پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جدید مهرماه 1390

یه عالمه اس ام اس جدید و زیبا مهرماه 1390

تو صمیمی تر از آنی که دلم می پنداشت / قلب تو با تمام اینه ها نسبت داشت.

++++++++++++

اگر عالم شود انگشتر ناب / تو بر انگشتر عالم نگینی.

++++++++++++

ای دوست دلت همیشه زندان من است ، آتشکده عشق تو از آن من است ، آن روز که لحظه ی وداع من و توست آن شوم ترین لحظه ی پایان من است.

++++++++++++

به نام کسی که یادش در بهار من ، نامش در اندیشه ی من ، عشقش در قلب من ، کلامش در دفتر من و دیدارش آرزوی من است.

++++++++++++

1 2 3 4 هزار هزار ، قطار قطار ، پایئز و بهار ، تو لاله زار تو بیشه زار ، مثل بهار بالا بری پایین بیای ، بخوای نخوای ، دوستت دارم دیوونه وار.

++++++++++++

مثل ساحل آرام باش تا مثل دریا بیقرارت باشند.

++++++++++++

الهی همیشه مثل چراغ راهنما باشی ، لبت همیشه قرمز ، روی دشمنت زرد ، دلت همیشه سبز.

++++++++++++

اگه یه روز آدما رو به رنگ بشناسن دوست دارم رنگت ابی باشه تا همیشه بالای سرم باشی.

++++++++++++

سلام من دو روز پیش یه آزمون ورودی دادم میشه بری تو سایت ببینی قبول شدم یانه؟
آدرس سایت :

www.ghalbe mehraboone to.com

++++++++++++

در کویر سبز عشق این سخن از من بگیر: مرگ تو مرگ من است پس تمنا می کنم هرگز نمیرو

++++++++++++

بسوزد خانه لیلی و مجنون که رسم عاشقی در عالم انداخت ، اگر لیلی به مجنون داده میشد دل هیچ عاشقی رسوا نمیشد.

++++++++++++

خوشت بیاد خوشت نیاد ، اشک غم از چشات بیاد اون سر دنیا که بری این دل من باهات میاد.

++++++++++++

از بازار بورس خبر داری؟
.
.
.
میگن هر نازتو به یه دنیا میخرن!

++++++++++++

کاش در دهکده ی عشق فراوانی بود / توی بازار صداقت کمی ارزانی بود / کاش اگر گاه کمی لطف به هم میکردیم / مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود.

++++++++++++

صداتو میخوام نه برای لطافتش برای اینکه روی وانت داد بزنی نون خشکیه!

++++++++++++

نازنین هرجا که باشی قصه نویس تو منم / همه نارفیقند تنها رفیق تو منم.

++++++++++++

روی یک دیوار نوشته بود ارزش هرکس به اندازه همان چیزیست که به آن دل می بندیم پس به بهترین ها دل ببند.

++++++++++++

میدونی فرق تو با کبوتر چیه؟
.
.
.
اون از قشنگیش اسیر میشه تو با قشنگیت اسیر میکنی!

++++++++++++

برات یه کادو می فرستم!

=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*

این یه سیم خارداره بپیچش دور خودت تا کسی نتونه به گل بی خار من دست بزنه.

++++++++++++

میدونی اوج رفاقت کجاست؟ به فکر رفیقی باشی که هیچ وقت به فکر تو نیست.

نظرات 2 + ارسال نظر
فان مهر سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.funmehr.com

دادا سلام خوبی؟
مایل به تبادل بنر هستی؟
اگه اره لینک و ادرس بنر رو برام بده .
http://www.dl.funmehr.com/aks8/Untitled-19.gif

سید سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ http://www.ChicChat.ir

سلام عالی بود دوست داشتی یه سر به چت روم من بزن http://www.ChicChat.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد