پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک عاشقانه باحال

بی تو پیمودن شبها شدنی نیست ، شبهای پر از درد که فردا شدنی نیست ، گفتم که برایت بفرستم دل خود را ، افسوس که چون نامه دل تاشدنی نیست.

فرستنده : اشکان 09350006160

.

.

شادی و غم را با تو شناختم ، شادی را در باتوبودن و غم را در بی تو بودن.

فرستنده : اشکان 09350006160

.

.

چقدر سخته در حسرت کسی بمیری که تا موقعی که زنده بودی نمیدونست به عشق اون زنده ای..

فرستنده : اشکان 09350006160

.

.

دل من پیش تو ، عشق من خنده تو ، فکر من چهره تو ، امید من نگاه تو ، جونم فدای تو

فرستنده : مینا از تبریز

.

.

گفتی تا شقایق هست زندگی باید کرد. شقایق هست تو نیستی چه باید کرد.

فرستنده : مریم 09370002202

.

.

گویند ضریح نگاه تو معجزه دارد " ای کاش که من زائر چشمان تو بودم.

فرستنده : آرمیتا از تهران 09380002575

.

.

عشق هیچ نمی دهد جز خودش و هیچ نمی ستاید مگر از خودش ، عشق مالک هیچ نیست و در تملک کسی هم درنمی آید چرا که عشق را عشق کافیست.

فرستنده : آرمیتا از تهران 09380002575

.

.

بارون وقتی آروم میشه که به زمین برسه ، موج وقتی آروم میشه که به ساحل برسه. دل من وقتی آروم میشه که به تو برسه.

فرستنده : آرمیتا از تهران 09380002575

.

.

میگن فاصله ها سردی میاره! نمیدونم چرا فاصله بین من و تو دلتنگی میاره!

فرستنده : آرمیتا از تهران 09380002575

.

.

به خاطر خاطره هایت خاطرت در خاطره انگیزترین خاطره هاست.

فرستنده : نعیم 09360008969

نظرات 3 + ارسال نظر
CrashGame Admin یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.crashgame.ir

سلام
شما را لینک کردیم
لطف کنید وب ما را با نام:
ÐöţĂ ĀĮĮşţąŗš
و به آدرس:
http://www.crashgame.ir
لینک کنید
با تشکر

۰ چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام چرا بلاگتون فیلتر شده؟

javad سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:56 ب.ظ

عشق یک چرخه است:
وقتی عاشق می شوید، صدمه می بینید
وقتی صدمه می بینید، متنفر می شوید
وقتی متنفر می شوید، سعی می کنید فراموش کنید
وقتی سعی می کنید فراموش کنید، دل تنگ می شوید
وقتی دل تنگ می شوید
در نهایت دوباره عاشق می شوید جواد ازمشهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد