پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس دلشکسته فراموشی دلتنگی جدایی اردیبهشت ماه 90

جدیدترین و قشنگترین اس ام اسهای عاشقانه دلشکسته

گل عشق توهستم شبنمم باش ... دلم دنیای زخمه مرهمم باش... زدرد بی کسی قلبم شکسته... به شهر بیکسیها همدمم باش

++++++++++++

خدایا ...
یاریم کن تا آنچه را دانسته یا ندانسته میشکنم دل نباشد...

فرستنده : 3571***0915

++++++++++++

از باد پرسیدم پایان کار عشق چیست؟
سری تکان داد و گفت نفرین بر جدایی

فرستنده : 7282***0939

++++++++++++

به سراغ من اگر میایی دگر آسوده بیا ، چند وقتیست که فولاد شده چینی نازک تنهایی من.

فرستنده : 3210***0937

++++++++++++

دیدی که سخت نیست تنها بدون من ، صبح میشود شب ها بدون من ، این نبض زندگی بی وقفه میزند ، فرقی نمیکند بامن ، بدون من ، دیروز اگرچه سخت امروز هم گذشت ، طوری نمیشود فردا بدون من...

فرستنده : لیدا 3955***0938

++++++++++++

رفتی و در باورم باران گرفت ، خاطراتت در وجودم جان گرفت ، در عبور از فصل بارانهای سرد ، باتو بودن نقطه پایان گرفت ، باتو بودن عادت دیرینه بود ، روزگار از من تورا آسان گرفت.

فرستنده : رضا 0399***0935

++++++++++++

ترکم مکن ای عشق ، من بی همزبانم
تنها تویی ای نازنین آرام جانم
اینجا کسی در سینه اش رویا ندارد
دل را سپردن تا ابد معنا ندارد

++++++++++++

دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست
گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست
من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل
تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست

++++++++++++

مثل باران پاییزی پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم.

فرستنده : 2560***0911

++++++++++++

گناه من گناه بی گناهیست / تمام هستی ام غرق سیاهیست

به هر کس دل دادم بی وفا شد / چو پابندش شدم از من جدا شد . . .

++++++++++++

اشک چشمام جمع شده ، یواش یواش سنگ شده
خبر داری چه اندازه ، دلم برات تنگ شده ؟

++++++++++++

مدتی میگذرد از تو ندارم خبری
مگر این دوری من بر تو ندارد اثری

++++++++++++

ای کاش دلت از دل تنگم گذری داشت
ای کاش نگاه تو بر این سو نظری داشت

++++++++++++

عکس تو رو طاقچه قلب منه
بهترین خاطره عمر منه
دل اگه بخواد بیفته بشکنه
عکستو طوری گذاشتم نشکنه

++++++++++++

آبی تر ازآنیم که بی رنک بمیریم/ازشیشه نبودیم که باسنک بمیریم/تقصیر کسی نیست که این کونه غریبیم/شاید که خدا خواست که دلتنک بمیریم!

++++++++++++

باید فراموشت کنم، چندیست تمرین میکنم/ من میتوانم، میشود، ارام تلقین میکنم /کم کم ز یادم میروی، این روزگار و رسم اوست /این جمله را با تلخی اش، صد بار تمرین میکنم

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام خسته نباشید مرس از پیام های زیباتون

هستی جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ق.ظ http://hastilady.blogfa.com

قشنگ بودن خیلی

parisa شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://pinupgirlpp.blogfa.com

سلام خیلی خوب بود.بق منم سر بزن.منتظرم

parisa سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ http://pinupgirlpp.blogfa.com

ممنون از همگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد