پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

گلچین اس ام اس خنده دار

موضوع انشا غضنفر اینا :تا به حال احساس غیر قابل توصیفی داشته اید؟
آن را توصیف کنید !

+++++++++++

پسره: من تا ۲۵ سالم نشه ازدواج نمیکنم
دختره: منم تا ازدواج نکنم ۲۵ سالم نمیشه

+++++++++++

شهین ومهین واقدس/چلوکباب هفت دست/پیچ گوشتى وانبردست/ مخلصتیم ما دربست

+++++++++++

غضنفر در یک سرقت مسلحانه آبسردکن بانک را به جای گاوصندوق دزدید!

فرستنده : 7905***0938

+++++++++++

هه هه هه

این اس ام اس نیست،من موبایلتم !

خواستم بگم خفه شدم من و از جیبت در بیار یه کم هوا بخورم !

+++++++++++

دلم قرار نداره راه فرار ندارهپیام دادم تانگی،،،

فلانی”مرام نداره

+++++++++++

لگدچیست؟ حرکتیست رزمی که غضنفراینا بصورت نشسته

و ناگهانی جهت اهلی کردن فرزند ناخلفشان به کار میبرند

+++++++++++

گریه هامو تو ندیدی
هر چی گفتم نشنیدی
من کدوم عهد رو شکستم
که تو اس ام اس نمی دی ؟

+++++++++++

غبارازچهره نازت بگیرم که یک شب پرده ازرازت بگیرم تودردستان من یک سیب سرخی خداقسمت کندگازت بگیرم!

+++++++++++

اگه بگم خرابتم قول میدی تعمیرم کنی...?

+++++++++++

بزرگترین حماقت انسان در زندگی, لبخند زدن به کسیه که ارزش لگدم
نداره…!

+++++++++++

گلچین اس ام اس سرکاری

گلچین اس ام اس عاشقانه

گلچین اس ام اس فلسفی و آموزنده

گلچین اس ام اس انگلیسی

گلچین اس ام اس باحال

گلچین اس ام اس خنده دار

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام من واسه پیدا کردن اس ام اس های خوشگل خیلی این سایتو اون سایت میرم همشونم اس ام اس های تکراری داشتن اما وبلاگ شما حرف نداشت خلاصه این که ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد