پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه تیر 1390

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های عاشقانه تیرماه 90

یکی بود یکی نبود،اون که بود تو بودی،اون که تو قلب تو نبود من بودم.

یکی داشت،یکی نداشت،اون که داشت توبودی،اون که جزتو کسی رو نداشت من بودم

فرستنده : 8853***0937

++++++++++

باتو آغاز میکنم تو عشق و دنیای منی ، با تو به آخر میرسم تو خط پایان منی.

فرستنده : 6016***0916

++++++++++

~~~~~~

موجی ازعشق را برساحل دلت میفرستم تابدانی فراموش نشدنی هستی.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++

زندگی قافیه ی باران است ، من اگر پایئزم و درختان همه بی رنگ شدند ، تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی.

فرستنده : 7897***0935

ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری تیر 90

جدیدترین اس ام اسهای سرکاری تیرماه 1390

><(((>     ><(((>

><(((>     ><(((>

ماهی برات فرستادم تا بخوری و ببینی که چقدر مزش با علف فرق داره!!

فرستنده : 6348***0938

++++++++++

سلام ببخشید مزاحم شدم ... اشتباه مزاحم شدم .. کاش مزاحم نمیشدم ... بد موقع مزاحم شدم نه؟ خیلی بد شد دوباره مزاحم نمیشم میخواستم یه جیزی بگم اگه طاقتش رو داری میخواستم بگم ببخشید مزاحم شدم.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++

آگهی استخدام : 
به علت شروع درو گندم به یک عدد مترسک نیازمندیم لطفا با ما تماس بگیرید.

فرستنده : 2480***0911

++++++++++

اون چیه ماست میریزن توش بعدشم باهاش شلیک میکنن؟ خوب معلومه تفنگه دیگه. ماست هم نکته انحرافیش بود!!!!

فرستنده : دانش ازتهران

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی تیر ماه 90

جدیدترین و زیباترین اس ام اسهای فلسفی تیرماه 90

اس ام اس های فلسفی رو با جمله ی بسیار زیبا از دکتر شریعتی آغاز میکنم.

باشیطان هم داستان شدم تادربرابرهیچ آدمی سرتسلیم فرودنیاورم.( دکتر شریعتی )

فرستنده : 7026***0918

++++++++++

پازل دل کسی رو بهم ریختن هنر نیست هروقت با تکه های شکسته دل یه نفر براش یه پازل جدید ساختی هنر کردی.

فرستنده : 5209***0919

++++++++++

انسان های بی هدف مجبورند تمام عمر برای انسان های هدفمند کار کنند

فرستنده : 6040***0939

++++++++++

گفتم : خدایا چقدر دوری
گفت : تو با من؟
گفتم : خدایا تنهاترینم
گفت : با وجود من؟
گفتم : خدایا کمک خواستم
گفت : از غیر من؟!
گفتم : خدایا دوستت دارم
گفت : بیش از من؟

فرستنده : 9295***0937

++++++++++

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد،لحظه هایت آرام...

فرستنده : 6348***0938

ادامه مطلب ...

اس ام اس داغ تیر ماه 1390

برای دریافت جدیدترین و داغ ترین اس ام اسها روی لینک زیر کلیک کنید:

آرشیو کامل از داغ ترین اس ام اسهای سال 90

قشنگترین حس وقتیه که بدونى هرگز فراموش نمیشى این حس تقدیم به وجودپاکت

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++

اورا گرفتند به جرم چیدن یک شاخه گل ، زیرا دستانش بوی گل میداد و هیچ وقت فکر نکردند شاید گلی کاشته باشد.

فرستنده : 5727***0939

++++++++++

روی ماهت گر زجشم بی قرارم غایب است /یاد زیبایت همیشه دردل من حاضر است

فرستنده : 9002***0917

ادامه مطلب ...

اس ام اس تیر 90

جدیدترین اس ام اس های تیرماه 1390

دوستان برای دیدن آرشیو کامل اس ام اس های جدید روی لینک زیر کلیک کنید :

آرشیو کاملی از جدیدترین و داغ ترین اس ام اسهای سال 1390

ما آمده ایم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. هرکسی چرای زندگی خود را یافت با هر چگونه ای خواهد ساخت.

فرستنده : 4003***0935

++++++++++

به علت زن ذلیلی مردهای این دوره و داشتن خاصیت زنانه اکثر مردها و کمبود (نبود) مردهایی چون حشمت فردوس امسال روز مرد مجددا روز زن اعلام شد بزن اون دست قشنگه رو به افتخار خودمون روزمون مبارک.

فرستنده : 9278***0939

++++++++++

"فراموش کردن عزیزترین کس،لطمه زدن به قانون خاطره هاست همیشه به یادتم"

فرستنده : 6348***0938

++++++++++

مابرنده ایم اگرلحظه هاى شیرین امروز راقربانى اتفاقات تلخ دیروزنکنیم.

فرستنده : 4003***0935

++++++++++

عشقت اگر به دلم بتابد چه کنم ، مهرت به سرای من اگر بتابد چه کنم ، یک دم به سوال من جوابی بده ای دوست ، روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم؟

فرستنده : 8421***0919

ادامه مطلب ...

جوک و لطیفه تیر ماه 90

یارو میره یخ بخره پول کم میاره به یخ دست میزنه میگه از این سردتر نداری؟

+++++++

کارت عروسی حیف نون :

شروع مراسم از ساعت ۶ تا هر وقت که دعوا شد !

+++++++

وقتی خداوند مرد را آفرید پشیمان شد پس زن را آفرید تا جون اونو بگیره!

+++++++

یارو از بالای دیوار میوفته رو یه خر ، به خره میگه خدا از برادری کمت نکنه!

+++++++

یارو از دوستش میپرسه توکه چشم کجاست؟ دوستش میگه چشم که توک نداره.میگه پس چرا خواننده میخونه توکه چشمات خیلی قشنگه..!

+++++++

یارو میره سربازی اونقدر به زنش نامه می ده که زنش عاشق پستچی میشه!

+++++++

یک روز مردی با عجله پیش دکتر می رود و می گوید: سلام دکتر! زود بیا، آپاندیس زنم درد گرفته است. دکتر می گوید: من که یک هفته پیش آپاندیس زنتان را عمل کردم، مگر می شود یک زن دو تا آپاندیس داشته باشد؟ آن شخص می گوید: نه، ولی یک مرد که می تواند دو زن داشته باشد.

+++++++

سوال امتحانی تو شهر خنگول : احمدشاه قاجار را فقط نام ببرید.

+++++++

سوال امتحانی در شهر خنگول : 124هزار پیامبر را نام ببرید و با رسم شکل توضیح دهید ( 25/0 نمره )

زیباترین اس ام اس های سال 90

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های سال 1390

زندگی شطرنج دنیاودل است. قصه پررنج صدها مشکل است. شاه دل کیش هوسهامیشود. پای اسب آرزوهادرگل است. فیل بخت ماعجب کج میرود. درسرمابس خیال باطل است. مهره های عمرمن نیمش برفت. مهره های او تمامش کامل است

فرستنده : دانش از تهران

++++++++

خاطرت را به دست قلبم می سپارم که با تپش آن هرلحظه به یاد تو باشم.

فرستنده : 6348***0938

++++++++

استوار باش همچون دژی که در مقابل باد شدید نمی لرزد. انسان راسخ جهان را مطابق میل خودش عوض میکند. فردا همان خواهد شد که امروز اندیشیده است. (دانته)

فرستنده : 6040***0911

++++++++

خونه ی اجاره ای داری واسه یه آدم تنها؟
قلبشو پیش میده ، جونشو ماه به ماه.

فرستنده : 9971***0938

++++++++

یارو از بالای دیوار میوفته رو یه خر ، به خره میگه خدا از برادری کمت نکنه!

فرستنده : 1790***0917

ادامه مطلب ...