پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس تولد امام رضا

 

 اس ام اس تولد امام رضا

امروز که سر بر حرمت می آیم
انگار تمام عشق کامل شده است
ای ضامن آهو! به غریبی سوگند 
 

دل کندن ازاین ضریح مشکل شده است

اس ام اس تولد امام رضا (ع) - اس ام اس ولادت امام رضا
شمع جمع شاپرکهایی رضا
ای کلید ساده مشکل گشا
آن گل زیبا گل خوشبو تویی
ای رضا جان، ضامن آهو تویی
با نگاهت چون کبوتر کن، مرا
تا بگیرم اوج، خوشحال و رها

ادامه مطلب ...

اس ام اس تنهایی

س ام اس تنهایی

ای تو تنها خوب دنیا ، بی تو من تنهاترینم ، با تو مثل یک ستاره بی تو من خاک زمینم.

...........

بس که در تدبیر فردا مانده ایم ، باهمیم اما چه تنها مانده ایم ، در کلاس جمع و تفریق زمان ، عاشق جمعیم و منها مانده ایم.

..............

من غم را در شب ، شب را در سکوت ، سکوت را در تنهایی و تنهایی را بخاطر فکر کردن به تو دوست دارم.

..............

من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی ، ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی.

................

ای مسافر غریبه چرا قلبمو شکستی ، رفتی و تنهام گذاشتی دل به ناباوری بستی ، حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی ، چه غریبم بی تو اینجا ای غریبه بی وفایی.

..................

دوست بهترین واژه در جهان است ، اما کسانی که معنی آن را نمی فهمند این واژه را بدنام کرده اند. دوست ، دشمن تنهایی یک تنهاست

..............

نفرین به اون کسایی که روی دلا پا میزارن تا که می بینن عاشقی میرن و تنهات میزارن ، نفرین به آدمایی که تو سینه ها دل ندارن ، عاشق عاشق کشین ، رحم و مروت ندارن.

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدایی

اس ام اس جدایی

آشنایی یک اتفاق است ، جدایی یک قانون؛ دل به اتفاق نبند قانون اجرا می شود( شارونا )

فرستنده : 3546***0911

............................................

تو دنیا دوست ندارم 3 تا صدا رو بشنوم ، صدای کودکی را از بی مادری ، صدای مجرمی را از بی گناهی ، صدای عاشقی را از جدایی.

فرستنده : مینا جهانشاه از اندیمشک 8097***0936

............................................

من که نمیشه باورم ، تویی که بی وفا شدی / تو هم مثه غریبه ها ، رفتی ازم جدا شدی.

فرستنده : مینا جهانشاه از اندیمشک 8097***0936

............................................

در قفس افتاده ام فکر رهایی نیستم ، دل به عشقت داده ام اهل جدایی نیستم.

فرستنده : صائب از نقده 7220***0935

ادامه مطلب ...

پیام کوتاه سرکاری

میخوام عکسم رو بدم بهت یادگاری ، فقط یه شرط دارم اونم اینکه وقتی بهش نگاه میکنی با چاقوی تیز پرتقال نخوری!

فرستنده : ارمان 0816***0937

........................................................

دعای شب یک کودک :
خدایا خودت می دونی که آب کم خوردم ، جیش هم کردم ، کمکم کن فردا جام خیس نباشه.
دعاتم کردی حالا برو بخواب عزیزم.

فرستنده : ارمان 0816***0937

........................................................

وقتی کسی ناراحتت میکنه 42 تا ماهیچه استفاده میشه تا اخم کنی ، اما فقط 4 تا ماهیچه لازمه تا دستت رو دراز کنی بزنی پس کلش.

........................................................

تو اگه دیدی دنیا برات غیرقابل تحمله به من زنگ بزن برات طناب دار بفرستم.

ادامه مطلب ...

پیام کوتاه فلسفی

خدایا! مرا به بزرگی چیزهایی که ارزانی کرده ای آگاه کن تا کوچکی چیزهایی که ندارم آرامشم را بهم نریزد.

فرستنده : عاطفه 0161***0915

....................................

با تمام وجود گناه کردیم ، اما نه نعمتهایش را از ما گرفت

نه گناهانمان را فاش کرد ، بیندیش اگر طاعتش کنیم چه میکند

....................................

زندگی مثل ایستگاه اتوبوس میمونه

وقتی جا گیرت میاد که رسیدی به آخر خط

....................................

بهترین مترجم کسی است که سکوت دیگران را ترجمه کند

....................................

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

....................................

آنقدر شکست خوردن را تجربه کنید تا راه شکست دادن را بیاموزید

....................................

دیدن لبخند آنهایی که رنج می کشند از دیدن اشکهایشان دردناکتر است.

فرستنده : 7569***0915

ادامه مطلب ...

پیام کوتاه عاشقانه

اگر یک آسمان دل را به قصد عشق بردارم میان عشق و زیبایی تو را من دوست دارم.

فرستنده : 5151***0936

...............................................

تو اون ابر بلندی که دستات ، شفای شوره زاره / تو اون ساحل نوری که هر موج به تو سجده میاره.

فرستنده : مینا 8097***0936

...............................................

یادت نره که یاد تو همیشه همراه منه / یادت نره که خواستنت مثل نفس کشیدنه / یادت نره که آیینه از طپش تو روشنه / یادت نره نبودنت جونمو آتیش می زنه.

...............................................

گلهای بهشت سایبانت ، یک دسته ستاره ارمغانت ، یک باغ پر از گلهای نرگس تقدیم به قلب مهربانت.

...............................................

مثل قناری هر شب هوایت میکنم

آسمان کوچکی دارم ، آن هم فدایت میکنم

...............................................

امیدوارم طوری دلم با دلت تصادف کنه که هیچ افسری نفهمه

دل کی مقصره

ادامه مطلب ...

پیام کوتاه خنده دار

پیامک دادی و از خود به در شدم ، از دیدنش به جان تو کلی پکرشدم!
از دست شکوه های تو من خون جگر شدم
بد بود حال و روزم و از بد ، بدتر شدم.

..............................................................................

…………………*……………….

میدونی اینا چیه ؟

این تویی که تنها ستاره آسمون دل منی .

خب دیگه پایین نرو !

*********

ای وای ! اینا کجا بودن !

..............................................................................

همیشه با فرزندان تان مهربان باشید؛ زیرا آن ها هستند

که خانه سالمندان شما را انتخاب خواهند کرد

..............................................................................

زیبایی صورتت را به آرایشگر و وسایل آرایشی ات تبریک می گویم!

..............................................................................

ورژن جدید :

همیشه پشت سر هر مرد موفق، زنی است که . . .

انگشت به دهان مانده

..............................................................................

گر به تو افتدم نظر ، چهره به چهره ، رو به رو
پا به فرار  می نهم ، کوچه به کوچه ، کو به کو

..............................................................................

مرد آمد و دردی به دل عالم شد ، از روز ازل قسمت زن ها غم شد در دفتر خاطرات حوا خواندم جانم به لبم رسید تا آدم ، آدم شد.

.............................................................................. 

  

  • پیام عاشقانه
  • پیام سرکاری 
  • پیام کوتاه فلسفی
  • پیام کوتاه عاشقانه
  • پیام کوتاه خنده دار 
  • داستان کوتاه   
  • داستان کوتاه طنز  
  • داستان کوتاه بامزه   
  • شعر طنز کوتاه  
  • داستان کوتاه جالب  
  • اس ام اس های کوتاه فلسفی 
  • متن کوتاه خنده دار  
  • اس ام اس کوتاه  
  • ضرب المثل های کوتاه و ناب آموزنده  
  • طنز کوتاه 
  • متن های کوتاه خنده دار 
  • مطالب کوتاه جالب  
  • لطیفه های کوتاه