پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه جدید مهر 1390

اس ام اس عاشقانه جدید مهر 1390

من ناخدای عشقم طوفان حریف من نیست ، من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست.
فرستنده : 0363***0938

+++++++++++++++++

من " ارگ بم " و خشت به خشتم متلاشی ، تو " نقش جهان " هر وجبت ترمه و کاشی ... در هر نفس اینست دعایم همه جانا ، در زیر و بم خاطره آزرده نباشی.
فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++

از پمپ محبت مزاحم میشم کارت سوخت دلتون تو قلبم جامونده.

+++++++++++++++++

بیا ای بهترین درمان قلبم ، مداوا کن غم پنهان قلبم ، قسم برخالق دلهای عاشق ، تو هستی اخرین سلطان قلبم.

فرستنده : 6095***0938

+++++++++++++++++

آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط به خاطر شستن غمهای تو باشه.

فرستنده : شبنم

+++++++++++++++++

هزار گل تقدیم به آینه شکسته ای که لبخند تورا هزار بار تکرار میکند.
فرستنده : 9921***0939

+++++++++++++++++

برات یه کادو می فرستم!
=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*
این یه سیم خارداره بپیچش دور خودت تا کسی نتونه به گل بی خار من دست بزنه.

+++++++++++++++++

میدونی فرق تو با کبوتر چیه؟
.
.
.
اون از قشنگیش اسیر میشه تو با قشنگیت اسیر میکنی!

+++++++++++++++++

میدونی اگه یه روز پادشاه بشم بزرگترین آرزوم چیه؟
میخوام بشی تاج سرم.
فرستنده : 7463***0917 

+++++++++++++++++

چشم ها راش شستم جور دیگر دیدم بازهم فرقی نداشت تو همان بودی که باید دوست داشت.
فرستنده : 6040***0939

+++++++++++++++++

بی تو آتشکده و شیشه و سنگ است دلم / نفسی با دل من باش که تنگ است دلم..
فرستنده : 2570***0916

+++++++++++++++++

به حرمت خاطره مون ، به دوری فاصله مون ، به تنگی رابطه مون ، به یادتم ای مهربون.
فرستنده : 6348***0938

+++++++++++++++++

عشق یعنی بوسه ای از چشم یار ، خواری و ذلت کشیدن بیشمار.
فرستنده : 3196***0936

+++++++++++++++++

شبها بیایند و روزها سپری شوند ... " تو همان خوب دیروزی"
فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++

شرط دل دادن گرفتن است وگرنه یکی بی دل می ماند و دیگری دودل...!
فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++

در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی ای نازتر از خواب شبم آیا تو هم یاد منی؟
فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++

صدایت را به وسعت حسرت دیدنت دوست دارم با آرزوی دیدنت ، ندیدنت را تحمل میکنم!
فرستنده : 1426***0937

+++++++++++++++++

بهار هرکس تحویل سال است. بهار عاشقان دیدار یار است.
فرستنده : 0363***0938

+++++++++++++++++

کبوترهای خانه بیقرارند / به شوقت لحظه ها را میشمارند / پرستوی دلم درحال کوچ است / جهان بی تو برایم هیچ و پوچ است.

+++++++++++++++++

سحرگاهان که شبنم آیتی از پاک بودن را به گلها هدیه می بخشد به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت خوب دیدن ، خوب بودن ، خوب ماندن را.  

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++++++++

امیدوارم زیباترین گلها زیرپایت ، قشنگترین چشمها بدرقه راهت ، زیباترین لبخندها بر لبانت و بالاترین دستها نگهبانت باشد-

فرستنده : 1041***0915

+++++++++++++++++

اگر خوابی اگر بیدار و یا در عالم دیدار ، بدان قلبی به یاد تو همیشه میکند فریاد.

+++++++++++++++++

تورا بر کوه خواندم آب میشد/ به دریا گفتمت بی تاب میشد / چو بر شب نام پاکت را سرودم / ز خورشید رخت سیراب میشد.

+++++++++++++++++

ای دوست هروقت وفای آدمیان و پرواز ماهیان را دیدی فراموشت میکنم.  

فرستنده : سعید تقدیم به رویا

+++++++++++++++++

زندگی مثل گل یاس پراز خاطره هاست و تو شب گرد صمیمانه ی رویای منی که نسیم نگاهت و شمیم نفست سایبان تن بی روح من است. " ای تب زیستنم بامن باش."  

فرستنده : 0572***0911

+++++++++++++++++

منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میزارم / مقصرش دلتنگیه من که گناهی ندارم.

فرستنده : ارش

+++++++++++++++++

به ستاره ها خواهم سپرد بر جاده های شبت بتابند تا مسیر آرزویت بی نور نماند.

فرستنده : 0906***0939

+++++++++++++++++

تورا تا بی نهایت دوست دارم / تورا تا قلب دریا دوست دارم / اگر روزی نباشم در این دنیای خاکی / تورا در قلب خاکم دوست دارم.

فرستنده : 1329***0935

+++++++++++++++++

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نشد / سالها رفت و دل ساده ما سنگ نشد / ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود / نامت از صحنه ی این خاطره کمرنگ نبود.
فرستنده : 1245***0936

+++++++++++++++++

نازنین هرجا که باشی قصه نویس تو منم / همه نارفیقند تنها رفیق تو منم.

+++++++++++++++++

از بازار بورس خبر داری؟
.
.
.
میگن هر نازتو به یه دنیا میخرن!

+++++++++++++++++

خوشت بیاد خوشت نیاد ، اشک غم از چشات بیاد اون سر دنیا که بری این دل من باهات میاد.

+++++++++++++++++

بسوزد خانه لیلی و مجنون که رسم عاشقی در عالم انداخت ، اگر لیلی به مجنون داده میشد دل هیچ عاشقی رسوا نمیشد.

+++++++++++++++++

در کویر سبز عشق این سخن از من بگیر: مرگ تو مرگ من است پس تمنا می کنم هرگز نمیر.

+++++++++++++++++

سلام من دو روز پیش یه آزمون ورودی دادم میشه بری تو سایت ببینی قبول شدم یانه؟
آدرس سایت :
www.ghalbe mehraboone to.com

+++++++++++++++++

به نام کسی که یادش در بهار من ، نامش در اندیشه ی من ، عشقش در قلب من ، کلامش در دفتر من و دیدارش آرزوی من است.

+++++++++++++++++

اگر عالم شود انگشتر ناب / تو بر انگشتر عالم نگینی.

+++++++++++++++++

تو صمیمی تر از آنی که دلم می پنداشت / قلب تو با تمام اینه ها نسبت داشت.

+++++++++++++++++

نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست / گوش کن نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
tirdad چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.tirdad1991.blogfa.com

salam, kheylihash ghashang budan,mersi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد