پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیام کوتاه سرکاری

میخوام عکسم رو بدم بهت یادگاری ، فقط یه شرط دارم اونم اینکه وقتی بهش نگاه میکنی با چاقوی تیز پرتقال نخوری!

فرستنده : ارمان 0816***0937

........................................................

دعای شب یک کودک :
خدایا خودت می دونی که آب کم خوردم ، جیش هم کردم ، کمکم کن فردا جام خیس نباشه.
دعاتم کردی حالا برو بخواب عزیزم.

فرستنده : ارمان 0816***0937

........................................................

وقتی کسی ناراحتت میکنه 42 تا ماهیچه استفاده میشه تا اخم کنی ، اما فقط 4 تا ماهیچه لازمه تا دستت رو دراز کنی بزنی پس کلش.

........................................................

تو اگه دیدی دنیا برات غیرقابل تحمله به من زنگ بزن برات طناب دار بفرستم.

........................................................

در پلک های چشمانت لانه کردم ، پلک نزن خانه خرابم می کنی.

........................................................

هروقت پیشم نیستی دلم برات تنگ میشه ، هر وقت پیشم هستی دلم برات تنگ میشه ، ای مرده شورت رو ببرن که بود و نبودت یکیه!

........................................................

بی خاصیت
.
.
.
نفهم
.
.
.
.
انگل
.
.
.
.
بدترکیب
.
.
.
.
.
سوسک
.
.
.
.
.
مثل اینکه بهت فحش میدم لذت می بری و صفا میکنی که هی میای پایین.

........................................................

شترها 4 دسته اند:
1 – شترهایی که در خواب پنبه دانه می بینند.
2 – شترهایی که با بارشون گم می شن.
3 – شترهایی که درخونه ی آدم میخوابن.
4 – شترهایی که اس ام اس میخونن.

........................................................

خدایا سهمیه این دل مارو تو کدوم کارت میریزی که به دل ما چیزی نمیرسه...؟؟؟؟

........................................................

خواستم خونه عشقتو تو قلبم بسازم ، اما شهرداری اجازه نداد.

........................................................

تو نمونه ای واقعا نمونه ای باور کن نمونه ای
.
.
.
.
لطفا فردا قبل از ساعت 8 خودتو تحویل آزمایشگاه بده.

........................................................

  • پیام عاشقانه
  • پیام سرکاری 
  • پیام کوتاه فلسفی
  • پیام کوتاه عاشقانه
  • پیام کوتاه خنده دار 
  • داستان کوتاه   
  • داستان کوتاه طنز  
  • داستان کوتاه بامزه   
  • شعر طنز کوتاه  
  • داستان کوتاه جالب  
  • اس ام اس های کوتاه فلسفی 
  • متن کوتاه خنده دار  
  • اس ام اس کوتاه  
  • ضرب المثل های کوتاه و ناب آموزنده  
  • طنز کوتاه 
  • متن های کوتاه خنده دار 
  • مطالب کوتاه جالب  
  • لطیفه های کوتاه 
  • نظرات 2 + ارسال نظر
    نگین شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://behesht74.blogfa.com

    سلام خیلی خوب بود لذت بردم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن[:من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
    S004:]

    میترا دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:37 ب.ظ http://7734642308

    سلام،خیلی قشنگ بودن منکه خیلی حال کردم،ممنون

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد