پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جدایی

اس ام اس جدایی

آشنایی یک اتفاق است ، جدایی یک قانون؛ دل به اتفاق نبند قانون اجرا می شود( شارونا )

فرستنده : 3546***0911

............................................

تو دنیا دوست ندارم 3 تا صدا رو بشنوم ، صدای کودکی را از بی مادری ، صدای مجرمی را از بی گناهی ، صدای عاشقی را از جدایی.

فرستنده : مینا جهانشاه از اندیمشک 8097***0936

............................................

من که نمیشه باورم ، تویی که بی وفا شدی / تو هم مثه غریبه ها ، رفتی ازم جدا شدی.

فرستنده : مینا جهانشاه از اندیمشک 8097***0936

............................................

در قفس افتاده ام فکر رهایی نیستم ، دل به عشقت داده ام اهل جدایی نیستم.

فرستنده : صائب از نقده 7220***0935

............................................

از آبشار پرسیدم کیستی ؟ گفت اشک کوه ، گفتم از چه می نالی؟ گفت از جدایی دوست!

فرستنده : 09380005206

............................................

میبوسمت سه تایی ، منو غمو تنهایی ... امان از این جدایی ، دل تنگتم خدایی .

............................................

اگر چه نازنینان را وفا نیست ، گلستانی چو باغ آشنا نیست ، اگر بر چرخ هفتم پاگذارم ، دلم یک لحظه از یادت جدا نیست.

............................................

قصه عشق من و تو به قشنگی خیاله ، من و تو ماهی و آبیم که جداییمون محاله.

............................................

در غروبی غمگین در سکوتی سنگین تو جدا از دل من ، من جدا از دل تو کاش میشد به تو گفت که تو تنها غزل عشق منی.

............................................

به چشم خسته ی من آسمون پر سنگ شده لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده.

............................................

خبرت خرابتر کرد جراحت جدایی! چه خیال آب روشن که به تشنگان نمایی؟ دل خویش را بگفتم ، چو تو دوست میگرفتم ؛ نه عجب که خوبرویان بکنند بی وفایی.

............................................

ای کاش زندگی مثل بازی فوتبال بود! خوشی را پاس ، جدایی را شوت ، بی وفایی را فول ، غم را آفساید و محبت را گل می کردیم.

............................................

زندگی اجبار است .... مرگ انتظار است..... عشق یک بار است ..... جدایی دشوار است .... یاد تو تکرار است.

............................................

بمیرد آنکه غربت را بنا کرد ، تورا از من ، مرا از تو جدا کرد.

............................................

دور بودن از عزیزان مشکل است ، امتحان باوفایی در جدایی حاصل است ، گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق ، دوریت دریا و یادت ساحل است.

............................................

کاش میشد بر جدایی خشم کرد ، شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد ، کاش می شد خانه ای از مهر ساخت ، مهربانی را در آن سرمشق کرد ، روی دلهای حقیقی نقش کرد.

............................................ 

اس ام اس جدایی 

اس ام اس فراموشی  

اس ام اس خداحافظی 

اس ام اس دلتنگی و غمگینانه جدید  

اس ام اس بی وفایی

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ

خوب بودمنم دارم ازمدرسم جدامیشم میرم یه مدرسه دیگه البته فکرنکنم برای کسی مهم باشه برام دعاکنید!!1!!!

یاسمن چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

منم امسال از برنامه ماه عسل جداشدم و خیلی اشک ریختم!

ز.س چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ

منم از ایران جدا شدم و خیلییییییییییی سخته

farshad دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

آدما همیشه اونی که نشون میدن نیستن!! وقتی دل به یکی میبندیم باید به لحظه ی جدایی هم فکرکنیم. پس دل نبندیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد