پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس خنده دار جدید

دعای غضنفر : خدایا تا زنده ایم ما را از دنیا نبر!!!

.

.

.

نصیحت غضنفر به پسرش : هیچ وقت زن نگیر به پسرت هم بگو زن نگیره! 

.

.

.

به یارو میگن شیعه هستی یا سنی ؟ میگه به حضرت عباس ما عشایریم.

فرستنده : آرمان 09375820816

.

.

.

هشدار به دخترهای دم بخت ، دخترهای چینی با مهریه ی کم در راهند... بجنبید.

فرستنده : پیمان 09389759010

فرستنده : 09170007236

داستان طنز

چوپانی مشغول چراندن گله گوسفندان خود در یک مرغزار دورافتاده بود. ناگهان سروکله‏ی یک اتومبیل جدید کروکی از میان گرد و غبار جاده‏های خاکی پیدا می‏شود. رانندهی آن اتومبیل که یک مرد جوان با لباس شیک ، کفشهای Gucci ، عینک Ray-Ban و کراوات YSL بود، سرش را از پنجره اتومبیل بیرون آورد و پرسید: اگر من به تو بگویم که دقیقا چند راس گوسفند داری، یکی از آنها را به من خواهی داد؟

چوپان نگاهی به جوان تازه به دورانرسیده و نگاهی به رمهاش که به آرامی در حال چریدن بود، انداخت و با وقار خاصی جواب مثبت داد.

جوان، ماشین خود را در گوشه‏ای پارک کرد و کامپیوتر
Notebook خود را به سرعت از ماشین بیرون آورد، آن را به یک تلفن راه دور وصل کرد، وارد صفحه‏ی NASA روی اینترنت، جایی که می‏توانست سیستم جستجوی ماهواره‏ای ( GPS ) را فعال کند، شد. منطقهی چراگاه را مشخص کرد، یک بانک اطلاعاتی با 60 صفحهی کاربرگ Excel را به وجود آورد و فرمول پیچیده‏ی عملیاتی را وارد کامپیوتر کرد.

بالاخره 150 صفحه‏ی اطلاعات خروجی سیستم را توسط یک چاپگر مینیاتوری همراهش چاپ کرد و آنگاه در حالی که آنها را به چوپان می‏داد، گفت:....
شما در اینجا دقیقا 1586 گوسفند داری.

چوپان گفت: درست است. حالا همین‏طور که قبلا توافق کردیم، می‏توانی یکی از گوسفندها را ببری.

آنگاه به نظارهی مرد جوان که مشغول انتخاب کردن و قرار دادن آن گوسفند در داخل اتومبیلش بود، پرداخت. وقتی کار انتخاب آن مرد تمام شد، چوپان رو به او کرد و گفت: اگر من دقیقا به تو بگویم که چه کاره هستی، گوسفند مرا پس خواهی داد؟

مرد جوان پاسخ داد: آری، چرا که نه!

چوپان گفت: تو یک مشاور هستی.

مرد جوان گفت: راست می‏گویی، اما به من بگو که این را از کجا حدس زدی؟

چوپان پاسخ داد: کار ساده‏ای است. بدون اینکه کسی از تو خواسته باشد، به اینجا آمدی. برای پاسخ دادن به سوالی که خود من جواب آن را از قبل می‏دانستم، مزد خواستی. مضافا، اینکه هیچ چیز راجع به کسب و کار من نمی‏دانی، چون به جای گوسفند، سگ مرا برداشتی

اس ام اس تازه

رنگ زردم را ببین و پائیز خزانم را یاد کن با بزرگان کم نشین بیچارگان را یاد کن.

فرستنده : فردوس

.

.

.

قاصدک شعر مرا از بر کن ، برو آن گوشه باغ ، سمت آن نرگس مست ، و بخوان در گوشش و بگو باور کن ، یک نفر یادتو را لحظه ای از یاد نخواهد برد.

فرستنده : فردوس

.

.

.

زنده باد آنکس که گاهی یادی از ما میکند/ از خجالت ما غریبان غرق دریا میکند/ حال ما میپرسد و از مهربانی های خود این دل رنجورما را عطر گلها میکند.

فرستنده : افشین سرفراز

ادامه مطلب ...

اس ام اس لری

با تشکر از شهرزاد از اهواز  که این اس ام اس ها رو برای ما ارسال کردند.

.

سر بنه سر دلم رسم رفاقت تو ستین دلمی تا به قیامت.

.

.

ار بدونم زم دلخوری ، خوم ازنم برق به خدا تو با تیام هیچ نیکنی فرق.

.

.

دست و نم به گردنت تعریف کنم وات هرس ز تیم تک تک کنه ری پنجه ها پات.

.

.

خاطرت خیلی اخوم سیت بی قرارم وقتی که پیام ایدی بال اید رارم.

ادامه مطلب ...

پیامک عاشقانه باحال

بی تو پیمودن شبها شدنی نیست ، شبهای پر از درد که فردا شدنی نیست ، گفتم که برایت بفرستم دل خود را ، افسوس که چون نامه دل تاشدنی نیست.

فرستنده : اشکان 09350006160

.

.

شادی و غم را با تو شناختم ، شادی را در باتوبودن و غم را در بی تو بودن.

فرستنده : اشکان 09350006160

.

.

چقدر سخته در حسرت کسی بمیری که تا موقعی که زنده بودی نمیدونست به عشق اون زنده ای..

فرستنده : اشکان 09350006160

.

.

دل من پیش تو ، عشق من خنده تو ، فکر من چهره تو ، امید من نگاه تو ، جونم فدای تو

فرستنده : مینا از تبریز

.

.

گفتی تا شقایق هست زندگی باید کرد. شقایق هست تو نیستی چه باید کرد.

فرستنده : مریم 09370002202

ادامه مطلب ...

دنیای پیامک

گاهی در برابر خاطرات توقف کن و یادآور دوستیها و رفاقتها باش امیدوارم سهم من از این تجدید خاطرات یک یادت بخیر ساده باشد.

فرستنده : شهرزاد 09360003744

.

.

ماهیها چه گودکانه اشتباه میکنند! قلاب علامت کدامین سوال است که به آن پاسخ میدهند.

فرستنده :09370000964

.

.

بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق ؛ یوسف از دامان پاک خود به زندان می شود.

فرستنده : آرمیتا از تهران 09380002575

.

.

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست لحظه های دیدار با همه زیبای گاه پر از دلتنگی است.

فرستنده : آرمیتا از تهران 09380002575

.

.

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست ، سخت کار ما بود کز ما خدا برگشته است.

فرستنده : آرمیتا از تهران 09380002575

ادامه مطلب ...

طنز سرکاری

 دختر هفت ساله:

این اتفاق تاسف بار در محله ی جردن رخ داده :

مادر دختر ۷ ساله از خانه بیرون میرود برای خرید بعد از ۱۰ دقیقه دختر درب خانه ی همسایه را میزند پسری ۲۷ ساله به اسمه مهدی در رو باز میکنه با روی خوشی با الناز صحبت میکند الناز میگوید :

من تنهام میشه بیایید خانه ی ما زیر غذا رو کم کنید تا مادرم برسه من از گاز میترسم وگرنه خودم این کار انجام میدادم، مهدی که متعجب شده بود به خانه ی دختر ۷ ساله(الناز) میرود، وقتی مهدی وارد میشود میبیند گاز روشنه زیره گاز رو کم میکنه بعد الناز برای مهدی یک لیوان شربت میاره داخل شربت داروی بیهوشی ریخته بود، مهدی با خوردنه شربت به خوابی عمیق فرو میرود در همین لحظه الناز داد میزنه دارا بیا یه نفر سرکار رفته همه ی این متن رو خونده