پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

متن بسیار جالب به مناسبت روز مادر و روز زن

یک پسر کوچک از مادرش پرسید: چرا گریه میکنی؟ مادرش گفت: چون من زن هستم. پسر بچه گفت: من نمی‌فهمم. مادر گفت: تو هیچ‌گاه نخواهی فهمید. بعدها پسر کوچک از پدرش پرسید که چرا مادر بی‌دلیل گریه میکنند؟ پدرش تنها توانست به او بگوید: تمام زنان برای «هیچ چیز» گریه میکنند. پسر کوچک بزرگ شد و به یک مرد تبدیل شد ولی هنوز نمی‌دانست که چرا زنها بی‌دلیل گریه میکنند.

بالاخره سوالش را برای خدا مطرح کرد و مطمئن بود که خدا جواب را میداند. او از خدا پرسید: خدایا، چرا زنان به آسانی گریه میکنند؟

خدا گفت: زمانی که زن را خلق کردم میخواستم او موجود به خصوصی باشد بنابراین شانه‌های او را آنقدر قوی آفریدم تا بار تمام دنیا را به دوش بکشد. و همچنین شانه‌هایش آن قدر نرم باشد که به بقیه آرامش بدهد و من به او توانایی دادم که در جایی که همه از جلو رفتن ناامید شده‌اند او تسلیم نشود و همچنان پیش برود. به او توانایی نگهداری از خانواده‌اش را دادم حتی زمانی که مریض یا پیر شده است بدون این که شکایتی بکند. به او عشقی داده‌ام که در هر شرایطی بچه‌هایش را عاشقانه دوست داشته باشد حتی اگر آنها به او آسیبی برسانند.

به او توانایی دادم که شوهرش را دوست داشته باشد و از تقصیرات او بگذرد و همیشه تلاش کند تا جایی در قلب شوهرش داشته باشد. به او این شعور را دادم که درک کند یک شوهر خوب هرگز به همسرش آسیب نمی‌رساند اما گاهی اوقات توانایی همسرش را آزمایش میکند و به او این توانایی را دادم که تمامی این مشکلات را حل کرده و با وفاداری کامل در کنار شوهرش باقی بماند. و در آخر به او اشکهایی دادم که بریزد. این اشکها فقط مال اوست و تنها برای استفاده اوست در هر زمانی که به آنها نیاز داشته باشد.

او به هیچ دلیلی نیاز ندارد تا توضیح دهد چرا اشک میریزد. خدا گفت: می‌بینی پسرم، زیبایی یک زن در لباسهایی که می‌پوشد نیست. در ظاهر او نیست و در شیوه آرایش موهایش نیست و بلکه زیبایی یک زن در چشمهایش نهفته است. زیرا چشمهای او دریچه روح اوست و قلب او جایی است که عشق او به دیگران در آن قرار دارد.

++++++++++ 

سایر مطالب ویژه روز مادر و روز زن  

 

اس ام اس روز مادر  

 

اس ام اس روز زن  

 

شعر تبریک روز مادر   

اس ام اس تولد مادر

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ http://sedayesokoot.blogsky.com

خیلی قشنگ بود

وحــیــــد یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ

خدا گفت: می‌بینی پسرم......

باید بنویسی :

خداگفت : میبینی مخلوق من

-------------

بابت زحماتت ازت تشکر میکنم

sana دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ http://sedayesokoot.blogsky.com

its very nice.mer 30.

feri سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ق.ظ

madaran ziba tarin ahange eshghan....

شکول چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:29 ب.ظ

واقعا خیلی خوب بود دمه همه ی ماماناگرم

غزل شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ب.ظ

خداهم عجب خلاقیتی داره ها.........

بنیامین شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:53 ب.ظ

دم همه ی مامانا گرم باشه یعنی نفسشون گرم باشه

ژیلا جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:19 ق.ظ

مادرم تا جون دارم دوست دارم دنیای من بدون تو یه دنیای تاریکه بمون کنارم برای همیشه ..این روز بزرگ وبه تمام مادران تبریک میگویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد