پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس تازه و جدید

اس ام اس تازه و جدید

اسیرم اما نه به چشمانت / دل تنگم اما نه به دیدارت / بیمارم فقط به مرامت.

فرستنده : 6115***0913

*************************

دوستان را یادکردن عار نیست / یادکردن کمتر از دیدار نیست/ دوستان را یادی کن در حیات / بعد مردن دوستی درکار نیست.

فرستنده : 7212***0919

*************************

اگه خوابت اومد بیا تو چشام بخواب ، اگه اشک نذاشت بیا تو قلبم بخواب ، اگه صدای قلبم نذاشت من میمیرم تو سیر بخواب.

فرستنده : 0363***0938

*************************

تو یادت نیست ولی من خوب به خاطر دارم که برای داشتنت دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت!

فرستنده : 1927***0919

*************************

فردا بیا دادگاه تکلیفمون مشخص بشه ، تیر مرامت خورده به قلبم رضایت بی رضایت!

فرستنده : 6115***0913

*************************

عشق میدانی چیست؟ عشق یعنی توبه در قنوت خواندنش با نام غفارالذنوب ، عشق یعنی چشمها هم در رکوع ، شرمگین از نام ستارالعیوب ، عشق یعنی سر سجود و دل سجود ، ذکر یارب یارب از عمق وجود.

فرستنده : 1541***0939

*************************

آگهی استخدام : به یک کارگر پیچیده نیازمندیم.

فرستنده : 2248***0936

*************************

¥#¥#¥#¥#¥#¥#¥#¥

این سیم خاردارو بپیچ دور خودت که کسی هوس گل چیدن نکنه!

فرستنده : 1181***0938

*************************

برای چشمهایم نماز باران بخوان....! بغض کرده ، ابریست اما نمیبارد.

فرستنده : 6735***0936

*************************

از عشق تو آواره هر کوی و خیابون ، مجنون شدم و زدم به هر دشت و بیابون.

فرستنده : 6115***0913

*************************

در این بازار نامردی به دنبال چه میگردی؟ نمیابی نشان هرگز تو از عشق جوانمردی برو بگذار از این بازار از این مستی و طنازی اگر چون کوه هم باشی در این دنیا تو میبازی.

فرستنده : 6115***0913

*************************

اگه آدما خوراکی بودند به نظرت من کدوم هستم؟ لواشک ، قره قوروت ، نوشابه ، پفک ، شکلات ، چیپس ، قهوه؟
جوابمو بده تا بگم هرکدوم چیه؟

لواشک = صادق
قره قوروت = شرور و شیطون
نوشابه = بداخلاق
پفک = بانمک و دوست داشتنی
شکلات = خوشگل و مغرور
چیپس = کسل کننده
قهوه = مهربون

فرستنده : 6115***0913

*************************

دو کس هرگز از ذهن انسان فراموش نمیشوند اول خدا دوم رفیق باوفا.

فرستنده : 6115***0913

*************************

بنگر به چرخ زمان که کمرشکن است نناز به لباست که آخر کفن است.

فرستنده : 6115***0913

*************************

دشمن خود را ببخش اما اورا دوست خود مدان

فرستنده : 6115***0913

*************************

کنار چشمه بودم درخواب ، تو با جامی ربودی ماه از آب ، چو نوشیدم از آن جام گوارا ، تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب.

فرستنده : 6115***0913

*************************

جان فدای دوست کردن نزد ما دشوار نیست ، سوزم از این غم که مارا فرصت دیدار نیست.

فرستنده : 6115***0913

*************************

مادر را بخاطر مهربانیش دوست دارم ، گل را بخاطر زیباییش و تورا بدون آنکه بدانم چرا به اندازه تمام دنیا دوست دارم.

فرستنده : 6115***0913

*************************

هرگز گمان مبر زخیال تو غافلم ، گرمانده ام خموش خدا داند و دلم.

فرستنده : 6115***0913

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد