پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس خداحافظی

اس ام اسهای زیبای خودتون رو با موضوع خداحافظی برای ما ارسال کنید تا در همین قسمت بزاریم 

 

شنیدی که دلم گفت بمان ، ایست نرو ، به خدا وقت خداحافظی نیست نرو ، نکند فکر کنی در دل من مهرتو نیست ، گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست ، نرو.

فرستنده : 1765***0919

.. 

دل برد و رها کرد و نگفت عاقبتم چیست

بی دل سرو کار من ماتم زده با کیست

او پشت به من کرد و خدا حافظیش را
در سینه فرو برد و پر از دغدغه بگریست

.............................

خداحافظ همین حالا که من تنهام ، به شرطی که بفهمی جاریه اشکام ، به یاد اون همه تردید ، به یاده آسمونی که منو از عشق تو میدید ، اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سادست ، یه اینکه میشه باور کرد دوباه آخر جادست. خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها ، بدونی بی تو ، با تو همینه رسم این دنیا.

فرستنده : سایه از شیراز 1790***0939

نگو خدانگهدار وقتی سرا پا شوقیم وقتی رها شدیم از گردش تلخ تقویم نگو خدانگهدار برای گریه زودیم هیچ وقت مثل امروز عاشق هم نبودیم....

فرستنده : امیر از دماوند 5745***0938

..

همیشه  از همان  ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم  و کابوس خداحافظی را میدیدم اکنون شد آنچه نباید میشد  … خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ

فرستنده : مهشید از همدان 6025***0937

..

این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم
خداحافظ نا مهربون میخوام ازت دل بکنم
سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم
این جمله رو اینقد میگم تا که فراموشت کنم ا

فرستنده : 2048***0917

..

نگو هرگز خداحافظ که از تنهایی بیزارم / ز پیش من نرو هرگز که من تنها تو را دارم.

فرستنده : 5290***0935

..

لذت بخش ترین سکوت ها بعد از خداحافظی با آدم پرحرف ایجاد میشه!

فرستنده : 4658***0937

..

به خداحافظی تلخ تو سوگند نشده ، که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشده ، با چراغی همه جا گشتم و گشتم شبها هیچ کس ، هیچکس اینجا به تو مانند نشده ، خواستند از تو بگویند شبی شاعرها ، عاقبت با قلم شرم نوشتند نشده.

فرستنده : 0944***0939

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ http://jok20.blogsky.com/

سلام خدمت شما همکار گرامی
وب سایت خوبی دارید خوشحال می شم به
وب منم یه سری بزنید

راستی با تبادل لینک موافقید؟
اگر موافقید منو با اسم

جدیدترین اس ام اس و کلیپ ها

www.gelorya.com

لینک کنید و خبرم کنید

لیلم شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.leilem.blogfa.com/

باسلام و تشکر از انتخاب غزل ایست نرو
این غزل سروده اینجانب اردشیر آقایی است در صورتیکه دوست داشتید کامل آنرا ببینید به بنیان شعر و غزل دراماتک ایران که قالب مربوط به اینجانب می باشد سر بزنید

لیلم شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ق.ظ http://www.leilem.blogfa.com/

با تبادل لینگ برای ارسال مطالب تازه موافقم
این هم شعری برای پیامک جدید
هرشب به هوای دیدنت سر زده ام
با سنگ سرم به قفل در در زده ام
ای دوست ببین که در هوا خواهی تو
دیوانه شده به سیم آخر زده ام
آقایی

رویا پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.royayetanha23.blogfa.com

سلام عزیزم
عالی بود ومفید

دنیا یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

تو اگر کوچ کنی بغض دلم میشکند/بگذار گریه به زنجیر شود بعد برو/بگذار عشق زمین گیر شود بعد برو/یا دل از دیدن تو سیر شود بعد برو.........به یاد تو تا ابد........

xxxxxx یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد