پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

گلچینی از زیباترین پیامک های عاشقانه زمستان 1390

ببین این اسمش دله! اگه قرار بود بفهمه فاصله یعنی چی، اگه قرار بود بفهمه که نمیشه، میشد مغز، دله دیگه، نمیفهمه

++++++++++++++

با تو بر مرغان دریایی امیرم / بی تو در زندان تنهایی اسیرم
با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم

++++++++++++++

اینجا آسمان صاف تا قسمتی به رنگ دوستی همراه با غبار فراق است ،
توده ای سلام به سمت شما در حرکت است ، ضمنا احتمال بارش بوسه فراوان است.

++++++++++++++

ماه من ، نماز آیات می خوانم ، وقتی گرفته ای !

++++++++++++++

در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی / ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی

++++++++++++++

اسیر فصل خزان گردد عمر آنکس که / دمی اسیر اشک کند چشم مهربان تو را

++++++++++++++

اونقدر که فکرشو میکنی دوستت ندارم ، چون اونقدر دوستت دارم که نمیتونی فکرشو بکنی !

++++++++++++++

کاش می شد همدلی را قاب کرد،ساکنان شهر غم را خواب کرد
کاش می شد نور چشمان تو را،جانشین تابش مهتاب کرد . . .

++++++++++++++

زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل! چشم فراموش میکند اما دل هرگز! پس بدان تا زمانی که دل زنده است فراموش نخواهی شد

++++++++++++++

به تو سوگند! به راز گل سرخ به پروانه که در عشق فنا میگردد زندگی زیبا نیست، آنچه زیباست تویی، تو که آغاز منو لحظه ی پایان منی

++++++++++++++

یادمان باشد شاید شبی آنچنان آرام گرفتیم که دیدار صبح فردا ممکن نشد، پس به امید فرداها " محبتهایمان " را ذخیره نکنیم

++++++++++++++

همانند پلی بودم برای عبورت، به فکر تخریب من نباش، رسیدی دست تکان بده، من خود فرو میریزم

++++++++++++++

یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم / گر که در خویش شکستیم صدایی نکنیم / پرپروانه شکستن هنر انسان نیست / گر شکستیم ز غفلت من و مایی نکنیم / یادمان باشد اگر شاه گلی را چیدیم / وقت پرپر شدنش سازو نوایی نکنیم / یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند، طلب عشق ز هر بی سروپایی نکنیم

++++++++++++++

با غم، امشب زیر لب هر دم صدایت میکنم، اشک میریزم دو چشمم را فدایت میکنم، در نگاه خسته ات دنبال حرفی تازه ام، هرچه میخواهی بگو، من هم دعایت میکنم

++++++++++++++

من آن شعله ی آتشم که از هر شمع برخیزم، تمام هستی خود را فقط به پای تو ریزم، درون قلب من فرمانروایی کن، که از موی تو برخیزد همه عطر دل انگیزم

++++++++++++++

تقویم روزهایم شکسته و گم است.بی تو چه فرقی می کند امروز چندم است

++++++++++++++

زدی تیری به قلبم رد نکردم / جدایی را تو کردی من نکردم

++++++++++++++

میگن باران مظهر دلتنگیه تو ببین با دلم چی کار کردی که داره برف میاد

++++++++++++++

افسوس در این سینه به جز رنج ندیدم،در راه رفاقت به خدا گنج ندیدم،پروانه اگر لحظه ای قادر به سخن بود میگفت که از شمع به جز سوز ندیدم

++++++++++++++

دلم درحلقه غم ها نشسته زبانم بسته و سازم شکسته وجودم پراز شعر عاشقانه است تو رامی خواهمو اینها بهانه است

++++++++++++++

بی چشم میشه زندگی کرد ولی بی نفس هرگز،همه عالم چشم من ولی تو نفس من

++++++++++++++

در عهد تمدنی که نشانی ز وفا نیست دیوانگی از ماست ک دنبال وفاییم

++++++++++++++

منم دلتنگ رویت

دلم اید به سویت

چه کردی با دل من

که کرده ارزویت

++++++++++++++

تو دریایی من در موجش اسیرم،که می خواهم درآغوشت بمیرم،بیا دریای من، آغوش بگشا نمی خواهم جدا از  تو بمیرم

++++++++++++++

روزى مجنون از روى سجاده ى شخصی درحال نمازعبورکرد،مرد نماز را شکست و گفت: مردک من در حال راز و نیاز با خدا بودم، تو چگونه این رشته رابریدى؟مجنون لبخندى زد وگفت:من عاشق دخترى هستم تو را ندیدم، تو عاشق خدایی و مرادیدى!

++++++++++++++

ای که از تازگی زخم دلم تازه تری، یعنی از قصه دلتنگی من با خبری، مثل مهتاب که از خاطر شب می گذرد، هر شب آهسته از آفاق دلم می گذری

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشید شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

عالیه

مرضیه جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.madiga.blogfa.com

معلم برای سفید بودن برگه ی نقاشی ام تنبیهم کردوهمه به من خندیدند.امامن خدایی راکشیده بودم که همه می گفتنددیدنی نیست.

مرضیه جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.madiga.blogfa.com

درود.
وبلاگتون باحاله.
خسته نباشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد