پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس روز مادر

اس ام اس و پیامک تبریک روز مادر

زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .

++++++++++++++++++

مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم،

اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی . . .

++++++++++++++++++

مادرم، تو تنها ستاره‌ای هستی که در روز و شب می‌درخشی.

 ستاره‌ی زندگیم، تو را با تمام وجود دوست دارم . . .

++++++++++++++++++

سودگی از محنت ندارد مادر ، آسایش جان و تن ندارد مادر ،

دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ، ورنه غم خویشتن ندارد مادر . . .

++++++++++++++++++

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست

++++++++++++++++++

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادرم...

که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.

تو بهترین گل، میان شهر گلهایی

تو رنگ آفتابی،

شب که می رسد، مثل ستاره،

گوئیا مهتابی

مادر خوبم، روزت مبارک

++++++++++++++++++

مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی

توی روزگار غربت با غم دل آشنایی

مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن

مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن

++++++++++++++++++

پیامبر اکرم-ص:

هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . .

++++++++++++++++++

مادر:

کاشکی می شد بهت بگم

چقدر صدات و دوست دارم

لالایی هات و دوست دارم

بغض صدات و دوست دارم

++++++++++++++++++

شد جهان پرشور و غوغا

صفحه ی گیتی مصفا

بیت احمد طور سینا

پا نهد زهـــرا به دنیا

ننه جون خیلی آقایی.... از ته دل دوستتتتتتت دارم!!!

++++++++++++++++++

مادر،

ای لطیف ترین گل بوستان هستی،

ای باغبان هستی من،

گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند.

گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد

++++++++++++++++++

تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دم سازه صبوری های تو مادر منو به گریه میندازه مثل یک طفل خواب آلوده من محتاج آغوشم از اون لالاییات مادر بخون بازم توی گوشم برای سرنوشت من تو دلواپس ترین بودی برای اشکهای من همیشه آستین بودی تو ای همیشه غم خوارم تو ای مطرح ترین یارم به نام نامی مادر همیشه دوستت دارم

++++++++++++++++++

در تمام زندگی ام مادرم تنها دلیل بودنم بود

روزت مبارک فرشته خلقت . . .

++++++++++++++++++

ی مادر عزیز که جانم فدای تو

قربان مهربانی و لطف و صفای تو

تولد مظهر خلقت مبارک باد . . .

++++++++++++++++++

در نگاه پر فروغت در اعماق سکوتت تنها محبت را می بینم مهر تو در ذره ذره ی وجودم رخنه

کرده و حال به زیبا ترین و مقدس ترین واژه یعنی مادر قسم می خورم که دوستت دارم

مادر عزیزم روزت مبارک . . ..

++++++++++++++++++

در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست

مادرم! دعایم کن که با دعایت ، دلم خانه دردها نیست

عزیزترین عزیزانم ، روزت مبارک . . .

++++++++++++++++++

تو بهترین گل، میان شهر گلهایی تو رنگ آفتابی،

شب که می رسد، مثل ستاره، گوئیا مهتابی

مادر خوبم ، روزت مبارک . . .

++++++++++++++++++

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادرم . . .

که مهرش تا ابد در دلم جای دارد . . .

++++++++++++++++++

مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی ، تو شگفتی خلقتی

تو لبریز عظمتی ، تو را دوست دارم و می ستایمت .

دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت , رحمت و عزت می طلبم . . .

++++++++++++++++++

درزیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر

++++++++++++++++++

مادر خوبم :

به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود

و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود

روزت خجسته، لبانت پر ز خنده

 و دلت شاداب و سرزنده باد

++++++++++++++++++

و بهترین گل، میان شهر گلهایی

تو رنگ آفتابی،

شب که می رسد، مثل ستاره،گویا مهتابی...

---

.:مادر خوبم، روزت مبارک:.

++++++++++++++++++

مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی

توی روزگار غربت با غم دل آشنایی

مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن

مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن

++++++++++++++++++

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست !

++++++++++++++++++

عصاره همه مهربانی ها را گرفتند و از آن مادر ساختند.

++++++++++++++++++

مادر،همه هستی من،عشق من،پناه من، و زندگی من است و اگر بی دینی نبود می گفتم:مادر=خدای من است و اکنون نیز پس از خدا،دوم است

++++++++++++++++++

مادر عزیزم به خاطر تمام مهربانیهایی که در حق من کردی و به من بال و پر دادی و مرا بالنده کردی و با سوختن خود عشق و شور در وجودم روشن کردی با همه وجودم و با تک تک سلولهایم دوستت دارم

++++++++++++++++++

ی کاش همیشه میتوانستم بگویم که با من چه میکنی

تو جانی در جانم می آفرینی

تو تنها سببی هستی

که به خاطر آن

روزهای بشتر

شبهای بیشتر

و سهم بیشتری از زندگی میخواهم

تو به من اطمینان میدهی

که فردایی وجود دارد

مادرم روزت مبارک

++++++++++++++++++

*;%'*

  *%;;%'*

 *;%*;%'*.

*;*;%;*%*,

      )i(

     (   )

مادرجون این دسته گل تقدیم تو،به شرط اونکه تو خودت گل باشی و من خاک زیر پات !

++++++++++++++++++

هزار دستگاه خودروی سمند ، هزاران دستگاه آپارتمان، اسکناس به ارتفاع برج میلاد، و میلیارها ریال جوایز نقدی…

فدای یک تار موی تو مامان گلم!

++++++++++++++++++ 

  • اس ام اس روز زن
  • شعر تبریک روز مادر
  • متن بسیار جالب به مناسبت روز مادر و روز زن  
  • اس ام اس تولد مادر 

  • نظرات 3 + ارسال نظر
    سامان شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://www.bwin90.biz

    سلام. سایت شما را با نام " اس ام اس و خنده "در بخش سایت های مفید وب خود لینک کردم. در صورت امکان سایت من را با نام آخرین اخبار فوتبال لینک کنید. تشکر

    کورش چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ http://paviro.persianblog.ir/

    سلام وخسته نباشید
    بنده مایل به تبادل لینک باشماهستم اگه موافقیداطلاع بدیدممنون.

    ثنا جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ http://sevna.blogsky.com/

    بنده مایل به تبادل لینک باشماهستم

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد