پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس های باحال و خواندنی مهر 1390

اس ام اس های باحال و خواندنی مهر 1390

به لبخندی مرا از غم رها کن مرا از بی کسی هایم جدا کن ، اگر مردن سزای دوستان است برای مردنم هرشب دعاکن.

فرستنده : 6095***0938

+++++++++++++++++

ای صبا گر بگذری از کوی مهرافشان دوست / دوست ما را گو سلامی ، دل همیشه تنگ اوست.
فرستنده : حسین

+++++++++++++++++

تو به پاکی عقیقی / مثل دریاها عمیقی / فهمیدی چرا میخوامت؟ / آخه بهترین رفیقی.
فرستنده : حسین

+++++++++++++++++

از بانک دوستی شعبه صفا مزاحمتون میشم! حساب وفاتون خیلی خالی شده!!؟
فرستنده : 1641***0939

+++++++++++++++++

یادت ای دوست بخیر ، بهترینم خوبی؟ خبری نیست زتو! دل من میخواهد که بدانی بی تو دلم اندازه ی دنیا تنگ است ، میسپارم همه ی زندگی ات را به خدا.

فرستنده : 0363***0938

+++++++++++++++++

به سلامتی 2 بوسه اولی وقتی بچه به دنیا میاد مادر می بوستش ولی بچه نمی فهمه دومی وقتی مادر از دنیا میره بچه می بوستش ولی مادر دیگه نمیفهمه!
فرستنده : 3895***938

+++++++++++++++++

میدونی اوج رفاقت کجاست؟ به فکر رفیقی باشی که هیچ وقت به فکر تو نیست.

+++++++++++++++++

اگر خداوند برای 24 ساعت گناه را آزاد میگذاشت اولین گناهت چی بود؟
فرستنده : امین

+++++++++++++++++

الهی تا جهان باشد ، به شادی درجهان باشی / الهی از بلاهای الهی در امان باشی / مراد و مطلبت را من نمیدانم خدا داند / الهی همنشین مهدی صاحب زمان باشی.
فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++

وقتی لبخند دنبال جایی برای نشستن میگردد ، آرزو میکنم لبانت آن نزدیکی باشد.
فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++

غم داشتن بخشی از زندگیست ولی غمخوار نداشتن عذاب زندگیست! غمخوارتم رفیق!
فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++

کاش در دهکده ی عشق فراوانی بود / توی بازار صداقت کمی ارزانی بود / کاش اگر گاه کمی لطف به هم میکردیم / مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود.

+++++++++++++++++

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی ازآن خارج میشد و به من گفت نرو که بن بسته! گوش نکردم و رفتم و بن بست بود ، وقتی برگشتم و به سرکوچه رسیدم پیر شده بودم ، جوانی را دیدم که وارد کوچه میشد@
فرستنده : 2615***0938

+++++++++++++++++

ای فراغت ثبت وصل زندگی / ای رخت را دیدن اصل زندگی / ای زهر گل بیشتر بوییدنی / ای غبار قدمت بوسیدنی / ما در این مجلس نوایی میکنیم / آمدنت را گدایی میکنیم. این گدایی آبرو کی برد. این گدایی آبرو می آورد.
فرستنده : 5245***0914

+++++++++++++++++

تصور کن که من چند وقتیه که مردم! اگه یه روز یه جایی حرفی از من بود میگی یادش بخیر ..... ( جای خالی رو پرکن برام بفرست.)
فرستنده : 0556***0938

+++++++++++++++++

چه دعایی کنمت بهتر از اینکه خدا پنجره ی باز اتاقت باشد.
فرستنده : 0363***0938

+++++++++++++++++

به یادم باش که در یادم بمانی / که ما با هم رفیق بودیم زمانی / گذشته ها اگر رفتند و گذشتند / ولی در قلب من بازم همانی.

+++++++++++++++++

لحظه ها خاطره اند. زندگی شوق تمنای همین خاطره هاست ، لحظه هایت خوش باد.  

فرستنده : 0451***0936

+++++++++++++++++

الهی همیشه مثل چراغ راهنما باشی ، لبت همیشه قرمز ، روی دشمنت زرد ، دلت همیشه سبز.

+++++++++++++++++

ای دوست دلت همیشه زندان من است ، آتشکده عشق تو از آن من است ، آن روز که لحظه ی وداع من و توست آن شوم ترین لحظه ی پایان من است.

نظرات 10 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.gorbeshoor.blogfa.com/

قشنگ بود مر28+2

mona جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ

گفتم خنده دار بی معرفت با من نبودی دیگه

mona جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ

گفتم خنده دار بی معرفت با من نبودی دیگه

mona جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ق.ظ

یکم باحال تر

mona جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ

بیمزه ها بیمزه ها بیمزه ها بیمزه ها واقا بی مزه این

مائده جوووووووون دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

بسیار زیباست

مائده جوووووووون دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

بامزه بود

سارا جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

واقعا بییییییییییییییییییییییییییییییییییمزه اس

محدثه(ملوس) چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.mfrgd.blogfa.com

با سلاااااااااااااااااااام بییییییییییییییییییییییییست بود زیبای زیبا بود نفس موفق باشی

سارا جوووووووووووووووووووووووووو چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام بد نبود بیشتر باشه بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد