پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

زن و چراغ جادو

زنی چراغ جادو پیدا کرد و آنرا مالش داد ، غولی از آن بیرون آمد و به زن گفت: اگه آرزویی داری برآورده می کنم ، زن 1 دقیقه فکر کرد و گفتک آرزو می کنم پاهای لاغر داشته باشم. غول به او نگاه کرد و گفت : همش همین؟ من گفتم که هر چه دلت بخواهد برایت آماده میکنم و تو پاهای لاغر میخواهی؟ مردم از گرسنگی میمیرند ، همه جا جنگ است ، بیماری و فقر بیداد میکند و تو در حالی که میتوانی هر آرزویی بکنی پاهای لاغر میخواهی؟ زن بیچاره که دست پاچه شده بود گفت: خیلی خب ، پاهای لاغر برای همه مردم

نظرات 2 + ارسال نظر
rozita یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ http://ironibia2.sub.ir

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز وب زیبایی دارید اگه با تبادل لینک &لوگو یا بنر موافق هستید به ما اطلاع بدید ممنون

الناز دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ http://patugh.ir

سلام
سایت زیبایی دارین خوشحالم که با سایتتون آشنا شدم
اگه مایل به تبادل لینک بودین خبرم کنید خوشحال میشم
موفق باشید
www.Patugh.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد