پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک تبریک رمضان

اس ام اس تبریک ماه رمضان 92 

 

 

اس ام اس رمضان jok20 

آمد رمضــــــــان و التــــــــهابــــــــی ست به لــــــــب

هر لحظـه مــــــــرا حسرت آبــــــــی ست به لــــــــب

با شــــــــوق لــــــــب تــــــــو “ربنــــــــا” می خوانـــم

هر بوسـه به پــای تـــــو دعای مستجابی ست به لــب

اللهــــــــم عجــــــــل لــــــــولیــــــــک الفــــــــرج

 

 

 

¤¤¤¤¤¤¤¤تبریک ماه مبارک رمضان¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

 

 

رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم

از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم

گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من

من به ایام خدا ولی ارادت دارم . . .

فرارسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی مبارک باد

 

ادامه مطلب ...

پیامک شب قدر

ازغافلان ،حساب دلم راجداکنید /حرف و حدیث کهنهخود را رها کنید /چیزی به شب نماندهبه خلوت که میروید /_قدر است_قدری دل شکسته ی ما را دعا کنید / *التماس دعا *

**************************************

سحر سجاده ات را چون گشودی و با معبود خودخلوت نمودی و خواندی خالقت را عاشقانه و اشکی هدیه کری دانه دانه ، تورا جان علی ما ر دعاکن ...........

**************************************

گفتم امروز که روز غم مولاست عجب پس چرا این دل من درهوس کرب و بلاست؟ روزها را که شمردم دیدم110 روز دیگر عاشور است

التماس دعا....

**************************************

مبادا لیله القدرت سرآید

گنه بر ناله ام افزون تر آید

مبادا ماه تو پایان پذیرد

ولی این بنده ات سامان نگیرد

شب قدر است، اگر قدر بدانیم..

**************************************

ای خدا ، اجابت کن امشب این دعا *برای من کافیست فقط یک نیم نگاه* منتظر می مانم ، یا علی مولا.*

**************************************

فلک امشب نسیمی سرد دارد, زمین ازغصه رنگ زرد دارد, بیا ای دل بنالیم وبگرییم, هوای کوفه بوی درد دارد, خدایا این جماعت خود پرستند, به روی دین و قرآن دیده بستند, پس ازبشکستن پهلوی زهرا, سرمظلوم عالم را شکستند.....

**************************************

یا صاحب الزمان

ما بی سلیقه ایم تو حاجات ما بخواه

ورنه گدا طلب آب و نان کند

التماس دعا ؛ یا علی

**************************************

خداحافظ ای نخــــــــل ها چاها

دگر نشـــــنوید از علـــــــــی آه ها

که شام علــــــــی گشته دیگر سحــــــر

که امشــــــــب رود نزد پیغمـــــــبر . . .

گنه اغلاتدی منی خان چوبانین اغلاماسی

سارانین سللره بل باغلاماسی

واردی هر بیر یارانین مرحمی تاپسان طبیبین

نجه درمان اولاجاخ اولسا طبیبین یاراسی

معنی:

باز هم گریه خان چوبان بخاطر از دست دادن سارا مرا به گریه انداخت

هر دردی درمان میشود بشرطی که طبیبش باشد چطور درمان خواهد شد زخم طبیب؟ 

 

اوجا داغلار گزن نازلی او جیران یاشاسین/گل چیچک بسلیئن عشقیله باغبان یاشاسین/گجه گوندوز منه اولموش بو دعا ورد زبان/آنادان دوز سوت امن،سن کیمی یولداش یاشاسین!

ترجمه به فارسی:

آهوی ناز گردش کننده کوه زنده باد/باغبان پرورش دهنده گل و چیچک به عشق آنها زنده باد/روز و شب این دعا ورد زبانم شده است/دوست شیرحلال خورده ای مثل تو زنده باد! 

 

سن منیم انیمدا یازیلان یازی

سن منیم قلبیمین تک ارزیسی

سن دنیامین بیر گوزل یاراسی

یاشاماسن سن منن ایری...

ترجمه:

اسم تو نوشته شده روی پیشونی من

بودن تو تنها ارزوی قلب من

هستی تو زخمی در دنیای من

تو نمی تونی زندگی کنی جدا از من 

 

نازلی یاریم سویله منه: دونیانی سنسیز نیلرم ؟ جانیم اوجانا قوربان جانی سنسیز نیلرم ؟ قلبیمین ارامی سنسن دردیمین درمانی سنسن قوی هلاک السون جانیم درمانی سنسیز نیلرم؟  

معنی:یارنازنینم به من بگو :دنیارابی تو برای چه بخواهم؟ جانم فدای جانت جان بی تورابرای چه بخواهم؟ ارام قلبم تویی درمان دردم تویی بذار جانم هلاک شود درمان بی تو رابرای چه بخواهم؟ 

 

ایریلیق اولسا گنه جمله جمالون سورم

سنه من دوس دیمیشم ایری کسه دوس دمرم

قلب بیماریمه مینلرجه طبیب اولسا اگر

زهر ورسن ایچرم اوزگه دواسین یمرم

معنی:

اگر جدایی هم بین ما بیفتد باز هم دوستت دارم تو دوست منی به هر کسی دوس نمیگم ار برای قلب بیمارم هزاران طبیب باشد حتی اگر بمن زهر دهی مینوشم دوای طبیبان را نمیخواهم 

 

غم اغاجی بیزه سایه سالماسین

در و بلا صبریمیزی الماسین

من چکمیشم بو انتظار چتیندی

هچ اینسانین گوزی یولدا قالماسین

معنی:

سایه درخت غم بر ما نیفته

درد و بلا صبرمونو نگیره

من درد انتظارو کشیدم

خدا نصیب هیچ کس نکنه

پیامک دوستت دارم

شمــردن بلــد نیستــم ،

امــا تا دلت بخــواهد دوست داشتــن بلــدم ،

یک وقتهــایی هــم می شــود که

یکــی را ، دو بــار دوست داشتــه باشــم

::

::

خیلی دوستت دارم ، ده تا !

مثل روزهای کودکی مان !

عمیق ، پاک و بسیــار

::

::

تا زمانیکه به عمق واقعی انسانها پی نبرده ای

دوستشان نداشته باش

زیرا عمیقترین زخمها زخم خنجر کسی است

که با تمام وجود دوستش داشتی 

ادامه مطلب ...

پیامک تبریک تولد

 

 

در باغ جهان ، دلم گلی می جوید / امروز گل سپیده ات می روید

امروز دلم دل ای دل ای میخواند / چون میلاد تو را خدا مبارک گوید . . .

تولدت مبارک!

 

 

 

--------------------------- اس ام اس ---------------------------

 

 

 

مکانی برایت بهتر از دلم سراغ ندارم / تنگی اش را به بزرگی مهربانیت ببخش

عزیزم تولدت مبارک . . .

 

------------------------------------------------------

 

با تو ام کهنه رفیق :

 

یاد ایام قشنگی که گذشت ، کنج قلبم گرم است!

آرزویم همه سر سبزی توست ، تن تو سالم و روحت شاداب

آنچه شایسته توست خواهانم ، دل یک دانه ی تو سبز و بهاری ، روزگارت خوش باد

میلادت ای دوست مبارک

  

ادامه مطلب ...

پیامک ماه مبارک رمضان

رمضان شهر عشق و عرفان است / رمضان بحر فیض و احسان است

رمــضــــان، مــاه عــتــرت و قــرآن / گــــاه تــــجدید عهد و پیمان است

 

.

 

رمضانا تو بهترین ماهی / چون که ماه ضیافت اللّهی

خوش عمل هر که بود در رمضان / ترک منکر نمود در رمضان

 

.

 

ای دوست ز رحمت دل اگاهم ده / در ماه دعا سیر الی اللهم ده

ماه رمضان و ماه مهمانی توست / در محفل مهمانی خود راهم ده

 

.

 

ای روزه داران اگر چنین می خواهید ، دهان از آنچه غیر خدایی است ببندید

و چشم را به آنچه شیطانی است نگشایید و گوش را آلوده هر زمزمه پلید نسازید

و حتی خیال باطل را هم از دروازه دلها بزدایید .

دنیا محل گذر است و انسان مسافر در این دنیا و روزه برهیچ مسافری واجب نیست!!!

(ستاد استدلالات فراریان از روزه)

 

ادامه مطلب ...

پیامک عشقولانه

من چسب زدم به تار و پودم یک عمر

خون‌مرده و زخمی و کبودم یک عمر

حالا که نگاه می‌کنم،‌ می‌بینم:

من عاشق کاکتوس بودم یک عمر

******************

یک عمر دویده‌ام؛ چه می‌فهمی تو؟

هرگز نرسیده‌ام؛ چه می‌فهمی تو؟

تو خواه سیاه باش، تو خواه سفید

من مارگزیده‌ام؛‌ چه می‌فهمی تو؟

******************

از من رگ و از تو تیغ؛ یادت باشد

زخمی که زدی، رفیق، یادت باشد

حالا که خودت خواسته‌ای حرفی نیست

این ثانیه را دقیق یادت باشد

******************

هر چند دلم کنار تو شاد نبود ،

یک روز ز دستان تو ازاد نبود

دریای وفا بودم و اخر در عشق

تو غرق شدی گروه امداد نبود!

******************

سودای هزار عشق در سر دارد

تا بوده زما همیشه بهتر دارد

ای عشق ! بگو قسم به هر چه نامرد ،

دست از سر بیچاره ی ما بردارد

******************

عشق تو دیگر نمی گنجد به حجم باورم

مکرهای تازه را بردار از دور وبرم

قلب خود را بیش از این رسوا مکن با هر دروغ

آخر از دست زبانت شاخ در می آورم !