پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس تنهایی

س ام اس تنهایی

ای تو تنها خوب دنیا ، بی تو من تنهاترینم ، با تو مثل یک ستاره بی تو من خاک زمینم.

...........

بس که در تدبیر فردا مانده ایم ، باهمیم اما چه تنها مانده ایم ، در کلاس جمع و تفریق زمان ، عاشق جمعیم و منها مانده ایم.

..............

من غم را در شب ، شب را در سکوت ، سکوت را در تنهایی و تنهایی را بخاطر فکر کردن به تو دوست دارم.

..............

من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی ، ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی.

................

ای مسافر غریبه چرا قلبمو شکستی ، رفتی و تنهام گذاشتی دل به ناباوری بستی ، حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی ، چه غریبم بی تو اینجا ای غریبه بی وفایی.

..................

دوست بهترین واژه در جهان است ، اما کسانی که معنی آن را نمی فهمند این واژه را بدنام کرده اند. دوست ، دشمن تنهایی یک تنهاست

..............

نفرین به اون کسایی که روی دلا پا میزارن تا که می بینن عاشقی میرن و تنهات میزارن ، نفرین به آدمایی که تو سینه ها دل ندارن ، عاشق عاشق کشین ، رحم و مروت ندارن.

 

...........

دیرگاهیست که تنها شده ام / قصه ی غربت صحرا شده ام / وسعت درد فقط سهم من است / باز هم قسمت غم ها شده ام.

..............

بلندترین شاخه ی درخت یک واژه را می فهمد و آن هم تنهاییست.

................

هیچ کس تنهاییم را حس نکرد ، برکه طوفانیم را حس نکرد ، او که سامان غزل هایم از اوست ، بی سروسامانیم را حس نکرد.

..............

در انتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت ، تا مبادا در لحظات تنهایی ات با خود بگویی ، از دل برود هر آنکه از دیده برفت!

...............

چه بری تنهام بذاری ، چه بمونی تو کنارم / عاشقانه هات باهامن ، من به عشق تو دچارم.

..............

چقدر فاصله ی ما دور است ، فکر میکنم هیچ وقت نرسیم و من در کنار این دنیا تنها بمانم و تو همیشه منظره ی من باشی و قبله ی نگاه من.

............

تنهایی آدمها به عمق یک دریاست ، اما برای پرکردنش یک لیوان محبت کافیست

.............

در نهان به آنهایی دل می بندیم که دوستمان ندارند! و در آشکارا از آنانی که دوستمان دارند غافلیم! شاید این است دلیله تنهایی ما!

.............

به تو عادت کردم مثل گلبرگی به شبنم / مثل گلبرگی به شبنم / مثل مجروحی به مرهم / مثل صحرایی به نم نم / مثل یک تشنه به زمزم / مثل تنهایی به همدم.

...............

کلاغها گرچه سیاهند و آوازشان خوش نیست اما آنقدر باوفایند که شاخه های خشک درختان را در فصل سرد زمستان تنها نمی گذارند پس تا قیامت کلاغتم.

.............

به زندانی گفتند از تو تنهاتر کیست؟ گفت : کسی که دلش زندانی دیگریست!

............

خوبها هیچگاه تنها نیستند چون مهربانی همسایه ی آنهاست... تقدیم به خوبترینها

...............

ای تو تنها خوب دنیا بی تو من تنهاترینم / باتو مثل یک ستاره بی تو من خاک زمینم.

................

وقتی عشقت تنهات گذاشت ، ناراحت نباش ، فقط شرمنده قلبت باش که بهش اعتماد کردی!

...............

روزی از پس تنهایی خود دل به نگاهی بستم که نمیباید میبستم به شانه ای تکیه کردم که به خیالم همه تنهاییم را پر میکند غرورم را شکستم و حرف دلم را در جاده ی تنهایی فقط برای او گفتم و هر شب چشمان بی فروغم را به بروی ستاره های آسمان بستم به امید صبح شدن و دیدن ستاره ی زندگی که او بود و برای دیدنش بی تاب و بی قرار بودم  اما او هیچ تب و تابی نداشت از این بی وفایی آینه ی دلم شکست و زندگیم به هم ریخت کاش نیامده بود.

............

نکند یوسف عمرم رود از قصر خیالت ، باز آواره تنهایی چاهم بکنی.

.............

بهترین روزهای من روز دیدارته / تنهام نزار ای نازنین این دل گرفتارته

............

اس ام اس جدایی 

اس ام اس فراموشی  

اس ام اس خداحافظی 

اس ام اس دلتنگی و غمگینانه جدید  

اس ام اس بی وفایی   

نظرات 2 + ارسال نظر
mihansoftware شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ http://linkbox.mihansoftware.com

سلام شما درلینک باکس ما ثبت شدید
لطفا ما رو هم به اسم بانک نرم افزار ایرانیان لینک کنید
با تشکر
محمد

love جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ

ایول / دستتون درد نکنه / عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد