پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس دلتنگی و غمگینانه جدید

 

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا / فردا شد و باز هم تو گفتی فردا / امروز دلم مانده و یک دنیا حرف / یک ، هیچ به نفع دل تو تا فردا .

فرستنده : 0435***0935

.

.

گفتم به گل زرد چرا رنگ منی ، افسرده و دلتنگ چرا مثل منی ، من عاشق اویم که رنگم شده زرد ، تو عاشق کیستی که همرنگ منی.

فرستنده : 1382***0917

.

.

سنگینی غمهایت را به هر قیمتی خریدارم اگر همدم شب های دلتنگی ام باشی.

فرستنده : 2407***0913

.

.

در فلسفه وفا چنین آمده است : دل وقف شکستن است بیهوده مرنج.

.

.

رفتم که نبینی پریشان شدنم را ، غمناک ترین لحظه ی ویران شدنم را ، در خویش فرورفتم و در خویشتن شکستم ، تا دوست نبیند غم تنها شدنم را.

.

.

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست لحظه های دیدار با همه زیبای گاه پر از دلتنگی است.

فرستنده : آرمیتا از تهران 09380002575

.

.

به چشم خسته ی من آسمون پر سنگ شده لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده.

.

.

در انتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهاییت با خود بگویی : از دل برود هر آنکه از دیده برفت.

.

.

عاشقی را شرط اول ناله و فریاد نیست ، تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست ، عاشقی مقدور هر عیاش نیست ، غم کشیدن صنعت نقاش نیست.

.

.

ما اهل دلیم اشاره را می فهمیم راز شب پر ستاره را می فهمیم با پنجره های بسته عادت داریم با هر چه دل شکسته نسبت داریم.

.

.

شاه نشین چشم من ، تکیه گه خیال توست / گرچه دوری تو ز من ولی دلم به یاد توست.

.

.

امشب به رسم عاشقی یادی ز یاد یاران می کنم / در غربتی تاریک و سرد از غم ها حکایت می کنم / امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد / آیا تو هم در یاد من هستی در این شبهای بی درد؟

فرستنده : جمال از اسدآباد همدان 09180002892

نظرات 4 + ارسال نظر
ساسان م پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
ممنون میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم. من برای اول شدن به رای شما نیاز دارم.

بانک اس ام اس پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.sms.pib.ir

سلام وبلاگ من بازدید زیادی داره اگه با تبادل لینک موافق بودی منو لینک کن و خبر بده تا لینکت کنم.

admin جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام دوست عزیز
وبسایت خوبی دارید
تبادل لینک میکنید؟
در صورت تمایل با این 3 سایت ما تبادل لینک کنید سپس
به ما خبر دهید تا سایت شما را در هر سه سایت ثبت کنیم
ایمیل ما جهت ارسال سایت شما و عنوانی که میخواهید با آن لینک شوید
sell_andisheh1@yahoo.com


www.dokhtarerooz.com
آرایشی و زیبایی دختر روز


www.alltopmarket.com
نیازمندیهای دخترونه


www.7darajeh.com
آگهی و تبلیغات رایگان و ویژه

گلناز شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.navaiebinavaian.blogfa.com

عالی بود آقا محمود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد