پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه غمگینی مهرماه 90

اس ام اس عاشقانه غمگینی مهرماه 90

یادته روز اول بهت گفتم میخوام با یه دروغ بزرگ حرفامو شروع کنم؟ تو اخم کردی ، گفتم : دوستت نداااااارم! بعد هردو تامون زدیم زیر خنده ... اما دیروز گفتی که میخوای با یه دروغ بزرگ خداحافظی کنی و بعد فریاد زدی : دوستت دارم!! هر دومون بغض کردیم و تو رفتی برای همیشه.
فرستنده : 0298***0935

+++++++++++++++++

به هر دری که زدم سری شکسته شد / به هرجا که سر زدم دری بسته شد / نه دگر در زنم به سر نه دگر سر زنم به دری / که روح در به درم از سر و در زدن خسته شد.
فرستنده : 9066***0936

+++++++++++++++++

جز من اگر عاشق شیداست بگو / ور میل دست به جانب ماست بگو / ور هیچ مرا در دل تو جاست بگو / گر هست بگو نیست بگو راست بگو.
فرستنده : 3350***0917

+++++++++++++++++

بسترم صدف خالی یک تنهاییست ، و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری!
فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++

دلم بهانه میکند طلوع دیدن تورا ، تا به کجا دلم کشد حسرت دیدار تورا.
فرستنده : 9536***0936

+++++++++++++++++

عاشقی با قلب من بیگانه شد / خنده از لب رفت و یک افسانه شد / حس و حالی بعد عشق آمد پدید / بعد آنشب زندگی غمخانه شد.
فرستنده : آفتاب . ک . الف .

+++++++++++++++++

چو گل های شقایق داغدارم / بیا پروانه شو بنشین کنارم / بشو مرهم به زخم قلبم ای دوست / که خنجر خورده ی این روزگارم.

+++++++++++++++++

خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن
یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن
گوشم از آواز غمگین سکوت شب پراست
لطفا آن لحن صدایت را برایم پست کن

+++++++++++++++++

سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست / گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست / من دراین دنیا به جز سایه ندارم همدمی / این رفیق نیمه راه هم گاه هست و گاه نیست.  

فرستنده : 4368***0936

+++++++++++++++++

غربت آن نیست که تنها باشی ، فارغ از فتنه فردا باشی ، غربت آن است که چون قطره ی آب در پی دریا باشی. غربت آن است که مثل من و دل در میان همه کس یکه و تنها باشی.

+++++++++++++++++

گر بدانم نیستی غمی نیست ز تنهایی .... اینکه هستی و تنهایم غم دارم.

+++++++++++++++++

باتو بودن همیشه پرمعناست / بی تو روحم گرفته و تنهاست / باتو یک کاسه آب یک دریاست / بی تو دردم به وسعت صحراست.

+++++++++++++++++

دلی بستم به آن عهدی که بستی ، تو آخر هردو را باهم شکستی.
فرستنده : 0363***0938

+++++++++++++++++

اگه یه وقت توپت افتاد خونه همسایه اونم پارش کرد اصلا ناراحت نباش چون هنوز یه رفیق داری که حاضره دلشو بندازه زیرپات تا باهاش بازی کنی-

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++++++++

دلم تنگه برای گریه کردن ، کجاست مادر کجاست گهواره من؟ نگو بزرگ شدم نگو گریه به من نمیاد! بیا نوازشم کن دلم آغوش بی دغدغه میخواد ، کجاست مریم ناجی اون مریم پاک؟ چرا به یاد این شکسته دل نیست؟
فرستنده : پریا ایمانی

+++++++++++++++++

به حق اون خداوندی که یکتاست ، وجودش باعث گرمی دلهاست. دلم در عاشقی به قد دریاست ولیکن مثل دریا تک و تنهاست.
فرستنده : 0363***0938

+++++++++++++++++

نگران نبودنت نباش نفرینت نمیکنم! همینکه دیگر جایت در دعاهایم خالیست برایم کافیست!
فرستنده : 3442***0936

+++++++++++++++++

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار / منو از خاطره کم کن خدانگهدار.
فرستنده : 5207***0938

+++++++++++++++++

میروم شاید کمی حال شما بهتر شود ، میگذارم با خیالت روزگارم سرشود.
فرستنده : 0363***0938

+++++++++++++++++

گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی دیگر نفسی برای ماندن درکنار او باقی نخوهد ماند.

+++++++++++++++++

هر شب زغم عشق تو من خواب ندارم / فکر دل من کن که دگر تاب ندارم / بس گریه نمودم ز فراق غم عشقت / چشمم به زبان آمد و گفت اشک ندارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
پریا(کلبه تنهایی) پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.matador23.blogfa.com

ممنون عالی بود

mobina شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

ashkam darumad.merc azizam

محمد دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ق.ظ

یگی هست بام دوست بشی09156722257

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد