پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیام عاشقانه

باورت گر بشود گر نشود حرفی نیست ، اما نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست.

فرستنده : آرمان 0816***0937

.......................................................

<((((><

سلام من یه ماهی کوچیک هستم ، میخواستم ببینم توی دریای دلت یه جای کوچیک واسه من داری؟!

فرستنده : مینا 8097***0936

.......................................................

یه جونه ناقابلی هست ، بزار فدای تو بشه / بیوفته زیر قدمات ، که خاک پای تو بشه.

فرستنده : مینا 8097***0936

.......................................................

کاش حوله ای بودم آویزان برمیخ تا هر روز صبح قبل از همه صورتت رو می بوسیدم.

فرستنده: عیسی 8356***0913

.......................................................

چه بری تنهام بذاری ، چه بمونی تو کنارم / عاشقانه هات باهامن ، من به عشق تو دچارم.

فرستنده : مینا از اندیمشک 8097***0936

.......................................................

رفتم به نزد طبیب ز شدت تب ، 6 بوسه نوشت ز گوشه لب
2 تا صبح ، 2 تا ظهر ، 2 تا شب .

فرستنده : مینا از اندیمشک 8097***0936

.......................................................

نم نم عشقت را با دریا محبت دیگران عوض نمیکنم ، حتی اگر در طوفان غمت بمیرم.

فرستنده : الناز 0104***0919

.......................................................

عشق زیباست و زیباتر از آن وجود توست پس هزار گل زیبا فدای بودنت.

فرستنده : 8356***0913

.......................................................

در آن زمان که وفا قصه برف و تابستان است ، و صداقت گل نایابی است به چه کسی باید گفت ، با تو خوشبخت ترین انسانم...؟

فرستنده : آرمان 0816***0937

.......................................................

چقدر فاصله ی ما دور است ، فکر میکنم هیچ وقت نرسیم و من در کنار این دنیا تنها بمانم و تو همیشه منظره ی من باشی و قبله ی نگاه من.

فرستنده : 0081***0936

.......................................................

تخته سیاه قلب من پرواز نوشته های توست، نیمکت چوبی دلم واسه همیشه جای توست.

فرستنده : آرمان 0816***0937

.......................................................

در خالصانه ترین گوشه قلبم آنجا که خبر از تاریکیست ، یاد تو می درخشد.

فرستنده : مینا 8097***0936

.......................................................

نظرات 1 + ارسال نظر
muosa چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ب.ظ

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد