پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

جدیدترین اس ام اس روز

جدیدترین اس ام اس های روز فقط در

 www.jok20.blogsky.com

تقدیری پرخیر ، برکت ، سلامت ، سعادت دنیا و آخرت توشه شب قدرتان باد. التماس دعا...

فرستنده : 6348***0938

**********

اگه تنم کویره .... اگه نگام فقیره ... یه قلب پاک و ساده به یاد تو اسیره.

فرستنده : 2378***0915

**********

مهندس رایانه میوفته تو دره " gameover " میشه!

فرستنده : 2387***0915

**********

یارو قهر میکنه غذا نمیخورده براش غذا میارن میگه من که نمیخورم ولی برای هرکی آوردین کمه!!!

فرستنده : 4687***0916

**********

منو میبو 30
اگه نبو 30
خیلی لو 30
مر 30
نگی به ک 30
خیلی نف 30
عزیزم نتر 30
از هر کی بپر 30
به این موضوع میر 30
که واسم همه ک 30

فرستنده : 2387***0915

**********

شب یعنی یاد تو ، صبح یعنی دلتنگم برای تو ، ظهر یعنی انتظار تو ، عصر یعنی رویای دیدار تو و تو یعنی تمام لحظه های من.

فرستنده : ساناز

**********

ساکتم از بهر اینکه مات رخسار توام!
آشنای کوچه عشقم ، گرفتار توام!
تورا می جویمت ای آشنای درد من
تاکه درمانم کنی زیرا که بیمار توام!

فرستنده : 1105***0939

**********

عشق زایئده تنهایی است و تنهایی نیز زائیده عشق!

فرستنده : هادی تکتا

**********

اندازه یک سر کبریت دلم برات تنگ شده! کوچیکه اما میتونه دنیارو آتیش بکشه.

فرستنده : 2126***0938

**********

زندگی ، نفس کشیدن و زنده بودن نیست بلکه قانون باورهاست پس باور کن به یادتم.

فرستنده : دانش از تهران

**********

تورا هر لحظه میفهمم ، تو یک احساس زیبایی ، عزیزم کاسه چشمم سرایت ، وای !! کم گفتم ، تمام هستیم ازتو که تو خود یک قسمت از مایی.

فرستنده : دانش از تهران

**********

اهل بهشت چهار نشانه دارند: روی گشاده ، زبان نرم ، دل مهربان ، قلب بخشنده ؛ تقدیم به تو که از اهالی بهشتی ... طاعات مقبول حوائج روا.

فرستنده : دانش از تهران

**********

توی بیشه روی شیشه رو غبار گرم شیشه می نویسم تو عزیزی از گذشته تا همیشه.

فرستنده : دانش از تهران

**********

یه تریلی میخرم شاگردم شو ، فقط بخواب ، منم به عشقت پشت تریلی می نویسم : بوق نزن شاگردم خوابه!

فرستنده : دانش از تهران

**********

زندگی 3 تا پیچ داره :
تولد ، عشق ، مرگ.
سر پیچ دوم منتظرم نباش تا پیچ سوم همراهیت میکنم!

فرستنده : دانش از تهران

**********

هیچکس مجبور نیست انسان بزرگی باشد تنها آدم بودن کافیست.

فرستنده : سودابه

**********

اینگونه زندگی کنیم: ساده اما زیبا ، مصمم اما بیخیال ، متواضع اما سربلند ، مهربان اما جدی ، سبز اما بی ریا ، عاشق اما عاقل.

فرستنده : 0136***0919

**********

دل هوای لاله زاران میکند ، بیقراری بهر یاران میکند ، چشمهایم ساکت و بی اختیار ، خلوتم را اشکباران میکند ، یاد یاران در غروب غصه ها ، بار غم را صدهزاران میکند.

فرستنده : 3346***0919

**********

بگم
نگم
بذار بگم
میشه نگم
باشه میگم
میخوام بگم
دوستت دارم.

فرستنده : 0367***0916

**********

If we cannot love the person whom we see .... how can we love god , whom we cannot see? ( mother terasa )

اگر ما نتوانیم به کسانی که می بینیم عشق بورزیم ... چگونه می توانیم ب خدا عشق بورزیم که نمی توانیم ببینیم؟ ( مادر تراسا )

فرستنده : دانش از تهران

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام محمود خان ... اولا خسته نباشی وبلاگ بسیار جالب و پر محتوایی دارید ... دوما می خواستم یک پیشنهاد خوب بهتون بدم ... می خواهم پیشنهاد خرید وبلاگتون رو بدم . البته اگه موافق باشید ... من آدرس ایمیل خودم رو واستون می گذارم ... شما ایمیل بزنید و قیمت پیشنهادی خودتون رو برام بگید ... البته خواهش می کنم یه قیمت معقول و مناسب
منتظر جواب تون هستم ... حتی اگه با پیشنهادم موافق نبودید .

قاسم شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ http://basms.blogsky.com


سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار جالبی داشتین . افتخار میدهم تا با شما تبادل لینک کنم . اگه مایلین منو با نام : بازار رایگان خنده : لینک کنین و سپس بهم اطلاع بدین تا شما رو لینک کنم .
با تشکر . قاسم
http://basms.blogsky.com/

قاسم شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://basms.blogsky.com

ببخشیذ تصحیح میکنم :
سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار جالبی داشتین . افتخار میدهم تا با شما تبادل لینک کنم . اگه مایلین منو با نام : بازار رایگان اس ام اس و خنده : لینک کنین و سپس بهم اطلاع بدین تا شما رو لینک کنم .
با تشکر . قاسم
http://basms.blogsky.com/

امیر شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ http://mellipic.com

با سلام و عرض ادب خدمت مدیریت عزیز سایت جوک 20
همکار گرامی اگر مایل به تبادل لینک با سایت ما میباشید سایت ما را با عنوان پایتخت عکس ایران لینک نموده و لینک خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال نمائید تا کمتر از 24 ساعت لینک شوید.
بازدید ما با وبگذر 5300+ نفر
با کمال سپاس و احترام، مدیریت سایت ملّی پیک

وحید گلپا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.vahidgolpa.blogsky.com

سلام دوسته عزیز
وبلاگ پر محتوایی دارین
من شما رو لینک کردم
اگه قابل دونستی ما رو هم لینک کن

تا بعد زد زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد