پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جدید آخر خرداد 91

من آن ابرم که بارانش تو هستی / همان یوسف که کنعانش تو هستی / مسافر میشوم تا آخر عمر / در آن راهی که پایانش تو هستی .

**************

همیشه با غمت من در ستیزم / به این خاطر همیشه اشک میریزم / روی هر برگ گلی این را نوشتم / تویی امید من تنها ، عزیزم .

**************

پرندگانم را آزاد کردم ، زیرا فهمیدم “نداشتن” تنها راه از دست ندادن است .

**************

قلب کال من در فصل دست های تو می رسد ، فصلی برای تمام رویاها ، دستی برای تمام فصل ها

ادامه مطلب ...

پیامک تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص)

امروز که بعثت رسول است / گردیده لب آشنای قرآن

در غار حرا نشسته احمد / نه خوانده الف نه یای قرآن

**************

هزاران راز را در من نهفتی / ولی در گوش من اینگونه گفتی

ز احمد تا احد یک میم فرق است / جهانی اندراین یک میم غرق است

**************

همان احمد که سرمستان سرمد / بخوانندش ابوالقاسم محمد(ص)

محمد میم و حا ء و میم و دال است / تدارک بخش عدل و اعتدال است

ادامه مطلب ...

پیامک تبریک بعثت پیامبر

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد. دل رمیده ما را انیس و مونس شد. بعثت پیامبر اکرم بر پیروان حقیقتش تهنیت باد.

**************

عید سعید مبعث، آغاز راه رستگارى و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت، مبارک باد

**************

بعثت، امید انسان به فردایی روشن است.

بعثت، نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی‌‌حد او بر زمینیان است.

بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد

**************

سلام بر مبعث، پیام خیزش انسان، از خاک تا افلاک !

سلام بر مبعث، انفجار نور و ظهور همه ارزش‏ها در صحنه حیات بشر !

روز بعثت مبارک باد

ادامه مطلب ...

اس ام اس به سلامتی جدید خرداد

برای دیدن اس ام اسهای به سلامتی روی لینک زیر کلیک کنید:


پیامک به سلامتی 93



رفیق مثل کفشو رفاقت مثل جاده.چقدر سخته وسط جاده بفهمی پا برهنه ای

به سلامتی همه پا برهنه ها

888888888888

به سلامتیه کسانی که هرگز تکرار نمیشن

و

نبودن هایی که هیچ بودنی جبرانشان نمیکنه

به سلامتی مادری که خمیده ترین ایستاده دنیاست

888888888888

به سلامتیه اون دوستی که

وقتی باهاش دعوا میکنی

تازه میفهمی که چقدر از اسرارت با خبر بوده

ادامه مطلب ...

اس ام اس خداوند جدید

کودکی اندیشید که خدا چه می خورد و چه می پوشد و در کجا منزل دارد؟ ندایی آمد که او غم بندگانش می خورد ، گناهانشان را می پوشد و در قلب شکسته آنان ساکنست.

888888888888

کسی به خدا گفت : اگر سرنوشت مرا تو نوشتی پس چرا آرزو کنم؟ خدا گفت : شاید نوشته باشم هرچه آرزو کند....

888888888888

همیشه فکر می کنم چون گرفتاریم به خدا نمیرسیم ولی در حقیقت چون به خدا نمیرسیم گرفتاریم

888888888888

یک جمله زیبا از طرف خدا :

قبل از خواب دیگران را ببخش  و من قبل از اینکه بیدار شوید ، شما را بخشیده ام” . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس های خنده دار خرداد91

زنه دوقلو زائیده پرستاره یکی از بچه هارو میبره پیشش ... زنه میپرسه اون یکی هم میارین؟ پرستاره میگه : پ نه په فعلا اینو ببرین استفاده کنین ده روز بعد از فعال سازی اون یکی هم پست می کنیم در خونتون!

888888888888

به مامانم میگم نمیخوای واسه ما آستین بالا بزنی؟ میگه پسرم زن میخوای؟ گفتم په نه په گفتم آستیناتو بالا بزنی باهم مچ بندازیم ببینیم کی قوی تره!!!

888888888888

جدیدترین خبر از جهنم : هر دو تا شیر دستشویی داغه!

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه خرداد 91

دلی.دارم ز جنس سنگ و شیشه/چنان مهرت به جانم کرده ریشه

که در شش گوشه قلبم نوشته/عزیزم،دوستت دارم همیشه!

                                                                                                                                                            888888888888

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد.

فرستنده : 2956***0917

888888888888

تاریکی رو دوست دارم اگه تو کنارم باشی تنهایی رو دوست دارم اگه تو کنارم باشی مرگ رو دوست دارم اگه به یادم باشی تو رو دوست دارم حتی اگه به یادم نباشی!

888888888888

چقدر جالب !
تو لحظه های داغونی فقط یه نفر میتونه آرومت کنه
اونم کسیه که داغونت کرده !

ادامه مطلب ...