پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک عاشقانه پاییز 1392

پیامک عاشقانه پاییز 1392

 

دلم را در غمت کردم ز هر ویرانه ویرانتر / چو دیدم دوست میدارد دلت ، دل های ویران را

 

. . . . . .

 

باز امشب غزلی کنج دلم زندانی است / آسمان شب بی حوصله ام طوفانی است

 

هیچ کس تلخی لبخند مرا درک نکرد / های های دل دیوانه من پنهانی است

 

. . . . . .

 

زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزو مندم

 

. . . . . .

   ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار مهر 92

اس ام اس خنده دار مهر 92

کاربرد فعل "مردن" در ایران ؛

برو بمیر ؛ برو گمشو

بمیرم برات ؛ خیلی دلم برایت می سوزد

می میرم برات ؛ عاشقتم

می مردی اگه ...؟ ؛ چرا کار را انجام ندادی؟

مردی ؟ ؛ چرا پاسخ نمی دهی ؟

نمردیم و ... ؛ بالاخره اتفاق افتاد

مردیم تا ... ؛ صبرمان تمام شد

مرده ؛ بی حال

مردنی ؛ ترکه ای و لاغر

مردم ؛ خسته شدم

من بمیرم !؟ ؛ راست می گویی !؟

*****************

   ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی مهر 92

 

اس ام اس فلسفی مهر 92

 

گاهی گردش پرگار تقدیر در دست تو نیست...

باید بنیشینی و نظاره کنی...

اما "مرکز" را که درست انتخاب کرده باشی،

دیگر هر چه می خواهد بچرخد...

*********************

چون آب به جویبار و باد به دشت/ روزی دگر از عمر من و تو بگذشت

ای دوست بیا غم دو چیز نخوریم / روزی که نیامدست و روزی که گذشت

*********************

   ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه مهر 92

اس ام اس عاشقانه مهر 92

هیچکس نـفهمیـــــد

که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود . . .

میــــدانی چــــــــــــرا ؟؟؟

مـــــردانـــگی میــخواهـــــد

مــــــــاندن پــای عشــــــقی که

مـُـــدام تـو را پـــس میــــزنــد . . .

****************

   ادامه مطلب ...

جدیدترین اس ام اس های خنده دار آخر تابستان 92

جدیدترین اس ام اس های خنده دار آخر تابستان 92

 

یکی از بزرگترین دغدغه های زندگیم اینه که بفهمم قلقلی واقعا لال بود یا خودشو به لالی میزد

**************

ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺣﻀﺮﺕ ﻧﻮﺡ ﮐﺠﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻩ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻧﻮﻉ ﺣﯿﻮﻭﻥ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﻮﺩﻩ،

ﺑﺎﺑﺎ ﺧﺐ ﻣﺜﻼ ﭘﻨﮕﻮﺋﻦ ﻭ ﺯﺭﺍﻓﻪ ﻭ ﺧﺮﺱ ﭘﺎﻧﺪﺍ ﮐﻪ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺍﻗﻠﯿﻢ ﻧﻤﯿﮕﻨﺠﻨﺪ.

ﯾﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺳﺮ ﺭﺍﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﻗﻄﺐ ﺷﻤﺎﻝ ﻭ ﭼﯿﻦ؟!!

ﺍﺣﺘﻤﺎﻻً ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﮐﺮﺩﻩ ﻣﺜﻼً ﻓﻼﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﺳﺮِ ﮐﺎﻧﺎﻝِ ﺳﻮﺋﺰ ﺑﺎﺷﯿﺪ!!!

ﻧﻪ ﺧﺪﺍﯾﯽ؟؟

**************

   ادامه مطلب ...

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه آخر تابستان 92

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه آخر تابستان 92

 

برایِ بارِ هزارم می خوانم:

آقای...! قادرم شما را با چهارده شاخه گل سرخ،

یک جلد دیوانِ حافظ و به عددِ سالِ تولدتان، بوسه؛

به ماندن دعوت کنم؟ آیا قادرم؟!!

****************

باران برای کسی تکراری نمیشود. هر وقت ببارد دوست داشتنیست

وتو بارانی......؟

****************

 

تو مثل جوراب منی...

ناراحت نشو...

چون ج :جونمی

و :وجودمی

ر :رفیقمی

ا :آرزومی

ب :بهترینی

****************

   ادامه مطلب ...

اس ام اس تصویری

راستشو بگین انتخاب شما کدومه؟ نظر بدین لطفا!!!


انتخاب شما کدوم دختره