پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

جدیدترین اس ام اس های 2012

حدیث غضنفری : هرکس به والدین خود احترام بگذارد مثل این است که به پدر و مادر خود احترام گذاشته است.

===========

به او گفتم سختیهایم را بگیر تا آرامش یابم و او گفت آرامش در پیش پذیرش سختی هاست.

===========

سوال مهم غضنفر : من هنوز نفهمیدم وقتی میگن به افتخارش دست بزنید دقیقاً باید به کجای طرف دست بزنیم؟

===========

حقیقت بی پرستش ، فلسفه و دانش است و پرستش بی حقیقت بت پرستی است. دکتر شریعتی

===========

تردیدها به ما خیانت می کنند تا به آنچه لیاقتش را داریم نرسیم

===========

ھیچ کس جواب سوال شما را ندارد. پاسخ شما فقط در خرد شماست.

===========

خدانگهدار هر کجا هستی باش روزگارت عالی دلت از غصه ی دنیا خالی

===========

بهترین روزهایت را به کسانی هدیه کن که بدترین روزها در کنارت بوده اند

===========

روزی شخصی نزد امام صادق (ع) رفت ولی چون ایشان نبودند برگشت!

حدیث حیف نون

===========

پخش اعترافات تکان دهنده خلبان هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی امشب از سیمای شهر حیف نان بصورت زنده

===========

خداوندا!

در این آخرین روزهای سال دل من و دوستانم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که

هر کجا تردیدی هست ایمان،

هر کجا زخمی هست مرهم،

هر کجا نومیدی هست امید و

هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد.

===========

درون قلب من نام تو پیداست زبانت چون گلی خوش رنگ و زیباست مشو غمگین اگر از هم جداییم که بی مهری همیشه کار دنیاست

===========

با رفیقان از ازل دست رفاقت داده ایم*در وفاى ما مکن شک گرچه دور افتاده ایم*

===========

یاد گرفتم که......
1.
با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.
2.
با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند .
3.
از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود
4.
تنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم ... !!!

===========

یه ١٠٠ دلاری نگه داشتم که انشالله تا ٢ ماه دیگه خونه بخرم

نظرات 4 + ارسال نظر
علی شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.alinazari891.blogfa.com

سلام من شما رو لینکیدم شما هم منو بلینکید.

سهیل جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://lafzan.rzb.ir

سلام دوست عزیز وبسایتت خیلی جالبه من که خوشم اومد اگه دوس داشتی با اسم ஜ جوک و اس ام اس باحال ஜ
لینکم کن وخبر بده لینکت کنم.
اگه با تبادل بنر موافق باشی اینم کد بنر منه.
http://football3.persiangig.com/New%20Text%20Document.txt
تو فایل تکست هست

پریسا سنتوری دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ

از خوانندگان و نوازندگان میخوام تو کاراشون نیاز به سنتور یا در زمینه خواندن نیاز به دختر داشتن یا اس یا میل بدن 09392072706 خواهشا الکی مزاحم نشین ممنون ساکن تهرانم

ایناز چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

خیلی باحال بود دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد