پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک عید فطر 93


اس ام اس عید فطر 93


اس ام اس های عید فطر 93 ( سری سوم )

اس ام اس های جدید عید فطر ( سری اول)

   اس ام اس انگلیسی تبریک عید فطر 93

کم کم غروب ماه خدا دیده می شود

صد حیف ازین بساط که برچیده می شود

در این بهار رحمت و غفران و مغفرت

خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود

__________________

عید است و دلم خانه ویرانه ، بیا

این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا

یک ماه تمام میهمانت بودیم

یک روز به مهمانی این خانه بیا

عید برعاشقان مبارک باد

__________________

عید آمدو خنده به لبان شد

با ساز دلم شاد وروان شد

 

مستانه زدم سوی تو آهنگ

دوستانه دلم به آسمان شد . . .

عید فطر مبارک

 

ادامه مطلب ...

پیامک 93 شب قدر

اس ام اس شب قدر و التماس دعا

اس امم اس شب قدر جدید

شب‌های قدر فرصتی است برای بازگشتن به سوی حضرت حق و توبه کردن از گناهان و پیمودن راه درست. شب قدر، فرصتی است برای پاک کردن ظاهر و باطن از هر آلودگی.

 

شب قدر شب بیدار شدن است... نه بیدار ماندن...دعا کنیم بیدارشویم... اگر یادتان بود و باران گرفت دعایی به حال بیابان دل منم کنید التماس دعا

 

شب قدر فقط شب برآورده شدن حاجات نیست. شب قدر شب دوباره رفیق شدن با خداست..

 

شب قدر آبستن سپیده فلاح و رستگاری انسانهای دل سپرده به مهر مهربانترین مهربانان است

   

گفت: خداوندا ! رهایی از جهنم را می خواهم، فرمود: رهایی از جهنم برای کسی است که در شب قدر ،

استغفار کند.گفت: خداوندا! خشنودی تو را می خواهم، فرمود: خشنودی من برای کسی است که درشب قدر، دو رکعت نماز بگذارد.

 

تشنه ام این رمضان تشنه تر از هر رمضانی / شب قدر آمده تا قدر دل خویش بدانی

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی تیر 93

اس ام اس و جملات قشنگ فلسفی تیرماه 93

 

ذهن آدمى مانند ساعتى است که مدام از کار مى ایستد، ذهن را باید هر روز با اندیشه هاى خوب، کوک کرد.
اسقف فالتون شین

 

لبخند بزن
بدون انتظار پاسخی از دنیا ، 
بدان روزی دنیا انقدر شرمنده می شود که به جای پاسخ لبخند ، 
با تمام سازهایت می رقصد .

 

روزقیامت خداوندتبارک وتعالی به حدی رحمتش رامیگشایدکه ابلیس دررحمت خداطمع میکند....

  ادامه مطلب ...

جوک کردی


سلام امیدوارم از این اس ام اس ها خوشتون بیاد اگه احیانا دیدین که تو این اس ام اس ها به کسی یا شخصیتی توهین شده بگین تا حذف کنم چون من زبان کردی بلد نیستم اینها رو از سایت فیس بوک گرفتم

مه دوسه نیرم ، بپرسه حالم / هر وقت مریض بیوم ، بایگ ارا مالم ...

++++++++++++++++++++++

پنشمه اخبار گوش میکرد ... 
اعلام کردند آب سمی شده مصرف نکنید !
زنش بیدار شد و گفت: چه بیه؟
پنشمه گفت: هیوچ ! کمی آو بخوه و بخف !!

++++++++++++++++++++++  ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه جدید تیر 1393

اس ام اس عاشقانه جدید تیر 1393


گفت دوست دارم... هرچی گشتم مثل تو پیدا نشد... گفتم خوب گشتی؟؟؟؟ گفت:آره گفتم:اگه دوسم داشتی نمیگشتی..

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

دلم چند سالیست روزه ی عشق گرفته. اذان افطارش را تو بگو

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

قلب تو قلب منه / دوری تو درد منه / خوشی من بودن تو / نبودنت مرگ منه

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

خدا ” تو ” را که می آفرید حواسش پرت آرزوهای “من” بود شدی همان آرزوی من ..

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++  ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی زیبا تیرماه 93

اس ام اس فلسفی زیبا تیرماه 93

خداوندا ... ببخش آن لحظه ام را که بین نماز صدای اس-ام-اس آمد و حواسم به غیر تو مشغول شد ! نماز با توجه را نصیبم کن : ): لاو@ } ; -: ).. آمین  : )

+++++++اس ام اس فلسفی زیبا تیرماه 93+++++++

جغد گفت: خدایا ... ادم هایت من و آوازهایم را دوس ندارند خدا گفت : آوازه های تو بوی دل کندن میدهند ....و ... آدم ها عاشق دل بستن اند ... اما ... تو بخوان ... و همیشه بخوان ... ! که آواز تو ... حقیقت است و ... طعم حقیقت تلخ....

+++++++اس ام اس فلسفی زیبا تیرماه 93+++++++

خدایا ...! گاهی تو را بزرگ می بینم و گاهی کوچک ، این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک ... این منم که گاهی نزدیک می شوم و گاه دور ..

+++++++اس ام اس فلسفی زیبا تیرماه 93+++++++  

به کعبه گفتم تواز خاکی منم خاک،چرا بایدبه دورتوبگردم؟ندا آمد:توباپا آمدی باید بگردی برو بادل بیاتامن بگردم!

+++++++اس ام اس فلسفی زیبا تیرماه 93+++++++

چه سنگدل است سیری که گرسنه ای را نصیحت می کند  تا درد
گرسنگی را تحمل نماید 

+++++++اس ام اس فلسفی زیبا تیرماه 93+++++++

از دریا آموختم غرقش کنم...هر آنکه از حدش گذشت...

+++++++اس ام اس فلسفی زیبا تیرماه 93+++++++  ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری تیرماه 93

اس ام اس سرکاری تیرماه 93

 

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻣﺎ ﺯﺷﺘﺎ ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﻧﺒﻮﺩﯾﻢ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺷﻤﺎ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺷﮕﻼ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻧﻤﯿﻮﻣﺪﯾﺪ ...

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

 

ایا میدانستید وقتی زبانتان کامل از دهانتان بیرون است، نمیتوانید تند تند نفس بکشید؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
… .
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.

.
آفرین رِکـــــــس، بگیرش

++++++اس ام اس سرکاری تیرماه 93+++++++

گفتگوی دو دانشجو

پسر : تو تاحالا دوست پسر داشتی؟

دختر : نه خوشم نمیاد... چطور

پسر : معلومه روشن فکر نیستی

دختر : چه ربطی داره؟

پسر: آخه الان این کار یه نیاز طبیعیه و هر دختر پسری حق دارن باهم دوست بشن...

دختر : عجب ! که اینطور... این حرفا رو به خواهرت هم گفتی؟

پسر :

دختر;پس دهنتو ببند...........   ادامه مطلب ...