پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس روز مادر

اس ام اس و پیامک تبریک روز مادر

زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .

++++++++++++++++++

مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم،

اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی . . .

++++++++++++++++++

مادرم، تو تنها ستاره‌ای هستی که در روز و شب می‌درخشی.

 ستاره‌ی زندگیم، تو را با تمام وجود دوست دارم . . .

++++++++++++++++++

سودگی از محنت ندارد مادر ، آسایش جان و تن ندارد مادر ،

دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ، ورنه غم خویشتن ندارد مادر . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس روز زن

اس ام اس و پیامک تبریک روز زن

روز زن بهانه ای است برای تشکر از تو و من خیلی دوستت دارم

و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمت کنم . . .

++++++++++++++++++

روز زن بر خواهرزن برادرزن پدرزن مادرزن سوزان آمپولزن پنبه زن بیلزن جرزن زیرآب زن هم زن  و بادبزن مبارک باد

++++++++++++++++++

زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .

++++++++++++++++++

فاطمه یعنی شرف،یعنی حجاب, فاطمه فخر زنان، روز حساب

فاطمه یعنی رضای کردگار

شاهکار  خلقت  پروردگار

 روز زن مبارک باد...

ادامه مطلب ...

شعر تبریک روز مادر

اشعار زیبا تبریک روز مادر

کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما

کیست مادر؟ بانی بنیاد ما

قلب او سرچشمه امید هاست

سینه او مشرق خورشیدهاست

رمز عشق جاودانی مادر است

کیمیای زندگانی مادر است

هر چه دارم من همه از مادر است

پای تا سر شعله ام زین اخگر است

ادامه مطلب ...

متن بسیار جالب به مناسبت روز مادر و روز زن

یک پسر کوچک از مادرش پرسید: چرا گریه میکنی؟ مادرش گفت: چون من زن هستم. پسر بچه گفت: من نمی‌فهمم. مادر گفت: تو هیچ‌گاه نخواهی فهمید. بعدها پسر کوچک از پدرش پرسید که چرا مادر بی‌دلیل گریه میکنند؟ پدرش تنها توانست به او بگوید: تمام زنان برای «هیچ چیز» گریه میکنند. پسر کوچک بزرگ شد و به یک مرد تبدیل شد ولی هنوز نمی‌دانست که چرا زنها بی‌دلیل گریه میکنند.

بالاخره سوالش را برای خدا مطرح کرد و مطمئن بود که خدا جواب را میداند. او از خدا پرسید: خدایا، چرا زنان به آسانی گریه میکنند؟

خدا گفت: زمانی که زن را خلق کردم میخواستم او موجود به خصوصی باشد بنابراین شانه‌های او را آنقدر قوی آفریدم تا بار تمام دنیا را به دوش بکشد. و همچنین شانه‌هایش آن قدر نرم باشد که به بقیه آرامش بدهد و من به او توانایی دادم که در جایی که همه از جلو رفتن ناامید شده‌اند او تسلیم نشود و همچنان پیش برود. به او توانایی نگهداری از خانواده‌اش را دادم حتی زمانی که مریض یا پیر شده است بدون این که شکایتی بکند. به او عشقی داده‌ام که در هر شرایطی بچه‌هایش را عاشقانه دوست داشته باشد حتی اگر آنها به او آسیبی برسانند.

به او توانایی دادم که شوهرش را دوست داشته باشد و از تقصیرات او بگذرد و همیشه تلاش کند تا جایی در قلب شوهرش داشته باشد. به او این شعور را دادم که درک کند یک شوهر خوب هرگز به همسرش آسیب نمی‌رساند اما گاهی اوقات توانایی همسرش را آزمایش میکند و به او این توانایی را دادم که تمامی این مشکلات را حل کرده و با وفاداری کامل در کنار شوهرش باقی بماند. و در آخر به او اشکهایی دادم که بریزد. این اشکها فقط مال اوست و تنها برای استفاده اوست در هر زمانی که به آنها نیاز داشته باشد.

او به هیچ دلیلی نیاز ندارد تا توضیح دهد چرا اشک میریزد. خدا گفت: می‌بینی پسرم، زیبایی یک زن در لباسهایی که می‌پوشد نیست. در ظاهر او نیست و در شیوه آرایش موهایش نیست و بلکه زیبایی یک زن در چشمهایش نهفته است. زیرا چشمهای او دریچه روح اوست و قلب او جایی است که عشق او به دیگران در آن قرار دارد.

++++++++++ 

سایر مطالب ویژه روز مادر و روز زن  

 

اس ام اس روز مادر  

 

اس ام اس روز زن  

 

شعر تبریک روز مادر   

اس ام اس تولد مادر

اس ام اس باحال خرداد 90

اس ام اس باحال خرداد 90

مهر دل ما مدام تقدیم شما / عمری که شود به کام تقدیم شما / پیدا نشد آن هدیه که در شان شماست / یک باغ گل یاس با سلام تقدیم شما.

فرستنده : 6711***0937

+++++++++++++++++++

دوستیت: زلال* مرامت: عسل* ظاهرت: طلا* باطنت: برف* وجودت: نعمت * داشتنت: غنیمت* ندیدنت مصیبت

+++++++++++++++++++

صبح یعنی صراحت ابراز عشق به هرکه دوستش داریم. امروز همه را ببخش ، خدا را صدا بزن ، امروز روز موفقیت توست به شرط خندیدنت ، بخند تو در آغوش خدایی.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست .. عشقی باشد در دل نه در سر ... و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی!

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

نازنین تر ز تو کس نیست که یادش بکنم سرو دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم / تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست : تو عزیزی و عزیزان بفدایت بکنم.

فرستنده : ستایش

+++++++++++++++++++

یک لحظه دلم خواست صدایت بکنم گردش به حریم باصفایت بکنم
آشوب دلم به من چینن فرمان داد در سجده بیفتم و دعایت بکنم.

فرستنده : 9834***0939

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی خرداد 90

اس ام اس فلسفی خرداد 90

زندگی کن!
حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی. چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت میسازد.

فرستنده : 0996***0937

+++++++++++++++++++

به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد
به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد
و دستی را بپذیر که بازشدن را بهتر از مشت شدن بلد است.

فرستنده : 3517***0936

+++++++++++++++++++

متن سنگ قبر وینستون چرچیل :
من برای ملاقات با خالقم آماده ام اما اینکه خالقم برای عذاب دردناک ملاقات با من آماده باشد چیز دیگریست.

فرستنده : 3571***0936

+++++++++++++++++++

خداوندفرمود: اگرکسانی که به من پشت کردندمیدانستندکه چگونه درانتظارآنان هستم وچه اشتیاقی به بازگشت آنان دارم ازشوق من می مردندواعضای بدن آنهاازهم جدامیشد.(حدیث قدسی)

فرستنده : دانش از تهران

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار فصل امتحانات

من همه کتابامو2 دورکامل خوندم، توچطور؟

ستاد ایجاد وحشت میان دانشجویان در فصل امتحانات

+++++++++++++++++++

قانون پایستگی واحد :

واحد ها نه از بین میروند و نه پاس میشوند

بلکه از ترمی به ترم دیگر انتقال میابند !

+++++++++++++++++++

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدان امتحان دارد و هیچ کاری نکرده

+++++++++++++++++++

فقط سوپ کلم است که حال آدم را بیشتر از امتحان بهم میزند --- آلبرت انیشتین

+++++++++++++++++++

دعای امتحان:
اللهم اجلس فی بغلنا تلمیذ خرخونا و جعل اطرافنا مراقب گاگولا.

فرستنده : 5794***0912