پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه جذاب

جذاب ترین اس ام اس های عاشقانه

کاش می دانستم بعد از مرگم اولین اشک از چشمان چه کسی جاری می شود ، و آخرین سیاه پوش که مرا فراموش می سپارد چه کسی خواهد بود تا قبل از مرگم جانم را فدایش کنم.

.

.

تورو از دست نمیدم ، جز تو دل به کس نمیدم ، تورو از خدا گرفتم به خدا هم پس نمیدم.

فرستنده : محدثه از کرمانشاه 09350007608

.

.

.

نمیخوام مانیتورت باشم ؛ رخ به رخت.
نمیخوام کی بردت باشم ، زیر دستات.
نمیخوام موست باشم ؛ تو مشتت.
میخوام پسوردت باشم ؛ همیشه تو فکرت.

فرستنده : 09380006276

.

.

یکی تصادف می کنه ، می میره..
یکی پیر میشه ، می میره..
یکی بیمار میشه ، می میره ...
بالاخره هر کسی یه جوری می میره ..
اما من برات همه جوره می میرم.

.

.

تصویر چشمان تو را در رویاها کشیدم ، باغ گلی از جنس مریم ها کشیدم ، تو گم شدی در جاده های ساکت و دور ، من هم به دنبال نفس هایت دویدم.

.

.

خواهم تو را مهمان کنم در گوشه ای از قلب خویش ، آیا قبولش می کنی این کلبه ویرانه را؟

.

.

واسه این که یه گل بخنده حتما باید ابری گریه کنه ، ابرتم گلم ، همیشه بخند.

.

.

عجب دنیاییه! قلب منه مال منه ، تو سینه ی منه ، اما واسه تو می تپه!

.

.

شکوفه های صورتی فدای مهربونیات ، یه دل که بیشتر ندارم اونم فدای خوبیات.

.

.

عزیزم گل فرستادم تو بو کن ، اگر مردم تو با گل گفتگو کن ، اگر ماندم که باز ایم به سویت ، اگر رفتم فدای تار مویت.

.

.

ای خدایی که به یعقوب رساندی یوسف ، این زمان یوسف من نیز به من باز رسان.

.

.

میخوام که عاشقت بشم ، گل شقایقت بشم ، دلم واست تنگ شده ، گفتم مزاحمت بشم.

.

.

ای که با یادتو در آتش شب می سوزم ، یاد من کن که به یادت همه شب می سوزم.

.

.

عشق به دست آوردن هرآنچه خواستی نیست ، عشق هر آنچه است که برای او از دست می دهی.

.

.

باز در کلبه ی عشق ، عکس تو مرا ابری کرد. عکس تو خنده بر لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد.

نظرات 10 + ارسال نظر
فرزاد جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ http://joksms2.blogsky.com

سلام خوبی داداش سایتت از فیلتر در اومد خوشحالم تبادل لینک میکنی من تورو لینک کردم تو هم خواستی منو با اسمه دنیای جوک و اسمس لینک کن
عاشقتم
بای

alireza جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ http://alirezabgp.blogfa.com/

سلام دوست خوبم ، سایت خوبی داری.
به منم یه سری بزن. به روزم.
. . . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

alireza جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://alirezabgp.blogfa.com/

سلام دوست خوبم ، سایت خوبی داری.
به منم یه سری بزن. به روزم.
. . . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

فرزاد یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.nice-sms.mihanblog.com

سلام داش
سایت رو چه جوری از فیلتر خارج کردی؟ (ممنون میشم بهم بگی)

بعد یه چیز دیگه من لینکت کردم
تو هم منو تو صفحه اصلیت لینک کنی ممنون میشم .
ما قبلا هم تبادل لینک کردیم اما با وبلاگ دیگت که الان فیلتر شده.

داش لینکمون کردی خبر بده !

فعلا بای

فرزاد یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.nice-sms.mihanblog.com

راستی داش منو به اسم زیر لینک کن

NiCe-SMS جک و اس ام اس

ممنون
بای

آریا چت دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.aryachat.com

چت روم آریا
با سرعتی فوق العاده
زیبا با محیطی جذاب و کاربر پسند
بدون احتیاج به نصب هیچگونه نرم افزاری اعم از فلش یا جاوا
محیطی تفریحی و سالم با نظارت دقیق مسترهای روم
دوستان شما منتظر حضور گرم شما هستند.

مجید سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.smskade.ir

سلام دوست عزیز وب سایت جالبی داری
خوشحال می شم به من سر بزنی

راستی با تبادل لینک موافقی؟


اگر موافقی منو با اسم


[-_-] اس ام اس کده [-_-]


(رنک وب ما در حال حاضر 2 می باشد و آمار ورودی گوگل ما خوب می باشد)
لینک کنید خبرم کنید تا منم شما رو لینک کنم

مجید سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ http://www.smskade.ir

راستی داداش مایل با همکاری در فروش هستید ؟

من پنل اختصاصی بهتون می دم با جدید ترین محصولات و بهترین پورسانت
چیه با این پایگان کار می کنی حیف وبت نیست مستقل باشی

خبرم کن منتظرتم

علیرضا سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://joksara.blogsky.com

سلام ، شما لینک شدید

هادی چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ

کاش قطره ای اشک بودم که در چشمانت متولد می شدم و بر گونه هایت زندگی می کردم و بر لبانت می مُردم تا بدانی چقدر عاشق تو هستم.۰۹۳۸۹۱۸۳۳۳۴

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد