پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس بی وفایی

اس ام اس دل شکسته و بی وفایی ( اس ام اس برای کسی که بی وفایی کرده )

چه خوب آمدی صفا کردی چه عجب شد که یادی از ماکردی؟ بی وفایی مگر چه عیبی داشت که پشیمان شدی وفا کردی؟

.

بی فایی کن وفایت میکنند ، باوفا باشی خیانت میکنند ، مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست مهربان باشی رهایت میکنند..

.

مگر غیر از وفا از من چه سر زد ، که دل را بی وفا خواندی و رفتی ، مگر غیر از نگاهت به چشمانم که درزد ، که از ناز چشم خود از دل گرفتی.

.

قلبم گرفت عزیزم از بس که بی وفایی ، تنگ غروب گم شد الماس آشنایی.
خواستی ردم کنی تو یک جوری که نفهمم ، یک لحظه باورم شد که من چقدر نفهمم..

.

بی وفا عشق من ، به خدا اشک من ، می مونه رو گونه ام ، تا بیایی پیش من ، رفتی و بعد تو ، چه زجری کشیدم ، هنوز تار موت و به دنیا نمیدم.

.

چه زود ازم خسته شدی چه زود از یاد بردی منو ، چه زود یکی دیگه اومد جامو گرفت تو دل تو

بهم وفا نکردی و تیشه زدی به قلب من ، منو به غم نشوندی و گذشتی از کنار من ، نمیدونم به جرم عشق یه عمره که زندونیم. 
توی آتیش غم تو یه عمره دارم میسوزم.

.

مستم از باده ، که مستی هم بلاست ، باده ی عاشق زهر باده جداست ، بی وفا ، مستی مگر از باده ی عشقت نبود ، کین چنین دل را شکستی ، کین شکستن هم خطاست.

.

با دل عاشق بد نکن ای آدم نامهربون / سنگدل و بی وفا نشو ، یه دل داری اینم نشون..

.

ای مسافر غریبه چرا قلبمو شکستی ، رفتی و تنهام گذاشتی دل به ناباوری بستی ، حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی ، چه غریبم بی تو اینجا ای غریبه بی وفایی.

.

دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن ، من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن ، به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای ، دل گرفته ما بین و دلگشایی کن.

.

هزار تا وعده دادی نیومدی ما رو کشتی ، این دل نامهربونو چشم انتظار گذاشتی ، برای بی وفایی هزار بهونه داری ، هزار و یک شکایت از این زمونه داری.

.

سلام ای بی وفای نامروت / سلام ای ساز گیتار محبت / سلام کردم نگی تو بی وفایی / وگرنه ما که عاشقیم بی مروت!!

.

من که پشت پا زدم به هر چه هست و نیست / تا که کام او ز عشق خود روا کنم خود را نمی بخشم که زین پس به عاشقان وفا کنم.

.

دیدی ای دل غم عشق دگر بار چه کرد؟
چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد.

.

آخرین حرف دلم : عشق هرگز نمیمیرد مگر اینکه عشاق بی وفا باشند.

.

آهای غریبه بی رحم عشق منو ربودی / آخه یار بی وفا به یاد من نبودی؟ حالا داری به عشقت زندگیمو می سازی / غافل از اینکه قلبی شکستی..

.

خبرت خرابتر کرد جراحت جدایی! چه خیال آب روشن که به تشنگان نمایی؟ دل خویش را بگفتم ، چو تو دوست میگرفتم ؛ نه عجب که خوبرویان بکنند بی وفایی.

.

دوست خوبه ، نه بی وفا ، زندگی خوبه ، نه بی صفا ، عشق خوبه ، نه بی معشوق ، من خوبم ، نه بی تو!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد