا میدانستید خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد. امتحان کنید تا مطمئن شوید!

.

.

.

.

بی تربیت کجا رو داری میخارونی!؟

.

.

چشم ها رو شستم ... جور دیگر دیدم ... باز هم سود نداشت .. تو همان کره الاغی بودی ، که هنوزم هستی!