پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

دانستنیهای عجیب

 

 دانستنی های عجیب در دنیا

1. جویدن آدامس در سنگاپور ممنوع است.


2. تقلب کردن در مدارس بنگلادش غیر قانونی است و افراد بالای 15 برای تقلب به
زندان فرستاده می شوند.


4. مشاهده فیلم های کاراته ای تا سال 79 در عراق ممنوع بود.


5. در ایسلند زمانی داشتن سگ خانگی ممنوع بود.


6. در آریزونای آمریکا، کشتن و شکار شتر ممنوع است.


7. در تایلند همه سینما رو مجبورند هنگام پخش سرود ملی قبل از شروع فیلم قیام
کنند.


8. در دانمارک روشن کردن ماشین قبل از چک مردن اینکه بچه ای زیر آن خوابیده
است یا نه، ممنوع است.


9. در تایلند انداختن آدامس جویده شده تان 500 دلار جریمه دارد و قبل از خارج شدن
ازخانه حتما باید لباس زیر پوشیده باشید.


10. در سال 1888 در بریتانیا قانونی تصویب شده که دوچرخه سواران را موظف
می کرد تا زمان رد شدن ماشین از کنارشان، زنگ دوچرخه هایشان را بطور پیوسته به
صدا درآورند.

ادامه مطلب ...

اس ام اس تولد جدید

 

تولد 

 

اس ام اس ها و پیامک های مخصوص تولد جدید

اس ام اس ضدحال تولد

می دونی ضدحال چیه!!؟ تولدت 30 اسفند باشه!! هرچهار سال یه بارتولدت باشه!!

اس ام اس خنده دار تولد

گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ، جوجه و مرغ و لک لک ، تولدت مبارک!!

اس ام اس مخصوص تولد

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک

اس ام اس برای تولد

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

تولدت مبارک

اس ام اس روز تولد

هرسال وقتی.....(تاریخ تولد)......هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن
از خودم می پرسیدم
چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟....
و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که  زمینو
با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ....

تولدت مبارک

اس ام اس و پیامک تبریک تولد

خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و

سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم

که قلبم را می فرستم چون

او

خود زیباست، مظهرایستادگیست

 سربه زیرو با نجابتست

تولدت مبارک

برای دیدن اس ام اس های بیشتر مخصوص تولد روی لینک های زیر کلیک کنید:

اس ام اس sms تولد

شعر زیبا مخصوص تولد

اس ام اس تولد امام رضا

اس ام اس مخصوص تولد امام رضا سری 2

شعر روز تولد

شعر زیبا مخصوص روز تولد

تولدت مبارک،خوش اومدی ستاره

 اگرچه ازراه دورهیچ فایده ای نداره

شمعهاروروشن کن وبه جام دوتاروفوت کن

نمیشه پیشت باشم فقط برام سکوت کن

 تواین روزطلایی نگوکمی غم داری

 بدون که دیوونه ای به نام سارا جون داری

تولدت مبارک

روزتولدتوستاره هادمیدند

پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند

 روز تولد تو بخت من ازراه رسید

نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریارسید

تکرارحرفهای منی مثل سرودزندگی

عشقت شده برای من بودونبودزندگی

باهفتا آسمون پرازگل یاس ومیخک

باصدتادریاپرازعشق واشتیاق وپولک

یه قلب عاشق بایه احساس بی قراروکوچک

فقط میخوادبهت بگه تولدت مبارک

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

اس ام اس های مخصوص تبریک تولد

Sms توپ

                  

Sms های توپ

اگر کسی به دل نشست

نشستن مقدس است

حتی اگر نخواهدت نفس کشیدن مقدس است.

*

*

دوستان را یاد کردن عار نیست

قیمت کاغذ که صد دینار نیست

دوستان را یاد کن تا زنده ای

بعد مردن دوستی در کار نیست

*

*

دست هایی که کمک می کنند بسیار مقدس تر از لبهایی هستند که دعا می کنند.

*

*

قلاب ها علامت کدام سوالند که ماهیان جواب آنها می شوند!؟!؟

*

*

خوشگل نیستی اما جگر منی

مهربون نیستی اما دنیای منی

به فکر من نیستی اما رویای منی

حرفات تلخه اما عسل منی

با من نیستی اما نفس منی

به من تعلق نداری اما مال منی

*

*

بهترین جک ها و اس ام اس ها فقط در سایت جک و خنده

جوک باحال جوک توپ توپ ، اس ام اس سرکاری توپ باحال ، اس ام اس عاشقانه توپ باحال ، اس ام اس سرکاری توپ و باحال ، جوک توپ توپ ، اس ام اس توپ ، اس ام اس sms پیامک ،  Sms انگلیسی با ترجمه فارسی ، sms باحال ، sms جوک ، Sms خنده دار ، Sms عشقولانه ، Sms قشنگ ، Sms سرا ، دنیای sms ، Sms جدید ،

عکس خنده دار حیوانات

یه عکس جالب از یه گربه که داره یه گربه ی دیگه رو  ماساژ میده!!! 

 

 

عکس بامزه ملوس

ماست مالی کردن کارها

ضرب المثل ماست مالی کردن یعنی امر موجب نزاع را لاپوشانی کردن و آن را مورد توجیه و تاویل قرار دادن ، سر و ته کاری را به هم آوردن و ظاهر قضایا را به نحوی درست کردن است. 

اما قصه ی این قضیه :

قضیه ماست مالی کردن از حوادثی است که در عصر پهلوی اتفاق افتاد :

هنگام عروسی " محمد رضا شاه پهلوی " و " فوزیه " چون مقرر بود مهمانان مصری و همراهان عروس با راه آهن جنوب وارد تهران شوند ، از طرف دربار و شهربانی دستور صادر شده بود که دیوارهای تمام روستاهای طول راه و خانه های دهقانی مجاور خط آهن را سفید کنند. در یکی از روستاها چون گچ در دسترس نبود ، بخشدار دستور داد که با کشک و ماست که در آن ده فراوان بود ، دیوارها را به طور موقت سفید کنند و به این منظور یک هزار و دویست ریال از کدخدای ده گرفتند و با خرید مقدار زیادی ماست کلیه دیوارها را ماست مالی کردند.

به طوری که گفته شد قدمت ریشه تاریخی این اصطلاح از هفتاد سال نمی گذرد ، زیرا این عروسی در سال 1317 برگزار شد و مدت ها موضوع اصلی شوخی های محافل و مجالس بود و در عصر حاضر نیز در برخی موارد رایج است.

آری ، ماست مالی کردن یعنی قضیه را به ظاهر خاتمه دادن و از آن موقع ، این ضرب المثل وارد زبان فارسی شد.

اس ام اس دوستت دارم

 برای دریافت جدیدترین اس ام اهای دوستت دارم روی لینک زیر کلیک کنید:  

 

اس ام اس دوستت دارم جدید  ( جدید و فوق العاده زیبا )

 

زندگی کن ولی اسیرنشو/عاشق شوولی دیوانه نشو/ دوستت دارم ولی لوس نشو

*

*

شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنیام تاریکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره

*

*

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک

*

*

نمی گم : دوستت دارمن می گم : عاشقتم می گم : دیوونتم !که اگه یه روزی از دستم ناراحتت کردم  ، بگی بی خیال دیوونه است .

*

*

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم
. . . .
بی بهانه دوستت دارم

*

*

سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین ، فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم . امیدوارم این روز ، روز ولنتاین برات مبارک و با برکت باشه

*

*

می خوام به کسی که خودش می دونه کیه بگم: دوستت دارم! با تمام نا مهربونیات با تمام....بازم دوستت دارم !

ادامه مطلب ...