پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس اردیبهشت 90

من به مهر تو چنان رام شدم٫که خدا می داند

من به زلف تو چنان خام شدم٫که خدا میداند

این چه سری ست که بر جام نگاهت جاری ست

من چنان جادوی این دام شدم که خدا میداند

++++++++++++

مرنج از من ، که دل را نباشد طاقت رنجت
به دنیایی نمی بخشم صفای قلب یکرنگت

++++++++++++

خوشا آن دل که دلدارش تو باشی، چراغ هر شب تارش تو باشی، مریضی هم صفائی دارد ای دوست، به شرطی که پرستارش تو باشی.

فرستنده : 9058***0939

++++++++++++

ﮔﻮﺷﻳﺘﻮ 90ﺩﺭﺟﻪ ﺑچرﺧﻮﻥ

( ) - -
       __; (

( ) - -

ﺍﻳﻦ ﺍﺷﻙﺩﻟﺘﻨگی ﻣنه

فرستنده : مینا از اندیمشک

++++++++++++

مینویسم با خط الماس رو تن نازک شیشه که بدون نور چشمات شب من سحر نمیشه

++++++++++++

افتخارم همه این است که در یاد منی
هرچه دیدم همه زشت است تو زیبای منی .

++++++++++++

تو و بهار برایم دو فصل مشترکید ، ز ره رسیدنتان رفتن زمستان است

++++++++++++

قسم به عشق و زندگی که ارزشش یه عالمه

قلبی که بی تو بزنه لایق آتش زدنه . . .

++++++++++++

در کتاب واژه ها زیباترین معنا توئی / من چگونه در کتاب عشق تو معنا شوم ؟

از تو گفتن کار هر کس نیست ای بالاترین / من برای گفتنت باید که مولانا شوم . . .

++++++++++++

روزی که یادت نکنم روز خدانیست سوگند به اسمت که دلم از تو جدا نیست

++++++++++++

ما ز هر صاحب دلی یک رسته فن آموختیم

عشق از لیلی و صبر از کوه کَن آموختیم

گریه از مرغ سحر ، خود سوزی از پروانه ها

صد سرا ویرانه شد ، تا ساختن آموختیم . . .

++++++++++++

نمیگم مهربونی یا که شیرین زبونی فقط اینو خوب میدونم اونی که میخوام همونی.

فرستنده : امید 3689***0938

++++++++++++

قطرات بارون ممکنه کوچیک باشه اما یه گل تشنه منتظر باریدنشه
یه اس ام اس ممکنه ساده به نظربرسه اما قلب فرستندش همیشه به یادته .

++++++++++++

در این زندان تنهایی ، به هر سو هرکجا هستم
از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم

++++++++++++

گل عشق توهستم شبنمم باش ... دلم دنیای زخمه مرهمم باش... زدرد بی کسی قلبم شکسته... به شهر بیکسیها همدمم باش

++++++++++++

خدایا ...
یاریم کن تا آنچه را دانسته یا ندانسته میشکنم دل نباشد...

فرستنده : 3571***0915

++++++++++++

از باد پرسیدم پایان کار عشق چیست؟
سری تکان داد و گفت نفرین بر جدایی

فرستنده : 7282***0939

++++++++++++

به سراغ من اگر میایی دگر آسوده بیا ، چند وقتیست که فولاد شده چینی نازک تنهایی من.

فرستنده : 3210***0937

++++++++++++

دیدی که سخت نیست تنها بدون من ، صبح میشود شب ها بدون من ، این نبض زندگی بی وقفه میزند ، فرقی نمیکند بامن ، بدون من ، دیروز اگرچه سخت امروز هم گذشت ، طوری نمیشود فردا بدون من...

فرستنده : لیدا 3955***0938

++++++++++++

رفتی و در باورم باران گرفت ، خاطراتت در وجودم جان گرفت ، در عبور از فصل بارانهای سرد ، باتو بودن نقطه پایان گرفت ، باتو بودن عادت دیرینه بود ، روزگار از من تورا آسان گرفت.

فرستنده : رضا 0399***0935

++++++++++++

ترکم مکن ای عشق ، من بی همزبانم
تنها تویی ای نازنین آرام جانم
اینجا کسی در سینه اش رویا ندارد
دل را سپردن تا ابد معنا ندارد

++++++++++++

دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست
گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست
من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل
تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست

++++++++++++

مثل باران پاییزی پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم.

فرستنده : 2560***0911

++++++++++++

گناه من گناه بی گناهیست / تمام هستی ام غرق سیاهیست

به هر کس دل دادم بی وفا شد / چو پابندش شدم از من جدا شد . . .

++++++++++++

اشک چشمام جمع شده ، یواش یواش سنگ شده
خبر داری چه اندازه ، دلم برات تنگ شده ؟

++++++++++++

مدتی میگذرد از تو ندارم خبری
مگر این دوری من بر تو ندارد اثری

++++++++++++

ای کاش دلت از دل تنگم گذری داشت
ای کاش نگاه تو بر این سو نظری داشت

++++++++++++

عکس تو رو طاقچه قلب منه
بهترین خاطره عمر منه
دل اگه بخواد بیفته بشکنه
عکستو طوری گذاشتم نشکنه

++++++++++++

آبی تر ازآنیم که بی رنک بمیریم/ازشیشه نبودیم که باسنک بمیریم/تقصیر کسی نیست که این کونه غریبیم/شاید که خدا خواست که دلتنک بمیریم!

++++++++++++

باید فراموشت کنم، چندیست تمرین میکنم/ من میتوانم، میشود، ارام تلقین میکنم /کم کم ز یادم میروی، این روزگار و رسم اوست /این جمله را با تلخی اش، صد بار تمرین میکنم

نظرات 2 + ارسال نظر
aynaz شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

mesle hamishe ali bood faghat mish sms sarekariyasho ziyad koni?

masuod یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ

kheyli khob bod. damet garm dadash

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد