پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

اس ام اس عاشقانه جدایی

قلب پر از سکوتم دلتنگه از جدایی / بی تو ببین چه سرده تابستون و تنهایی

.

.

.

اس ام اس عاشقانه احساسی

مهربان ترین قلبها متعلق به کسانیست که با محبت ، دیگران را یاد می کنند.

.

.

.

اس ام اس عشقولانه و زیبا

در زمستانی سرد با دلی رفته ز دست زیرلب می خوانم : کاش میشد به تو گفت که تو تنها سخن شعر منی ، تو نرو دور نشو از بر من ، تو بمان تا که نمیرد دل من!!

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ادبی

یک رنگی و بوی تازه از عشق بگیر ، پرسوزترین گدازه از عشق بگیر ، در هر نفسی که می تپی ای دل ، یادت نرود اجازه از عشق بگیر.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه باحال

ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد ، ویرانه نه آن است که فرهاد فروریخت ، ویرانه دل ماست که با هر نگه تو ، صدبار بناگشت و دگر بار فروریخت.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فراموشی

شب ساعت ابری مرا داد به تو ، افتاد نگاه خسته باد به تو ، باران زد وخیس شد تن خاطره ها ، باران زد و باز یادم افتاد به تو.

.

.

.

اس ام اس عشق و صداقت

تا بدین لحظه نمی دانستم یاس اینقدر اصالت دارد / من برایت گل یاسی چیدم چون گل یاس به اندازه یک عشق صداقت دارد.

.

.

.

اس ام اس دوری و دوستی

پیوند عشق حقیقی حتی با مرگ هم گسیخته نمی شود چه برسد با دوری.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه خنده دار

دوسطط دارم با ط دسته دار! که دستش بخوره تو سر هرچی حسوده!

.

.

.

اس ام اس فراموشی و عاشقانه

قبر واقعی ما در خاک نیست بلکه در قلب کسانی است که فراموشمان میکنند.

.

.

.

اس ام اس عشقولانه احساسی

میخوام عاشق بشم اما تب دنیا نمیزاره / سر راه بهشت من درخت سیب میکاره!

.

.

.

اس ام اس عاشقانه و غمگینانه

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم ، غصه معنایی نداره تا تو میخندی برایم.

.

.

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

کاش میدانستم مسافر کدام راهی تا چشمانم را فانوس راهت می کردم.

.

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

گرگشایی قبر من ، صدسال بعد از مرگ من ، خواهی شنید از قلب من ، I Love U ، محبوب من.

.

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

کاش می شد همچو آواز خوش یک دوره گرد ، زندگی را بار دیگر دوره کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
admin جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ق.ظ http://www.alltopmarket.com

سلام دوست عزیز
مطالب خوبی دارید
اگر مایل به تبادل لینک هستید ما رو با نام
نیازمندیهای دخترونه
و آدرس
http://www.alltopmarket.com
لینک کنید و از طریق نظرات درپایین مطالب سایت (گزینه کامنت)به
ما خبر دهید تا ما هم شما رو لینک کنیم
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد