پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیام کوتاه عاشقانه

اگر یک آسمان دل را به قصد عشق بردارم میان عشق و زیبایی تو را من دوست دارم.

فرستنده : 5151***0936

...............................................

تو اون ابر بلندی که دستات ، شفای شوره زاره / تو اون ساحل نوری که هر موج به تو سجده میاره.

فرستنده : مینا 8097***0936

...............................................

یادت نره که یاد تو همیشه همراه منه / یادت نره که خواستنت مثل نفس کشیدنه / یادت نره که آیینه از طپش تو روشنه / یادت نره نبودنت جونمو آتیش می زنه.

...............................................

گلهای بهشت سایبانت ، یک دسته ستاره ارمغانت ، یک باغ پر از گلهای نرگس تقدیم به قلب مهربانت.

...............................................

مثل قناری هر شب هوایت میکنم

آسمان کوچکی دارم ، آن هم فدایت میکنم

...............................................

امیدوارم طوری دلم با دلت تصادف کنه که هیچ افسری نفهمه

دل کی مقصره

...............................................

تا غروب این سرزمین ، تا طلوع واپسین

در کتاب خاطراتم ماندگاری نازنین

...............................................

این سخن در اسمان باید نوشت: با تو : در دوزخ مدام !!! بی تو : هرگز در بهشت

فرستنده : 2560***0938

...............................................

من غمخانه عشق تو را به رضوان ندهم

یک خار تو را به صد گلستان ندهم

تو معدن عشق و آرزویم هستی

من رفاقت تو را به گنج دنیا ندهم

...............................................

سلام ، حالم خیلی بده ، مغزم دیگه کار نمیکنه

رفتم دکتر میگه ۲ راه بیشتر نداری

یا

ICU

یا

I SEE YOU !

............................................... 

 

  • پیام عاشقانه
  • پیام سرکاری 
  • پیام کوتاه فلسفی
  • پیام کوتاه عاشقانه
  • پیام کوتاه خنده دار 
  • داستان کوتاه   
  • داستان کوتاه طنز  
  • داستان کوتاه بامزه   
  • شعر طنز کوتاه  
  • داستان کوتاه جالب  
  • اس ام اس های کوتاه فلسفی 
  • متن کوتاه خنده دار  
  • اس ام اس کوتاه  
  • ضرب المثل های کوتاه و ناب آموزنده  
  • طنز کوتاه 
  • متن های کوتاه خنده دار 
  • مطالب کوتاه جالب  
  • لطیفه های کوتاه 
  •  

    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد