پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس لری

با تشکر از شهرزاد از اهواز  که این اس ام اس ها رو برای ما ارسال کردند.

.

سر بنه سر دلم رسم رفاقت تو ستین دلمی تا به قیامت.

.

.

ار بدونم زم دلخوری ، خوم ازنم برق به خدا تو با تیام هیچ نیکنی فرق.

.

.

دست و نم به گردنت تعریف کنم وات هرس ز تیم تک تک کنه ری پنجه ها پات.

.

.

خاطرت خیلی اخوم سیت بی قرارم وقتی که پیام ایدی بال اید رارم.

.

.

مو دلم نازک دله چی نو تیری ، تو عزیزه دلمی تا وقت پیری!

.

.

آسمون اور گره بارونه دروند / آرمونه دیدنت تش به دلم وند!

.

.

نه قهرم نه دلخورم نه گله دارم / ار بینی زنگ نیزم هیچ شارژ ندارم.

.

.

ره دیر ، گیوه تنگ ، زخم کرده پامه ؛ انتظار دیدنت کور کرده تیامه.

.

.

توک توک هرس تیات تش وند به جونم ، ترک تو ، مو نیکنم همه کسونم!

.

.

خوش اخلاق شرین زبون خیلی بلایی ، ز عسل شرینتری نرخ طلایی.

.

.

اویدم به دیدنت بارون ترم کرد ، غم دوریت به خدا در به درم کرد.

تیه کال تپل مپل کلاس چندی / که چنو قلب منو ز ریشه کندی

نظرات 1 + ارسال نظر
nima جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:48 ق.ظ

smshat ghaashang bodan shahrzad jan
man nima az ahwaz hastam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد