پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس های جدید

الماس وجودت بر شیشه دلم خطی کشیده که پاک کردنش بدون شکستن ممکن نیست.

.

.

.

آنقدر عزیزی که وقتی در بهار قدم میزنی برگ درختان برای بوسیدن پایت انتظار می کشند.

.

.

.

میگن مرد هرچه قدر زشت تر با ابهت تر! بابا با ابهت!

.

.

.

نگرانی هرگز چیزی از غصه فردا نمیکاهد بلکه فقط شادی امروز را از بین می برد

.

.

.

دریا باشی یا گودالی کوچک از آب ، فرقی نمی کند ، زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ق.ظ http://bo2sms.ir/

سلام دوست عزیزم
مطالب جالب و سرگرم کننده ای بود و من لذت بردم
همچنین خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
در صورتی که شما هم موافقید بی زحمت بنده رو با نام اس ام اس عاشقانه و جک لینک کنید و سپس به من خبر بدید تا کمتر از 24 ساعت، جبران زحمت کنم
بازم سر میزنم
شب خوش

مسعود دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ق.ظ http://bo2sms.ir/

سلام دوست عزیزم
مطالب جالب و سرگرم کننده ای بود و من لذت بردم
همچنین خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
در صورتی که شما هم موافقید بی زحمت بنده رو با نام اس ام اس عاشقانه و جک لینک کنید و سپس به من خبر بدید تا کمتر از 24 ساعت، جبران زحمت کنم
بازم سر میزنم
شب خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد