پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس باحال خرداد 90

اس ام اس باحال خرداد 90

مهر دل ما مدام تقدیم شما / عمری که شود به کام تقدیم شما / پیدا نشد آن هدیه که در شان شماست / یک باغ گل یاس با سلام تقدیم شما.

فرستنده : 6711***0937

+++++++++++++++++++

دوستیت: زلال* مرامت: عسل* ظاهرت: طلا* باطنت: برف* وجودت: نعمت * داشتنت: غنیمت* ندیدنت مصیبت

+++++++++++++++++++

صبح یعنی صراحت ابراز عشق به هرکه دوستش داریم. امروز همه را ببخش ، خدا را صدا بزن ، امروز روز موفقیت توست به شرط خندیدنت ، بخند تو در آغوش خدایی.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست .. عشقی باشد در دل نه در سر ... و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی!

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

نازنین تر ز تو کس نیست که یادش بکنم سرو دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم / تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست : تو عزیزی و عزیزان بفدایت بکنم.

فرستنده : ستایش

+++++++++++++++++++

یک لحظه دلم خواست صدایت بکنم گردش به حریم باصفایت بکنم
آشوب دلم به من چینن فرمان داد در سجده بیفتم و دعایت بکنم.

فرستنده : 9834***0939

+++++++++++++++++++

بااینکه همه ب دیوار پشت میکنن

دیوارهرگز پشت کسیو خالى نمیکنه

دیوارتم رفیق

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

محبت را باید از قلیان آموخت؛؛آتشی برسر؛نفسی درسینه ودلی پرازخون دارد.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

تا عمر باشد ما رفیقیم ترس از ان دارم بمیرم حس کنی ما نارفیقیم'

فرستنده : ستایش

+++++++++++++++++++

گرچه محروم از طواف کعبه و کوی توام ، هرکجا هستم به جان دل دعاگوی توام.

فرستنده : 1386***0914

+++++++++++++++++++

در همه صحبتها حرف آخر زیباست ، حرف آخر من دیدن خوشبختی تو در فرداهاست.

فرستنده : 7704***0936

+++++++++++++++++++

دعا میکنم غرق باران شوی / چو بوی خوش یاس و ریحان شوی / دعا میکنم که در زمستان عشق / بهاری ترین فصل ایمان شوی

+++++++++++++++++++

درود بر انسان های خوب انانکه در اندیشه دیگران تصویر زیبا مینگارند....تا انجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند

+++++++++++++++++++

پین کدتیم رفیق! سه بار اشتباه بزنی فنا می شیم

درست بزنی فدات می شیم!

+++++++++++++++++++

در رفاقت رسم ما جان دادن است ، هر قدم را صدقدم پس دادن است ، هر که بر ما تب کند جان میدهم ، ناز اورا هر چه باشد میخریم.

فرستنده : ستایش از اصفهان

+++++++++++++++++++

یادمون باشه اسم رفاقت 'بارسم رفاقت فرق میکنه'

فرستنده : ستایش از اصفهان

+++++++++++++++++++

نازنینم بگریز از یار بد ، یار بد بدتر بود از مار بد ، مار بد همچون نیش بر جان میزند ، یار بد بر دین و ایمان میزند.

فرستنده : 6274***0914

+++++++++++++++++++

مهدیا! هر طرفی در طلبت رو کردم هر چه گل بود به عشق رخ تو بو کردم
آفتابا! به سر عاشق دلخسته بتاب تا نگویند که بیهوده هیاهو کردم!

( اللهم عجل فرجه )

فرستنده : دانش از تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد