پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک جدید جدید

عزیزم زندگی همیشه بهار نیست .. گاه ابر سایه نمناکش رو برسر بهترینها میکشه!! پس ای گل قشنگم اگر روزی این قطعه را خواندی و دیدی که نیستم قطره اشکی برای دل شکستم بریز!!!

فرستنده : 6115***0913

*************************

آمدم امشب به میخانه تمنایت کنم ، می نمیخواهم بیا ساقی تماشایت کنم ، بیقرارم ساقی از میخانه بیرونم مکن ، کرده ام می را بهانه تا تماشایت کنم!

فرستنده : 6115***0913

*************************

وقتی کسی را دوست داری حاضری جون فداش کنی. حاضری دنیا را بدی فقط 1 بار نگاش کنی. بخاطرش داد بزنی بخاطرش دروغ بگی روهمه چی خط بکشی حتی رو برگ زندگی. وقتی کسی تو قلبته حاضری دنیا بد باشه فقط اونی که عشقته عاشقی رو بلد باشه. قید تموم دنیا رو بخاطر اون میزنی. خیلی چیزا را میشکنی تا دل اونو نشکنی.

فرستنده : 6115***0913

*************************

عزیز بودن آدمها به این نیست که وقتی می بینیشون چقدر از دیدنشون خوشحال میشی ، به اینه که وقتی نمی بینیشون چقدر دلت براشون تنگ میشه!

فرستنده : 6115***0913

*************************

دریا که بزرگ شد نگاهش نمی توان کرد ، دو دل که یکی شد جدایش نمی توان کرد.

فرستنده : 0906***0939

*************************

آب
برق
تلفن
گاز
همه هدفمند شده اند
خاک تو سرت که هنوز بی هدفی!

فرستنده : 0906***0939

*************************

نگاه ساکت مردم به روی صورتم دزدانه می افتد ، همه گویند عجب شاداست ، عجب خندان دل مردم چه میداند که من دنیایی از اشکم.

فرستنده : 6115***0913

*************************

فاصله قدرت نداره که تورو ازم بگیره ، دستاتو بزار تو دستم تاکه فاصله بمیره ، اگه فاصله بمیره تورو تو بغل میگیرم ، توی آغوش قشنگت مثل فاصله میمیرم.

فرستنده : 6115***0913

*************************

من پذیرفتم شکست خویش را، پندهای عقل دوراندیش را، من پذیرفتم که عشق افسانه است. میروم از رفتن من شاد باش، از عذاب دیدنم آزاد باش، چون که تو تنهاتر از من میروی، آرزو دارم تو هم عاشق شوی، آرزو دارم بفهمی درد را، معنی برخوردهای سرد را....

*************************

هرگاه مرا دوست نداشتی فریادنکن آرام درگوشم بگو تا آهسته بمیرم.

*************************

دوستت دارم راکجابنویسم که ماندگارباشد؟روی تن شبنم اگرازشاخه چکیدچه؟روی لبخندگلبرگ بازمستان چه کنم؟روی بسترساحل پس چگونه جلورقص موج رابگیرم؟پس بهترآنست که درلحظه لحظه دلتنگی هایم دوستت دارم رازمزمه کنم چراکه همیشه دلتنگ توام!

*************************

غریب کوی وصال و به شوق دیدارم دلم هوای تو کرده کجای ای یارم

*************************

تنهاچیزی که فروغش به خاموشی نمی گراید خاطرات پاک به یاد هم بودن است.

*************************

زندگی با همه وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست ، حاصلش تن به قشا دادن و افسردن نیست ، هوس دیدن و نادیدن نیست ، زندگی جنبش جاری شدن است از تماشاگه آغاز حیات تا بدانجا که خدا میخواهد.

*************************

در بساط می پرستان حیله و نیرنگ نیست سینه را برگردن از جام حقیقت تنگ نیست ، پیکر این خانه را چیزی نسازد جز صفا ، عاقبت از آدمی چیزی نماند جز وفا!

*************************

اگر ای دوست تحمل بنمایی همچو خاری که شود همدم گل با تو تا مرز شکفتن باتو تا سبز شدن آن طرف تر حتی باتو تا زرد شدن می مانم.

*************************

گذشته های دور را خواهم بخشید زیرا آنان همچون کفش های کودکی ام نه تنها برایم کوچکند بلکه با آنها از برداشتن گام های بلند عاجزم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد